Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدعلی شجاعی روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه خراسان شمالی که با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلام در بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: حجم گسترده از مسوولیت های اجتماعی و سیاسی سپاه پاسداران در حل مشکلات مردم قابل ستایش است و همین شاخصه موجب قدرت این نیروی نظامی در کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک تنه برای خدمتگزاری به مردم و تحقق منویات مقام معظم رهبری در تمامی زمینه ها در تلاش است، افزود: قدرت کشورها در مذاکرات بین المللی نقشی اساسی در پیشبرد اهداف ملی کشورها دارد و این قدرت سپاه پاسداران است که پایه اصلی صندلی مذاکرات را تشکیل می دهد.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: همه آگاهیم که میدان قدرت مذاکره ایران در صحنه بین الملل است و بایستی از این دستاورد نظام حمایت کنیم.

وی بیان کرد: اگر عاشورا بعد از قرن ها سند افتخاری برای مکتب شیعه است به دلیل رشادت ها و از خودگذشتگی مردان میدان است و این روحیه ایثار و شهادت اکنون در سپاه پاسداران نیز تجلی یافته است.

شجاعی گفت: ارزش شهادت طلبی این قشر نظامی به حدی است که خداوند هیچ تابلویی زیباتر از سینه ستبر شهید حججی ها را در که از دل این مکتب برخواسته است، خلق نکرده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر نگاه ایثار و شهادت و انگیزه های روحی در مردم ما شکل نمی گرفت امروز در هیچ عرصه ای موفق نبودیم و این عزت و اقتدار مردم است که شکست را طی سالها به دشمنان تحمیل کرده و هیچ قدرتی توان مقابله با ایران اسلامی را ندارد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با بیان اینکه مسیر خدمت در پیروی از ولایت خلاصه می شود، افزود: مردم این استان نیز همانند سایر نقاط کشور در این مسیر جاودانه ایستاده است و تا پای جان از آرمان های ولایت دفاع خواهد کرد.

وی مشارکت حداکثری مردم خراسان شمالی در انتخابات گذشته را سند افتخاری برای استان عنوان کرد و گفت: سیستم امنیتی، مسوولان و نیروهای لشکری در کنار مردم با هم افزایی در رسیدن به این مهم تلاش کردند و این حضور حداکثری بیانگر وفاق در بین تمایم جریان های این استان است.

شجاعی اظهار داشت: تمامی مردم به همراه مسوولان در این استان دغدغه حضور حداکثری مردم در انتخابات را داشتند و تا زمانی که به این شاخص با ارزش دست نیافتند آسایش نداشتند و این مسوولیت خطیر را در راستای حمایت از ارزش های دینی و شهدا داشتند.

وی افزود: همگان وظیفه داریم تا معیشتی آسان و سفره ای آباد و بهتر برای مردم پهن کنیم و در راه رسیدن به این رسالت از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی در مصلای بجنورد، نماینده ولی فقیه در استان  و شماری از مسوولان استانی و لشکری حضور داشتند.

در ابن مراسم سردار ابوالقاسم چمن تودیع  شدو سرهنگ اسماعیل فرجی که پیش از این جانشین سپاه حضرت جواد الائمه خراسان شمالی بود  به عنوان فرمانده این سپاه منصوب شد.

همچنین سردار ابوالقاسم چمن به عنوان معاون اجرایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب شد.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محمدعلی شجاعی خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محمدعلی شجاعی خراسان شمالی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محمدعلی شجاعی خراسان شمالی سپاه پاسداران انقلاب خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۲۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: عملیات وعده صادق از مواهبی است که خداوند متعال به واسطه سپاه و نیرو‌های خالص و مجاهد آن، امر، ولی فقیه و عنایت ویژه امام زمان (عج) رقم خورده است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان به همراه جمعی از سپاهیان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:سپاه امروز اگر پیشرفت، بالندگی، درخشندگی و محبوبیتی در بین همه ملل جهان و نسل جوان دارد به دلیل همین معنویت است.

حجت الاسلام علی عرب پور افزود: لذا سپاه با همه نهاد‌ها، با همه ارگان‌ها و سازمان‌هایی که در این مسیر هستند و همسو با سپاه هستند تفاوت‌های خیلی بالایی دارد، تفاوت سپاه با همه سازمان‌ها در این است که سپاه از بعدی متکی و متصل به خود شخص، ولی فقیه زمان است، ولایت مداری و ولایت محوری سپاه را در مجموعه سپاه به عین لمس می‌کنیم و پاسداران هم سعی کردند خودشان را در این مسیر تربیت کنند و بر این تربیت بمانند.

او تاکید کرد:هر صحنه و هر میدانی که سپاه با پشتیبانی و تکیه به مردم بر آن وارد شد آن میدان، میدان پیروزی بوده است.

وی بیان کرد:در بحث حمله آمریکا به طبس امام فرمود شن‌ها مامور خدا بودند این مطلبی است که خداوند این انقلاب را پشتیبانی می‌کند و حامی این انقلاب است.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان تاکید کرد:طوفان الاقصی، تسخیر لانه جاسوسی وعده صادق این‌ها همه از مواهبی است که خداوند متعال به واسطه سپاه و نیرو‌های خالص و مجاهد سپاه و امر، ولی فقیه و همچنین عنایت ویژه امام زمان (عج) رقم خورده است.

دیگر خبرها

  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • «عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد»
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • عملیات «وعده صادق» صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
  • با انجام عملیات وعده صادق همه دنیا به قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی پی برد
  • لزوم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خراسان شمالی توسط دانشگاه‌ها
  • هنرستان‌ها متناسب با نیازهای بومی خراسان شمالی نیرو تربیت کنند
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند