Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@10:28:12 GMT

چراغِ بوستان‌های اصفهان روشن می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۰۳۸۶

چراغِ بوستان‌های اصفهان روشن می‌شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ایوب درویشی معاون توسعه و منابع انسانی استانداری اصفهان دیروز در نشست اعضای ستاد مقابله با کرونا با اشاره به تکثیر ویروس کرونا در موج جدید گفت: یکی از مطالبات اعضای ستاد کرونا تجدیدنظر در خاموشی بوستان‌ها و رفع اعمال محدودیت ورود به این مکان‌ها بدلیل بی‌اثر بودن منع مردم از رفتن به پارک‌ها با وجود قطع برق بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: با توافق اکثریت اعضای ستاد مبنی بر خطراتی که خاموشی بوستان‌ها و بسته بودن این اماکن و ترافیک حاشیه‌ای ناشی از آن به همراه داشت، قرار شد چراغ بوستان‌ها روشن و محدودیت استفاده از فضای آن‌ها مشروط به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی (استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی) با نظارت بیشتر برداشته شود.

معاون استاندار اصفهان با اشاره به لزوم التیام روحی خانواده‌های داغدار و برگزاری مراسم سوگواری برای جانباختگان تصریح کرد: مقرر شد مراسم سوگواری متوفیان در فضای باز آرامستان باغ رضوان با رعایت ضوابط کرونایی از ابتدای هفته تا چهارشنبه با نظارت و کنترل شهرداری، برقرار و فقط روز‌های پنجشنبه و جمعه، محدودیت‌ها اعمال شود.

او در ادامه با تاکید بر تاثیر واکسیناسیون و اهمیت گسترش آن گفت: درصددیم در استان مراکز تجمیعی واکسیناسیون را افزایش دهیم و برای این کار از نیرو‌های بسیج، هلال احمر و پشیبانی اصناف استفاده می‌کنیم.

درویشی اضافه کرد: ایجاد سه مرکز جدید تجمیعی واکسیناسیون در مرکز شهر اصفهان و هفت مرکز در استان در دست بررسی است.
او بیان داشت: رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مجامع خصوصی، صنفی و تجمیعی کاهش پیدا کرده است که باید با تشدید محدودیت‌ها، واحد‌های مُتخلف پُلمب شوند.

معاون توسعه و منابع انسانی استانداری اصفهان اضافه کرد: همچنین از فرمانداران خواسته شد تا کمیته نظارتی مشترک، محدویت‌ها را بیشتر اعمال کند.

درویشی گفت: طبق مُصوبه ستاد ملی کرونا محدودیت فعالیت رستوران‌ها (بصورت بیرون‌بَر) و نیز قهوه‌خانه‌ها، تالار‌های پذیرایی، سالن‌های سینما و تئاتر، پاساژ‌ها و بازار‌های سربسته، استخر‌های سرپوشیده و باشگاه‌های بدنسازی، شهربازی و باغ وحش‌ها و نمایشگاه‌های عمومی و تخصصی تشدید شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد مقابله با کرونا رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزاری مراسم سوگواری بوستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۰۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار جدید در پارک لاله؛ برنامه جدید شهرداری در بوستان‌ مملو از درخت | تصویر

گفته‌ می‌شود که بخش بزرگی از پارک لاله که مملو از درختان کهنسال است به تازگی حصارکشی شده و گفته شده که قرار است در آنجا ساختمانی از طرف شهرداری احداث شود. همچنین تاکید شده با توجه به تعرضات و دستکاری‌هایی که در بوستان‌های دیگر از جمله پارک اندیشه و پارک قیطریه در حال وقوع است و پیش‌تر هم با حذف درختان و احداث بنا در ابن پارک صورت پذیرفته، خطر جدی است./چندثانیه

   

دیگر خبرها

  • شاهکار جدید در پارک لاله؛ برنامه جدید شهرداری در بوستان‌ مملو از درخت | تصویر
  • مشکل آب‌گرفتگی بلوار ارغوانیه رفع شد/ آماده‌باش اکیپ‌های ستاد سیل تا پایان بارش‌ها
  • آغاز چهارمین جشنواره گل و گلاب در بوستان آب و آتش
  • جلوگیری از هدررفت آب در بوستان‌ها
  • معلمان دل‌های روشن
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • «دماوند انرژی» چراغ تولید ۳ طرح پتروشیمی را روشن کرد
  • احداث ۸ بوستان محلی با ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار
  • (تصاویر) معلمان دل‌های روشن
  • افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد