Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان بین‌المللی دیدبان حقوق بشر در گزارشی از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در جنگ اخیر علیه نوار غزه بشدت انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، سازمان بین‌المللی دیدبان حقوق بشر در گزارش خود اعلام کرد که درباره سه حمله هوایی اسرائیل به نوار غزه که طی آن ۶۲ نفر شهید شدند، تحقیق کرده و مشخص شده است در مناطقی که هدف حمله قرار گرفته هیچ اهداف نظامی مشخصی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«جری سیمپسون» دستیار مدیر بخش بحران و درگیری‌ها در سازمان دیدبان حقوق بشر گفت که نیروهای اسرائیلی در ماه می گذشته حملاتی را در غزه انجام‌ داده‌اند که طی آن چند خانواده به طور کامل نابود شده‌اند بی‌آنکه هیچ هدف نظامی در نزدیکی محل وقوع حمله وجود داشته باشد.

به نوشته روزنامه «رأی الیوم»، ماه می گذشته نیز سازمان ملل متحد در گزارشی اعلام کرد که در جنگ اخیر علیه غزه ۲۶۰ فلسطینی از جمله ۱۲۹ غیرنظامی اعم از ۶۶ کودک به شهادت رسیدند.

رژیم صهیونیستی اخیرا طی ۱۲ روز جنگ علیه نوار غزه، ۲۵۵ فلسطینی از جمله ۶۶ کودک، ۳۹ زن و ۱۷ سالخورده را به شهادت رسانده و بیش از ۱۹۴۸ نفر را زخمی کرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو اسرائیل رژیم صهیونیستی دیدبان حقوق بشر غزه سازمان ملل متحد فلسطین دیدبان حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۵۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فداکاری معلمان فلسطینی در شرایط جنگی حاکم بر نوار غزه+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، معلمان فلسطینی برای عقب نماندن کودکان غزه از سال تحصیلی، کلاس‌های درس را در مرکز پذیرش آوارگان در شهر دیرالبلح (جنوب نوار غزه) دایر کردند.

کد خبر 6097142 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • فداکاری معلمان فلسطینی در شرایط جنگی حاکم بر نوار غزه+ تصاویر
  • هر روز ۳۷ کودک فلسطینی مادر خود را از دست می‌دهند
  • رژیم هایی که بیشترین نقش را در جنایت جنگی داشته‌اند درحال سرکوب دانشجویان هستند
  • فاجعه انسانی در غزه؛ هر روز ۳۷ کودک فلسطینی مادر خود را از دست می‌دهند
  • سازمان ملل: هر روز ۳۷ کودک فلسطینی مادر خود را از دست می‌دهند
  • تجمع اعتراضی دانشجویان کوبایی علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی
  • تجمع اعتراضی دانشجویان کوبایی علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • هشدار سازمان ملل نسبت به خطر حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • هاآرتص: جوانان اسرائیلی امید خود را از دست داده‌اند؛ این خانه در آستانه فرو ریختن است/ بلینکن: بدون آتش‌بس در غزه، دست‌یابی به راه حل با حزب الله غیرممکن خواهد بود/ کلمبیا روابط خود با اسرائیل را قطع می‌کند/ نرخ فقر در غزه به بیش از ۹۰ درصد رسید + عکس و ف
  • پیام اعتراض دانشجویان آمریکا، پایان دادن به جنایت در غزه است