Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر حقوقی باشگاه فولاد خوزستان در بیانیه ای به اظهارات سرمربی یکی از تیم های لیگ برتری در خصوص پرونده پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه توضیح داد.

به گزارش ایلنا، سیروس پورموسوی در نشست خبری صنعت نفت و فولاد در خصوص بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی فولاد حرف‌های را مطرح کرد که باعث شد باشگاه فولاد نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این بیانیه آمده است:

"با عنایت به اظهار نظر سرمربی یکی از تیم های لیگ برتری در رسانه های مختلف درخصوص اینکه باشگاه فولاد صورتجلسه ای را امضا کرده بود که مانع بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه می‌شد و به آن عمل نکرد، در جهت تنویر اذهان عمومی به استحضار می رساند که بنده در جلسه مذکور شرکت نمودم و بعد از رسیدن به توافق با مدیرعامل باشگاه محترم سپیدرود رشت مبنی بر اینکه مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان در ازای دادن رضایت آن باشگاه پرداخت شود، ایشان نیز تعهد محضری مبنی بر عدم شکایت از باشگاه فولادخوزستان را پذیرفتند. موضوع با جناب آقای دکترآذری مدیرعامل محترم باشگاه مطرح و قرار بر گرفتن استعلام لازم از کمیته محترم استیناف فدراسیون شد که بعد از استعلام مشخص گردید که اگر باشگاه فولاد خوزستان مبلغ ۳۰۰میلیون تومان را نیز پرداخت نماید به دلیل جنبه عمومی تخلف و بندهای ۱۱ و۱۲ ماده ۱۸ مقررات نقل و انتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان مصوب سال ۱۳۹۶ که آورده است باشگاهی که در دوره حفاظت شده مرتکب نقض قرارداد گردیده است یا بازیکنی را تحریک به نقض قرارداد نماید، علاوه بر پرداخت متحمل مجازات ورزشی (از ثبت قرارداد با هربازیکن جدیدی، چه داخلی و چه بین المللی به مدت ۲ دوره زمانی کامل و متوالی نقل و انتقالات محروم می‌شود)، پنجره نقل و انتقالات باشگاه بازنخواهد شد. لذا با توجه به طرح موضوع فوق، باشگاه از پرداخت مبلغ مذکور خوداری نمود که اسناد و مدارک نیز موجود میباشد. (حتی توافقنامه توسط آقای دکتر آذری نیز امضا نشد که طبق ماده ۱۹۰ قانون مدنی از اعتبار ساقط می باشد).

لازم به ذکر می باشد که پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه فولاد خوزستان از تابستان گذشته بسته بود که با تلاش مدیریت محترم عامل باشگاه و طرح و ارسال لایحه دفاعیه از جانب امور حقوقی، یک نیم فصل به تعویق افتاد. توضیح مسائل فوق در جهت شفافیت و جلوگیری از سوءاستفاده به حضورتان ایفاد گردید.  انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فولاد خوزستان فولاد خوزستان لیگ برتر خلیج فارس لیگ خلیج فارس پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۵۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف؛ کسری‌های آن‌ها از چه محلی پرداخت خواهد شد؟

عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی در واکنش به اظهارات رئیسی درباره انحلال برخی بانک‌ها نوشت: خوب بود که جناب آقای رئیسی مشخص می‌کردند، بانک‌های متخلف مورد نظرشان، با ناترازی سنگین و با بیش از ۴۵۰ هزار میلیارد تومان اضافه برداشت که در ۳ سال گذشته بیش از ۱۵ برابر قبل شده است، چگونه منحل خواهند شد؟! کسری‌های آن‌ها از چه محلی پرداخت خواهد شد؟

وی در این باره نوشت: رئیس جمهور: «در سال گذشته ۳ مؤسسه بانکی متخلف را منحل کردیم. امسال هم بانک‌هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل میشوند».

از ۳ مؤسسه بانکی مورد اشاره ایشان، «توسعه» و «کاسپین» از قبل عملاً منحل شده بودند و فعالیت خاصی نداشتند. موسسه اعتباری «نور» هم تعهداتش نسبت به سپرده گذاران به بانک ملی ایران منتقل و مشکلاتش همچنان باقی است.

خوب بود که جناب آقای رئیسی مشخص می‌کردند، بانک‌های متخلف مورد نظرشان، با ناترازی سنگین و با بیش از ۴۵۰ هزار میلیارد تومان اضافه برداشت که در ۳ سال گذشته بیش از ۱۵ برابر قبل شده است، چگونه منحل خواهند شد؟! کسری‌های آن‌ها از چه محلی پرداخت خواهد شد؟

دیگر خبرها

  • چرا ‌حساب‌های شهرداری مشهد بسته شد؟
  • افزایش خشم چین علیه اتهام زنی‌های جاسوسی از طرف آلمان
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • رفع ابهام حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب در خوزستان+فیلم
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • واکنش به استعفای سیاوش: او استقلالی است
  • واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف؛ کسری‌های آن‌ها از چه محلی پرداخت خواهد شد؟
  • واکنش شهرداری نسبت به قطع درختان کنار باغ موزه قصر | آفت چوب خوار درختان را پوک کرده بود
  • افشاگری بازیکن پیشین فولاد علیه این تیم