Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه پنجاه و دوم هیأت مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار در تاریخ ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ در خصوص " تسهیل استقرار و توسعه واحدهای صنعتی و معدنی در محدوده شعاع ۱۲۰ کیلومتری استان تهران" تشکیل و مصوبه آن بدین شرح است:

با عنایت به بررسی‌های انجام شده در خصوص موضوع مذکور، هیأت مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار در ارتباط با اصلاح مصوبه هیأت وزیران شماره م/۹۰۶۶ مورخ ۱۳۴۶/۰۳/۲۸ به شرح ذیل اتخاذ تصمیم کرد:

الف) احکامی که از اصلاحیه مصوبه هیأت وزیران که در حیطه اختیارات هیأت مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار است:

۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدور مجوز توسعه و نوسازی برای واحدهای دارای پروانه بهره برداری و پروانه کسب تولیدی و کارت شناسایی مستقر در داخل و خارج شهرک‌ها و نواحی صنعتی، تا حداکثر دو برابر ظرفیت موجود در زنجیره تولید در عرصه و اعیان موجود با رعایت ضوابط زیست محیطی مربوطه بلامانع است.

۲. سازمان حفاظت محیط زیست مکلف است به استعلام‌های مربوط به توسعه واحدهای صنعتی و صنفی تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی حداکثر ظرف مدت ۲۰ روز از تاریخ تکمیل مدارک و مستندات پاسخ دهد.

کد خبر 5266806

منبع: مهر

کلیدواژه: هیات مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار شهرکهای صنعتی پروانه بهره برداری صنعتی مصرف برق خوزستان قطعی برق قیمت دلار قیمت سیمان وزارت نیرو ویروس کرونا اقتصاد چین رمز ارز قیمت جهانی نفت قیمت جهانی طلا سیمان وزارت جهاد کشاورزی خشکسالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۱۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبه کاهش مصرف پلاستیک اجرایی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست گفت: در این طرح فروشگاه‌ها موظف به استفاده از کیسه‌های سازگار با محیط زیست هستند.   میرزاحسینی افزود: اجرای این طرح مستمر است و به صورت دوره‌ای هم از فروشگاه‌ها بازدید می‌شود.   وی با اشاره به ممنوعیت رهاسازی پلاستیک‌های مصرفی در اراضی کشاورزی هم گفت: اطلاع رسانی ممنوعیت‌ها به کشاورزان و نظارت آن بر عهده جهاد کشاورزی است و با کشاورزانی که خلاف قانون عمل کنند برخورد می‌شود.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین
  • ۷ واحد معدنی در زنجان احیا شد
  • اختتامیه نخستین رویداد چادرو ۱۲ اردیبهشت برگزار می شود
  • مصوبه کاهش مصرف پلاستیک اجرایی شد
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • ۱.۵ میلیارد دلار صادرات واحد‌های صنعتی استان تهران در سال گذشته
  • احیای ۲۰۰ واحد راکت صنعتی در سال گذشته
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • آغاز فرایند انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی استانی و ملی