Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، در مجمع سالیانه، میلاد شمس، مدیر عامل شرکت به بیان گزارشی در خصوص عملکرد شرکت پرداخت و گفت: جایگاه شرکت در مقایسه با شرکتهای فعال در صنعت سرمایه‌گذاری در سال ۱۳۹۹ از نظر سرمایه ثبت شده رتبه ۸ و از نظر ارزش بازار دارای رتبه ۱۲ می باشد.

میلاد شمس همچنین عنوان کرد: در حال پیگیری و انجام فرایند پذیرش و عرضه تمام شرکت‌های زیر مجموعه در بازار سرمایه هستیم که در پی آن به استناد مصوبه کمیته درج فرابورس ایران موفق به درج شرکت فرعی صنایع مس افق کرمان  از تاریخ ۲۸ تیرماه ۱۴۰۰ در فهرست اوراق بهادار بازار پایه فرابورس ایران شدیم و جهت پذیرش و معرفی سایر شرکتها در بازار سرمایه با شرکتهای تامین سرمایه منتخب مذاکره و در حال تهیه امید نامه یا برگزاری جلسه پیش پذیرش با سازمان بورسی می باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرچشمه هفت هزار و ششصد میلیارد ریالی می شود: به گفته شمس مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه،  از جمله برنامه های شرکت طی سال ۱۴۰۰ به تهیه گزارش توجیهی افزایش سرمایه و افزایش حدود ۵۰ درصدی سرمایه شرکت از مبلغ ۵۱۰۰ میلیارد ریال به مبلغ ۷۶۰۰ میلیارد ریال از محل سود انباشته پس از کسب مجوز سازمان بورس می باشد که پس از تصویب آن توسط مجمع  عمومی فوق‌العاده تمامی اقدامات لازم جهت ثبت سرمایه به قید فوریت پیگیری خواهد شد.

میلاد شمس در ادامه به جذابیت سهام این شرکت اشاره کرد و گفت مهترین عاملی که سبب جذابیت سهام این شرکت‌ است، کیفیت سود سرچشمه از لحاظ پایداری است. بدین معنی که پایداری سود که از طریق ضریب زاویه سود جاری و سود دوره قبل اندازه گیری می شود، مطابق محاسبات کارشناسی صورت گرفته  ۰/۷۵ می باشد که بیانگر پایداری سود شرکت است. 

وی در پایان گفت: اکثریت سهامداران حقیقی شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه بازنشستگان و شاغلان‌ مجموعه شرکت های صنایع مس ایران می باشند که به قابلیت ها و ظرفیتهای شرکت واقف هستند. بنده و همکارانم در مجموعه هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه با تمام قوا در تلاشیم که بتوانیم امانتدار حقوق ذینفعان باشیم.

پربیننده ترین سلاطین مشغول کارند؛ آیا سیمان از بورس کالا خارج می شود؟ نتیجه جلسه وزارت صمت در مورد عرضه سیمان بورس کالا کدام کالای ایرانی بیشترین طرفدار را در روسیه دارد؟ دست دلالان از بازار سیمان و فولاد قطع شود / فعالیت‌ های سوداگرانه در بازار مسکن باید کنترل شود چگونه آرامش به بازار سیمان باز می‌ گردد؟ / خطر افتادن مجدد «صمت» در دام دلالان

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مس سرچشمه سرمایه گذاری مس سرچشمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۱۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان

ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از پیشرفت ۷۷ درصدی گام نخست پروژه جهاد آبرسانی در استان خبر داد و گفت: از ابتدای شروع این پروژه در اسفندماه ۱۴۰۱ تا الان ۳۰۴ میلیارد تومان اعتبار به طرح جهاد آبرسانی همدان اختصاص پیدا کرده و پیشرفت فیزیکی ما بیش از میانگین کشوری است.

فرهاد بختیاری‌فر اظهار کرد: آبرسانی به ۱۶۰ روستا در گام اول هدف‌گذاری شده و برنامه‌ریزی‌های لازم برای بهره‌برداری از پروژه‌های آبرسانی روستایی استان در حال انجام است تا بتوانیم مشکل آب شرب روستاهای دارای تنش آبی را در کمترین زمان ممکن حل کنیم.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان، بختیاری‌فر با اشاره به تخصیص ۳۰۴ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی استان مطرح کرد: ۵۰۹ میلیارد تومان برای گام نخست این پروژه در نظر گرفته شده و پیگیر جذب منابع هستیم تا رونق و جهشی در پروژه‌های آبرسانی استان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تا قبل از فصل تابستان باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای تأمین پایدار آب در استان انجام شود، تصریح کرد: با توجه به وضعیت منابع آبی استان و تجربیاتی که از تنش آبی در سال‌های گذشته داشتیم، آب برای ما موضوع مهمی است و از تمام ظرفیت خود برای تأمین آب پایدار ساکنان روستاها و شهرهای استان استفاده می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان افزود: آبرسانی روستایی یکی از طرح‌های مهم دولت سیزدهم است که با توجه به اهمیت موضوع آب مورد توجه قرار گرفته و دولت سیزدهم عزم جدی برای سیراب کردن همه روستانشینان دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حقوقی‌ها از بازار سرمایه دست کشیدند/ بورس سرخ‌پوش شد!
  • راهکار توسعه اقتصادی و تقویت منابع ارزی؛ تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • ورود صندوق ملی مسکن به بازار خرید سیمان از طریق بورس
  • تخصیص ۳.۱ میلیارد دلار برای مونتاژ/ برای واردات خودرو ارز نداریم؟
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • پیش‌بینی بورس در هفته دوم اردیبشهت ۱۴۰۳/ یکه‌تازی فولادی و پتروشیمی‌ها در این هفته
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید
  • استفاده از بتن حاوی گرافن در آمریکا
  • از احمدی‌نژاد تا رییسی/چه کسی پای رانت را به بازار خودرو باز کرد؟
  • کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود