Web Analytics Made Easy - Statcounter

پراش می گوید قطعا با حداقل تجهیزات و امکانات نمی‌توان به جنگ رقبایی رفت که از هر نظر تامین هستند.

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری نسبت به عملکرد ضعیف سعید صفرزاده رکابزن کشورمان واکنش نشان داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، محمد پراش، سرمربی تیم‌ملی دوچرخه‌سواری ایران در خصوص وضعیت سعید صفرزاده در المپیک و رقابتش در روز نخست گفت:

صفرزاده توانایی این را داشت که تا پایان مسابقه رکاب بزند اما رقابت در ماده جاده قوانینی دارد که در نهایت داوران دوچرخه‌سوار کشورمان را از ادامه مسیر منع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد پراش ادامه داد:

در مسیر 234 کیلومتری نباید فاصله دوچرخه‌سوار با رقبا زیاد شود در غیراینصورت داوران اجازه رکاب زدن تا انتهای مسیر را نمی‌دهند.

سرمربی تیم ملی افزود:

سعید صفرزاده روز چهارشنبه در ماده تایم‌تریل انفرادی که یک مسیر 43 کیلومتری با 800 متر صعود است به رقابت با حریفان می‌پردازد. این مسیر هم باتوجه به حضور بهترین‌های دنیا در المپیک سخت و دشوار است. اما صفرزاده تلاش می‌کند بهترین نتیجه را در این ماده کسب کند.

وی به مشکلات دوچرخه‌سواری طی سه چهار سال اخیر اشاره کرد و گفت:

به هرحال اگر می‌خواهیم در سطح یک دنیا قرار داشته باشیم و پیشرفت کنیم ورزشکاران ما باید از همه لحاظ چه از نظر امکانات و بحث فنی به روز باشند قطعا با حداقل تجهیزات و امکانات نمی‌توان به جنگ رقبایی رفت که از هر نظر تامین هستند.

محمد پراش ادامه داد:

ما از 2016 تیمی نداشتیم که بتواند همه ساله در مسابقات مختلف بین‌المللی شرکت کند. ضمن اینکه به دلیل کرونا در 2020 و ابتدای 2021 مسابقه‌ای در سطح آسیا برگزار نشده که بتوانیم شرکت کنیم. البته چین و ژاپن مسابقاتی که قبلا به صورت بین‌المللی برگزار می‌کردند در این یکی دو سال در سطح کشور خودشان برگزار کردند. متاسفانه ما این حداقل‌ها را هم نداشتیم. فقط در 6 ماه گذشته توانستیم چند مسابقه داخلی در سطح مردان و زنان برگزار کنیم. اگر در دوچرخه قصد پیشرفت داریم باید در مسابقات بین‌المللی حضوری پررنگ داشته باشیم.

وی در پایان گفت:

توسعه و پیشرفت زمانی معنا پیدا می‌کند که ادامه‌دار باشد یعنی اگر می‌خواهیم در المپیک بعدی حضوری موفق داشته باشیم باید از حالا برنامه‌ریزی داشته باشیم.

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس برترین های قرن با ابراهیم صادقی: بازیکنان نمی توانند فغانی را تحت تاثیر قرار دهند؛ او شیطنت را تشخیص می دهد ناگفته های شناگر المپیکی: ماساژور نداشتیم؛ پنهانی از وان یخ تیم بزریل استفاده کردیم! انتقال سردار آزمون به رم منتفی شد؛ او به بایرلورکوزن می رود/ توتو مرکاتو برابی: مربی لایپزیش را نمی شناختم، اسمش را گوگل کردم! مصدومیت 3 ماهه هافبک دربی کانتی به دلیل تکل خشن وین رونی، سرمربی این تیم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سرمربی تیم ملی داشته باشیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۶۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم به میزبانی ۳ شهر

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از کمیته ملی المپیک، «هم‌مسیر اتیسم» دوی نمادین با هدف آگاهی‌بخشی اتیسم است، گروه‌های مختلف جامعه مسافتی را با بزرگسالان اتیسم هم‌قدم شده و متعهد می‌شوند اتیسم را به جامعه معرفی کنند.
 
اولین رویداد «هم‌مسیر اتیسم» اردیبهشت سال گذشته در تهران توسط انجمن اتیسم ایران شکل گرفت و امسال ۷ اردیبهشت همزمان در سه شهر و با مشارکت وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک برگزار شد.
 
مدیرعامل انجمن اتیسم ایران گفت: آگاهی‌بخشی برای اتیسم ضروری است، خانواده‌های اتیسم در جامعه‌ای آگاه می‌توانند از انزوا خارج شده و فعالیت‌های عادی یک زندگی را انجام دهند.
 
صالح غفاری افزود: بزرگسالان اتیسم دغدغه‌های زیادی دارند که نه درک می‌شود و نه شنیده می‌شود. ظاهرشان عادی است، اما دنیا را طور دیگری می‌بینند و لمس می‌کنند. علی‌رغم توانمندی‌هایی که دارند شغل مناسبی نداشته و اکثرا در بازه بیست تا چهل سالگی نیز در کنار خانواده هستند و به استقلال نمی‌رسند. اگر جامعه‌ای آگاه و کسب‌وکار‌های دوستدار اتیسم داشته باشیم، شرایط برای حضور این عزیزان فراهم می‌شود.
 
«هم‌مسیر اتیسم» هر سال هم‌زمان با ماه جهانی آگاهی‌بخشی اتیسم برگزار شده و گروه‌های مختلف می‌توانند با بزرگسالان اتیسم و خانواده‌هایشان هم قدم شوند.

دیگر خبرها

  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • مشعل المپیک به فرانسه تحویل داده شد + ویدئو | واکنش تماشاچیان حاضر در استادیوم را ببینید
  • واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی
  • برگزاری دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم به میزبانی ۳ شهر
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • عزت‌الله ضرغامی دست به اسلحه شد + فیلم | واکنش اطرافیان را ببینید