Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد: بنر در توئیتی که بعدها تحت فشار انتقادها مجبور به حذف آن شد، نوشت آمریکا به دلیل نیاز به «دشمن کشور خواندن حامیان سیاستمداران» با «معمای امنیت ملی» مواجه است.

وی در این توئیت نوشت: ما به عنوان آمریکایی بر این باوریم که نباید از قدرت علیه چهره های سیاسی یا احزاب سیاسی استفاده کنیم، اما اگر سیاستمداران کشور را تهدید کنند چطور؟ یا اگر سیاستمداران خارج از اختیارات خود عمل کرده و یا احزاب سیاسی حامی آنها از چنین تهدیدی حمایت کنند؟

برخی از کاربران شبکه های اجتماعی با «افراط گرایی» توصیف کردن محتوای این توئیت، این اظهارات روزنامه نگار آمریکایی را محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنر به دنبال موجی از انتقادها که در فضای مجازی منتشر شد مجبور به حذف این توئیت شد.

اظهارات بنر در حالی مطرح شده که کمیته منتخب مجلس نمایندگان آمریکا کمیته تحقیقات درباره حمله به کنگره در ۶ ژانویه (۱۷ دی) را تشکیل داده است. به دنبال این حمله، ترامپ برای دومین بار استیضاح شد. اولین جلسه شهادت دهی این کمیته روز سه شنبه برگزار شد.

در حالی که قرار است این کمیته با اعضای هر دو حزب اصلی آمریکا تشکیل شود نانسی پلوسی رئیس کمیته مجلس نمایندگان آمریکا عضویت دو نماینده جمهوریخواه را که منتخب کوین مکر کارتی رهبر اقلیت این مجلس بود، وتو کرد.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری پیشین آمریکا مدعی شده که کمیته منتخب بشدت حزبی و ساختگی است و با لحنی تمسخر آمیز گفته است که پلوسی باید تحقیقاتی را درباره خودش انجام دهد.

ترامپ در دوران ریاست جمهوری اش بارها در تقابل با رسانه ها قرار گرفت و آنها را دشمن مردم توصیف کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ترامپ امریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۳۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات در بیرجند، درمیان و خوسف

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا طالبی صبح شنبه در ستاد انتخابات خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تبلیغات نامزدها از تاریخ ۱۳ تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه خواهد بود، اظهار کرد: برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط وزارت کشور ابلاغ شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: ۲ منتخب حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف که در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ بیشترین آرا را کسب کرده، در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با هم رقابت می‌کنند و کد انتخاباتی آنان به فرمانداری‌ها اعلام شده است.

طالبی با بیان اینکه اعتبارنامه سه منتخب دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه «فردوس، طبس، سرایان و بشرویه»، «قاینات و زیرکوه»، «نهبندان و سربیشه» و آیت الله رئیسی به عنوان منتخب مردم در مجلس خبرگان رهبری هم در استان صادر شده است، افزود: تعداد شعب پیش بینی شده برای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف ۲۸۷ شعبه است.

وی با تأکید بر اینکه از این تعداد ۱۶۷ شعبه ثابت و ۱۲۰ شعبه سیار خواهد بود، یادآور شد: در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تعداد ۲ شعبه سیار به شعب شهرستان بیرجند افزوده خواهد شد.

کد خبر 6089770

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی گرایش سیاسی افراد را از چهره‌شان می‌خواند
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات در بیرجند، درمیان و خوسف
  • اعتراض نمایندگان به وحیدی درباره تغییرات شهرستان ری
  • نیویورک‌تایمز: سیستم پزشکی غزه در آستانه فروپاشی است
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • مقام سابق موساد: ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • نیویورک تایمز: ارتش اسرائیل به عمد امدادگران را هدف قرار می‌دهد