Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

زهرا شیخی سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس در گفت وگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات جلسه امروز کمیسیون متبوع خود گفت: در جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گزارش میرمحمدی در مورد بیماران پروانه‌ای با حضور مسئولانی از خانه «ای بی» و سازمان غذا و دارو  دریافت و بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخی ادامه داد: خانه‌ ای بی گزارشی را ارائه کرد که اعداد و ارقام ارائه شده با آمار اعلام شده توسط سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت با هم مطابقت نداشت.

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه در نهایت کمیسیون محسنی بندپی و اسحاقی را مامور پیگیری موضوع و بازرسی انبار‌ها کردیم خاطر نشان کرد: باید گزارش مکتوبی را به کمیسیون ارائه و آن را با گزارش‌های ارائه شده مطابقت دهیم و راست آزمایی کنیم و در جریان علت و منشا مشکلات این حوزه قرار بگیریم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم افزود: رفع مشکلات بیماران پروانه‌ای مورد تاکید کمیسیون است البته وزارت بهداشت مطرح کرد که در سال جاری یک و نیم میلیارد تومان برای پانسمان بیماران پروانه‌ای به طور کامل پرداخت کرده و سازمان غذا و دارو هم مطرح کرد که سرانه هر بیمار سالانه ۱۵۰ میلیون تومان است که به آن‌ها تعلق می‌گیرد و تمامی تلاششان را برای کمک به بیماران می‌کند.

شیخی در پایان اضافه کرد: البته خانه‌ای بی بر این باور بود که اعتباراتی که قرار بود اختصاص یابد به طور کامل در اختیار ما قرار نگرفته بنابراین قرار شد دو عضو کمیسیون از نزدیک در جریان مسائل قرار گیرند و راست آزمایی و گزارش نهایی را به کمیسیون ارائه کنند تا کمیسیون بر اساس آن تصمیم گیری کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۵۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف: ۱۰ همت برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص یافت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، در جلسه علنی روز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ و بخش دوم آن که به جداول بودجه مربوط است، در دستور کار قرار گرفت و پیوست شماره (۱) و پیوست شماره (۳) جدول شماره ۱۱ لایحه بودجه به تصویب نمایندگان رسید و کمیسیون تلفیق و نماینده دولت با این پیوست‌ها موافقت کردند.

در ادامه محمدباقرقالیباف با قدردانی از مجلس و دولت در بررسی و اتمام بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در توضیحاتی گفت: در جداول تلاش شده بود که تراز رعایت شود. البته در داخل جداول اگر ناترازی‌هایی وجود داشته باشد این اجازه را باید هیات رییسه کمیسیون تلفیق بودجه داشته باشد تا در رفت و برگشت‌هایی که بخش دوم لایحه بودجه با شورای نگهبان دارد، کار به نتیجه برسد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هر رفت و برگشتی که در لایحه بودجه بین مجلس با شورای نگهبان و شورای عالی نظارت انجام شود که ماهیت جداول را تغییر دهد، حتما به صحن مجلس خواهد آمد تا توسط نمایندگان این موضوع بررسی شود.

قالیباف خاطرنشان کرد: طبق نظر دولت و کمیسیون تلفیق مقرر شد از بودجه وزارت بهداشت و درمان برای پرستاران و کادر درمان، ۱۰ هزار میلیارد تومان برای فوق العاده شغل آنها اختصاص داده شود و در تراز جداول باید این مبلغ لحاظ شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • تولید پانسمان بیماران پروانه‌ای شروع شده و در مرحله تحقیقاتی است
  • سکوت معنادار قالیباف بعد از پایان ضرب الاجل برای دولت رئیسی
  • ارائه خدمات ضروری به بیش از ۸۰۰ هزار نفر در افغانستان
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس
  • قالیباف: ۱۰ همت برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص یافت
  • جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی​ اعلام شد
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند