Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@02:50:40 GMT

تسلیت لاریجانی به رئیس دفتر رهبری

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۷۱۱۸

تسلیت لاریجانی به رئیس دفتر رهبری

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
حضرت حجت الاسلام والمسلمین آقای محمدی گلپایگانی دام  عزه

درگذشت پدر همسر مکرّمتان ، عالم ربانی و فقیه صمدانی، حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین سیدرضا حسینی  مایه تالم و تاثر خاطر گردید . ایشان عالمی پرهیزگار و پارسا بودند و همه عمر پربرکت خویش را در راه ترویج معارف اسلامی و تعالیم اهل بیت ( ع) مصروف داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مصیبت را  به جنابعالی ، خانواده معزز  و دیگر بازماندگان محترم  ایشان صمیمانه تسلیت عرض کرده و علوّ درجات آن عالم بزرگوار و بقاء عمر و مزید توفیقات جنابعالی را از خداوند بزرگ مسألت می کنم.
علی لاریجانی
مشاور مقام معظم رهبری

2727

کد خبر 1539303

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: علی لاریجانی محمد محمدی گلپایگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۷۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد

ب‌ه گزارش خبرنگار مهر، ظهر شنبه مراسم عزاداری و سوگواری سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام صادق (ع) در حرم مطهر حضرت جعفربن موسی الکاظم (علیه السلام) شهرستان پیشوا برگزار شد.‌

بر اساس این گزارش مراسم باشکوه عزاداری سالروز شهادت صادق آل محمد (ع) با سخنرانی حجت الاسلام حسینی و مداحی کربلایی حسن حامدی و با حضور حجت الاسلام حسینی میرامینی امام جمعه و سرگرد علیدوستی جانشین فرمانده سپاه و مردم مؤمن و دوستدار اهل بیت (ع) و هیأت‌های مذهبی شهرستان پیشوا در مصلی حرم مطهر حضرت جعفربن موسی الکاظم (ع) برگزار شد.

کد خبر 6096500

دیگر خبرها

  • طرح دانشگاه حکمت بنیان در ۱۰ دانشگاه اجرایی شد
  • تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل
  • قدیمی ترین متن مبارزاتی امام خمینی و انتشار دست‌نوشته‌ رهبری در دفتر کتابخانه وزیری برای نخستین بار + عکس
  • تبارنامه‌ی ما دفتر شهیدان است
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی
  • علم الهدی: امامت سیاسی دشمن دارد/ امام فقط شاگردپرور و عالم نیست؛ اصل امامت به تشکیل نظام رهبری و تشکیلات حکومت اجتماعی است
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد