Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهرداد سهرابی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس از احداث سه سایت جدید مکالمه تلفن همراه، یک سایت مکالمه و اینترنت و ارتقا یک سایت موجود در مناطق روستایی فارس با هدف ارتقای سطح کیفی پوشش مکالمه تلفن همراه در سه روستا و همچنین اتصال دو روستای دیگر فارس به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه این سایت‌ها برای بهبود پوشش مکالمه و محرومیت زدایی ارتباطی ایجاد شده است، روستا‌های ارتقا یافته را شامل روستا‌های کورده شیخ و گاوبست از توابع شهرستان لارستان و روستا‌های گچ نقاشی از توابع شهرسان شیراز از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و روستای ابولوردی از توابع شهرستان پاسارگاد و کدنج از توابع شهرستان شیراز از محل منابع توسعه‌ای اپراتور همراه اول عنوان کرد.

سهرابی اظهار کرد: در حوزه مکالمه تاکنون بیش از ۲۳۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار استان فارس که معادل ۹۸/۴ درصد این روستا‌ها می‌شود از ارتباط صوت و مکالمه تلفن همراه برخوردارند.

او همچنین از اتصال چهار روستای جدید از توابع شهرستان شیراز در طول یک هفته گذشته به شبکه ملی اطلاعات خبر داد و روستا‌های برخوردار شده از اینترنت پرسرعت همراه را روستا‌های کدنج، باب ایور و خارگان از توابع بخش مرکزی شهرستان شیراز جمعاً با پوشش جمعیتی افزون بر ۲۷۰۰ نفر از محل منابع توسعه‌ای اپراتور همراه اول و روستای گچ نقاشی از توابع بخش ارژن شهرستان شیراز با پوشش جمعیتی افزون بر ۱۲۰ نفر از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری وزارت اعلام کرد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتباطات و فناوری اطلاعات احداث سایت مناطق روستایی فارس توابع شهرستان شهرستان شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۵۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی/ اقدام به موقع گروه‌های جهادی

سرهنگ پاسدار مجید علی‌پور که در جریان نزول بارش رحمت الهی در منطقه سعدی حضور داشت، از تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی سخن گفت.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در قرارگاه محرومیت‌زدایی حضرت احمدبن موسی (ع) افزود: تدبیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب باعث شد تا از تکرار حوادث سیل سال ۹۸ جلوگیری شود.

او همچنین به اقدام به‌موقع گروه‌های جهادی نواحی مقاومت بسیج شیراز و نیرو‌های خدمات‌رسان شهرداری شیراز در کنترل سیلاب و رفع آبگرفتگی در برخی نقاط اشاره کرد.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری شیراز نیز در این باره گفت: به دستور شهردار شیراز و اختیار ویژه‌ای که به این سازمان داده شد، این سیل‌بند در چندماه گذشته احداث و هم‌اکنون آب پشت آن جمع و آرام‌سازی و به حرکت خود ادامه می‌دهد.

علی‌حسین عباسی بیان کرد: این سیل‌بند اگر نبود، با حرکت این حجم از آب به سمت سعدی باعث بروز اتفاقات ناگواری می‌شد؛ بنابراین گزارش؛ بند‌های کنترل سیلاب سعدی با هدف کنترل سیلاب‌های فصلی، جلوگیری از انتقال رسوب بیشتر به سمت پایین‌دست احداث شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در روستای کوهمره سرخی
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی/ اقدام به موقع گروه‌های جهادی
  • طرح «زنان کارآمد؛ روستای سرآمد» طرحی برای کمک به اقتصاد روستا
  • تشکیل شورا‌های جوان‌سازی در روستا‌های فارس
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند
  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران
  • شورای جوان سازی روستا‌ها تشکیل می‌شود
  • روستا‌های حاشیه شیراز مظلوم‌ترین روستا‌های فارس هستند
  • رمزگشایی از ماجرای مرموز روستایی که یک شبه ناپدید شد!