Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سخنگوی گمرک ایران گفت: همه تجهیزات مربوط به تیم تفنگ بازی 10 متر به جز دو لوله با تائید نماینده وزارت دفاع از گمرک ترخیص شده، اما در خصوص این دو لوله تائید وزارت دفاع لازم بوده است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از گمرک، آقای سید روح الله لطیفی سخنگوی گمرک، در پاسخ به اینکه آیا گمرگ مقصر حذف تیراندازان در تفنگ بادی 10 متر بوده است؟ افزود: آرزوی همه ما موفقیت تیم‌های ملی است، زیرا حماسه آفرینی این عزیزان غرور و همیت ملی را به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: گمرک همیشه با تیم‌های ورزشی به ویژه تیم‌های ملی و فدراسیون‌ها همکاری داشته و با توجه به بررسی‌های انجام شده گمرک نهایت همکاری را با فدراسیون تیراندازی داشته است. در تاریخ 14 تیر ماه یکسری تجهیزات شامل چند قبضه سلاح، تپانچه، فشنگ و ساچمه به وزن 25 کیلوگرم وارد کشور شده است. از آنجایی که قانون برای انواع سلاح و تجهیزات مرتبط تایید وزارت دفاع را الزامی دانسته کمتر از 24 ساعت تمام محموله‌هایی که به گمرک وارد شده بود با تائید نماینده وزارت دفاع از گمرک ترخیص شد.
لطیفی گفت: شبی که این تجهیزات به فرودگاه رسیده، نماینده وزارت دفاع در فرودگاه مستقر نبوده است و صبح روز بعد همزمان با آغاز ساعت اداری، با تائید نماینده وزارت دفاع تمام کالا‌ها به جز دو لوله ترخیص می‌شود. ترخیص این دو لوله با نظر کارشناسی نماینده وزارت دفاع به دلیل شباهت زیاد با اسلحه‌های غیر ورزشی باید بررسی بیشتر توسط سایر کارشناسان صورت می‌گرفت.
وی افزود: اینکه آیا بررسی شده یا خیر و یا اینکه فدراسیون و شرکت وارد کننده پیگیری کرده اند یا خیر، جزء اختیارات گمرک نیست. هر کالایی که مربوط به سلاح، وسایل ورزشی و کالا‌های مرتبط با آن است، هر زمان که مجوز سایر دستگاه‌ها که در قانون آمده و فدراسیون‌ها نیز در این خصوص مطلع هستند، به ما داده شود، در همان روز ترخیص خواهد شد.
لطیفی در ادامه تصریح کرد: فدراسیون در جریان تمام مسائل است و همکاری تنگاتنگی نیز بین فدراسیون و گمرک وجود دارد؛ نه تنها فدراسیون تیراندازی بلکه تمام فدراسیون‌های ورزشی بوده است. گمرک حداکثر همکاری را برای ترخیص فوری کالا‌های ورزشی تیم‌های ملی با آن‌ها در چارچوب قانون و اختیارات قانونی دارد. نمونه آن نیز، ترخیص سلاح، فشنگ و ساچمه مرتبط با این فدراسیون که به محض تایید وزارت دفاع ترخیص شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تیراندازان تفنگ بادی نماینده وزارت دفاع دو لوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۵۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست

سرمربی جدید تیم ملی والیبال چین گفت: با خودم فکر کردم در این کشور پرجمعیت با این امکانات ورزشی، قطعا استعدادهای زیادی وجود دارد و من باید روزی بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ویتال هینن، سرمربی بلژیکی و جدید تیم ملی والیبال چین در مورد مسئولیت جدید خود اظهار داشت:‌ والیبال چین همیشه برایم جالب بوده است. سال 2009 به یاد می‌آورم که سرمربی لهستان بودم و با تیم ملی چین در نینگبو بازی کردیم. با خودم گفتم که در این کشور پرجمعیت با این امکانات ورزشی، قطعا استعدادهای زیادی وجود دارد و من باید روزی بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست.

هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد

سرمربی تیم ملی چین ادامه داد: من سال 2021 می‌خواستم به چین بیایم اما فدراسیون والیبال این کشور، اعتقادی به مربیان خارجی نداشت. حالا همه چیز تغییر کرده است؛ نتایج تیم چین در فصل گذشته خوب نبود و در رنکینگ فدراسیون جهانی نیز سقوط کرد و حالا سی‌ویکم است. در نتیجه چینی‌ها به سراغ مربی خارجی آمدند و من پیشنهاد آنها را قبول کردم. هدایت چین، چالشی بزرگ و باورنکردنی برای من است. 

هینن تصریح کرد: من از فدراسیون والیبال چین خواستم تا مسئولیتی فراتر از تیم ملی داشته باشم و به توسعه والیبال پایه و آموزش مربیان بومی نیز کمک کنم. معتقدم والیبال مردان چین می‌تواند مثل تیم زنان این کشور در دنیا، جزو بهترین‌ها باشد.

او در پایان گفت: تیم ملی چین در لیگ ملت‌های 2024 حاضر نیست و جواز حضور در جام جهانی 2025 را نیز ندارد. راهی طولانی پیش روی ماست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • رقیه شجاعی از راهیابی به فینال تفنگ سه وضعیت بازماند
  • گمرک لیست دریافت‌کننده‌های ارز را منتشر کرد
  • این ۱۰۰ شرکت سال ۱۴۰۲ ارز نیمایی گرفتند | گمرک اسامی ارزبگیران را منتشر کرد
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک با وجود وعده بانک مرکزی
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست
  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • شجاعی در رده هشتم تفنگ بادی ایستاد
  • جام جهانی پاراتیراندازی کره جنوبی؛ شجاعی در رده هشتم تفنگ بادی ایستاد