Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه فرانس ۲۴، رئیس جمهور آمریکا همتای روسی خود را متهم کرد که با انتشار اطلاعات نادرست سعی در برهم زدن انتخابات کنگره ۲۰۲۲ دارد.

جو بایدن روز سه شنبه با اشاره به اطلاعاتی که در جلسات توجیهی روزانه خود دریافت می‌کند، گفت: ببینید روسیه در مورد انتخابات ۲۰۲۲ و اطلاعات غلط چه کاری انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نقض محض حاکمیت ما است.

وی همچنین شدیدا به ولادیمیر پوتین تاخت و گفت: پوتین یک مشکل واقعی دارد. او در راس اقتصادی نشسته است که دارای سلاح هسته‌ای است و هیچ چیز دیگری ندارد. او می‌داند که واقعاً به دردسر افتاده است، از نظر من این شرایط را خطرناک‌تر می‌کند.

رئیس جمهور آمریکا همچنین نسبت به افزایش حملات سایبری، از جمله از طریق باج افزارها، ابراز نگرانی کرد و گفت جنگ سایبری که ما اکنون درگیر آن هستیم، یک جنگ تمام عیار است.

بایدن همچنین تلویحا از احتمال جنگ با روسیه گفت و افزود: اگر در نهایت به یک جنگ، یک جنگ واقعی، با یک قدرت بزرگ برسیم، این نتیجه مسلم نقض سایبری خواهد بود.

حملات سایبری و ضعف آمریکا در این حوزه از سال‌ها پیش مورد بحث مقامات آمریکایی بوده و هر کدام تلاش کرده اند برای مقابله با این تهدیدات در فضای مجازی اقدامی انجام دهند. ترامپ در زمان ریاست جمهوری خود مدام چین و روسیه را متهم به جنگ سایبری می‌کرد، ولی عملا نتوانست اقدامی موثر برای مقابله با این حملات انجام دهد.

بایدن هم در همین چند ماهه نخست ریاست جمهوری خود در آمریکا مدام حملات سایبری را به عنوان یکی از نگرانی‌های کاخ سفید عنوان کرده و تلاش می‌کند با تهدید به مقابله به مثل جلوی این حملات هکر‌ها بایستد که البته تا به حال نتیجه‌ای در بر نداشته است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جو بایدن ولادیمیر پوتین حملات سایبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۲۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست نمایندگان دموکرات از بایدن برای ممانعت از حمله به رفح

به گزارش خبرگزاری مهر، جمعی از اعضای حزب دموکرات از رئیس‌جمهور آمریکا خواستند تا مانع حمله رژیم صهیونیستی به رفح شود.

پایگاه خبری الجزیره بامداد پنجشنبه گزارش داد که ۵۷ نماینده حزب دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا با امضای نامه‌ای از بایدن خواستند هر اقدامی را برای منصرف کردن نتانیاهو از حمله همه جانبه به رفح انجام دهد.

نمایندگان دموکرات در کنگره آمریکا در پیامی به جو بایدن نگرانی خود را نسبت به حمله به شهر رفح که بیش از یک میلیون آواره در آن هستند و فاجعه انسانی ناشی از آن ابراز کردند.

آنها همچنین از دولت آمریکا خواستند تمامی ابزارهای در اختیار خود را برای این تضمین به کار بگیرد که همه استفاده‌کنندگان از کمک‌های آمریکایی باید به قوانین بین‌المللی و بشردوستانه پایبند باشند.

کد خبر 6094788

دیگر خبرها

  • درخواست نمایندگان دموکرات از بایدن برای ممانعت از حمله به رفح
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه
  • شبکه آمریکایی‌: بایدن به دنبال اعطای پناهندگی به برخی از آوارگان فلسطینی است
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • حمله پهپادی اوکراین به مناطقی در روسیه
  • درخواست وکلای دولت بایدن برای متوقف کردن عرضه تسلیحات آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • بایدن: با مصر و قطر درباره آتش بس غزه همکاری می‌کنیم
  • آمریکا: ۵ واحد نظامی اسرائیل مرتکب نقض قوانین شده‌اند
  • دولت اوکراین به دنبال راه حل های جدید برای مقابله با تهاجم روسیه
  • مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا