Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی روز سه شنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به عید ولایت و اکمال دین اظهار داشت: نماز جمعه تجدید پیمان اقشار مختلف مردم با ولایت است و در پیام جشن‌های عید غدیر باید برنامه‌های تاثیرگذار در کشور برگزار شود.

امام جمعه شهرستان رباط کریم اضافه کرد: تحقق این مهم باعث می شود که باورهای مردم در بحث ولایت و امامت دچار تردید نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نخبگان جامعه و اصحاب رسانه باید عید غدیر را که عید امامت و ولایت است به مردم معرفی کنند و نباید اجازه تحریف در این حوزه به دشمنان داده شود.

امام جمعه رباط کریم با اشاره به تقارن اقامه اولین نماز جمعه کشور با عید امامت بیان کرد: یکی از شئون ولایت اقامت نماز جمعه است و این مهم از اهمیت بالایی برخوردار است.

ترابی به برکات، اهمیت و نقش نماز جمعه اشاره کرد و افزود: اجتماع مردم در دین اسلام از اهمیت و جایگاه بالایی برخوردار است که یکی از عظیم‌ترین اجتماعات، فریضه عبادی سیاسی نماز جمعه است که مردم در گروه های سنی مختلف حضور و اقتدار خود را نشان می دهند.

وی نماز جمعه را باعث تقویت وحدت در کشور ارزیابی و اضافه کرد: بصیرت شناسی و دشمن شناسی از تریبون نماز جمعه باعث آگاه سازی می شود.

امام جمعه رباط کریم تصریح کرد: تجدید پیمان با ولی فقیه در نماز جمعه شکل می گیرد و اوضاع جاری کشور، منطقه و بین الملل در نماز جمعه تببین و تحلیل می شود.

ترابی به اجرای برنامه های پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه در رباط کریم اشاره کرد و دیدار با خانواده های معظم شهدا، پیشکسوتان و فعالان ستاد اقامه نماز جمعه، تجلیل از زوج های جوان که در نماز جمعه شرکت می کنند و برپایی نمایشگاه آثار ستاد اقامه نماز جمعه را از جمله مهمترین این برنامه ها برشمرد.

وی به تجلیل از گروه های جهادی و مدافعان سلامت اشاره کرد و گفت: مسابقه فرهنگی خطبه غدیر و سوره جمعه در شهرستان برگزار می شود.

امام‌جمعه رباط کریم به سنت اطعام غدیر در شهرستان تاکید کرد و افزود: بیش از ۷۰ هزار پرس غذا و سه هزار بسته معشیتی در رباط کریم به مناسبت عید غدیر توزیع می شود.

برچسب‌ها ایرنا تهران رباط کریم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرنا تهران رباط کریم ایرنا تهران رباط کریم نماز جمعه رباط کریم امام جمعه عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۱۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ستاد اطلاع رسانی نماز جمعۀ تهران، نماز جمعۀ این هفته تهران به امامت آیت‌الله سید احمد خاتمی اقامه خواهد شد.

گفتنی است، درب‌های دانشگاه تهران جهت اقامه نماز جمعه ۷ اردیبهشت سال ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح باز خواهند شد.

دیگر خبرها

  • کارگران در نماز جمعه تهران
  • گزیده خطبه های نماز جمعه یاسوج
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • لزوم پرهیز از مجادله‌های بیهوده در سطح جامعه
  • نماز جمعه تهران
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • ثبت بیشترین بارندگی در رباط خان با ۲۵ میلی متر