Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@04:33:05 GMT

پیشکسوتان فوتبال اهواز و هم اندیشی با آذری

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۵۲۷۸

پیشکسوتان فوتبال اهواز و هم اندیشی با آذری

نشست خبری پس از دیدار فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان یکی از عجیب ترین نشست های خبری سال های اخیر فوتبال ایران بود.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو  تیم فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان در شرایطی به پایان رسید که شاگردان جواد نکونام با 2 گل از موسی کولیبالی که در ابتدای نیمه دوم به ثمر رسید و گل زبیر نیک نفس از روی نقطه پنالتی برنده بازی شدند ولی بلافاصله پس از گل دوم بود که دوربین های تلویزیونی درگیری 2 سرمربی را به تصویر کشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در کنفرانس خبری پس از پایان مسابقه، ابعاد بیشتری  از این درگیری مشخص شد و سیروس پورموسوی همتایش را به جادوگری متهم کرد و در سوی دیگر جواد نکونام سعی کرد به این تنش وارد نشود. 


بخش دیگر صحبت های جنجالی سیروس پورموسوی که خود را فرزند خوزستان معرفی می کرد، این بود که به جواد نکونام دیگر اجازه  مربیگری در این منطقه از کشور را نخواهد داد و حالا باشگاه فولاد خوزستان به نظر می رسد با اقدامی برای قوی تر کردن ارتباطات با پیشکسوتان استان از آنها برای جلسه و هم اندیشی با جواد نکونام دعوت به عمل آورده است. 


سعید آذری مدیرعامل تیم فوتبال فولادخوزستان در رابطه با این جلسه به سایت رسمی باشگاه اینطور توضیح داده است:« امروز با دعوت از بزرگان فوتبال استان خوزستان یک جلسه هم اندیشی برگزار شد. دوستان موارد با اهمیتی را بیان فرمودند که تا اندازه زیادی می تواند به توسعه و موفقیت باشگاه فولاد خوزستان کمک نماید. بنده بارها گفته ام که فولاد متعلق به خوزستان و فوتبال متعلق به اهالی آن است و مطمئن باشید که هیچ فردی نمی تواند به تنهایی تضمین کننده یک موفقیت در ورزش گروهی همچون فوتبال باشد. امیدوارم با تشکیل کانون پیشکسوتان فوتبال و پیگیری این سیاست شاهد درخشش هرچه بیشتر فولاد خوزستان در آینده باشیم.» 


رقابت های لیگ برتر در شرایطی یک هفته روز هشتم مرداد ماه خاتمه پیدا می کند که فولاد خوزستان امیدوار است سهمیه آسیایی را مانند فصل نوزدهم در هفته پایانی کسب کند و البته در سوی دیگر شاگردان نکونام به نیمه نهایی جام حذفی نیز صعود کرده اند و  در نیمه نهایی با ملوان بندرانزلی بازی خواهند کرد.


جواد نکونام چند روز پیش در یکی از مصاحبه های خود تاکید کرده بود اگر بنا بر ادامه حضور او در فولاد برای سومین سال باشد، باید باشگاه شرایط را برای قهرمانی مهیا کند. حالا باید دید با توجه به خواسته های جواد نکونام و اختلافاتی که میان پورموسوی و نکونام ایجاد شده و کار این در محاکم قضایی دنبال خواهد شد، کاپیتان سابق تیم ملی در اهواز می ماند یا در لیگ 21 شهر دیگری را برای مربیگری انتخاب می کند.

صنعت نفت آبادان جواد نکونام (مربی) فولاد خوزستان سید سیروس پورموسوی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان جواد نکونام مربی فولاد خوزستان سید سیروس پورموسوی سرمربی فولاد خوزستان جواد نکونام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۵۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم

به گزارش ورزش سه، تراکتور فردا در چارچوب مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر میهمان فولاد خوزستان خواهد بود. حمید مطهری پیش از این بازی اظهار داشت: ابتدا از اهالی رسانه استان خوزستان، بابت عدم حضور در نشست خبری پیش از بازی به دلیل ساعت پرواز تیم، عذرخواهی می‌کنم. احترام زیادی برای رسانه‌ها قائل هستم.

او در خصوص بازی عنوان کرد: بازی تراکتور و فولاد خوزستان برای تیم میزبان بسیار مهم و حیاتی است و قطعاً تیم حریف هجومی بازی می‌کند. ما هم باید هوشیار بوده و با انضباط بازی کنیم. البته مطمئن باشید تیم تراکتور هم بازی تدافعی انجام نخواهد داد و فلسفه ما ارائه بازی تهاجمی و هوادار پسند است.

مربی تراکتور افزود: فردا برای دفاع از اعتبار خود فوتبال بازی می‌کنیم و نیم نگاهی نیز به ارتقای جایگاه‌مان در جدول لیگ برتر داریم. دیدار فولاد خوزستان و تراکتور، بازی زیبایی می‌شود و تماشاگران از تماشای آن لذت خواهند برد.

مطهری در خصوص انتخاب بیژن حیدری به عنوان داور مسابقه با فولاد گفت: دکتر بیژن حیدری از داوران باتجربه و کم اشتباه فوتبال کشورمان است و انشالله قضاوت خوبی را مثل همیشه از ایشان ببینیم.

دیگر خبرها

  • خوزستانی‌ها در انتهای جدول؛ اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر ایران افتاد
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم
  • پورموسوی: انتخاب داور شمالی برای بازی با سپاهان درست نبود؛ ذهنیت‌ها قبل از بازی نباید ایجاد شود
  • پورموسوی: داور بازی با سپاهان شاید شبهه ایجاد کند
  • سرمربی تیم فولاد: مگر چه گفتم که اینگونه جریمه کردند
  • ویسی: چه گفتم که جریمه‌ام کردند؟
  • برای فوتبال ما قشنگ نبود سپاهان و تراکتور بالای جدول باشند | بعضی چیزها در شان و شخصیت جواد نکونام و استقلال نیست
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب