Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فلسطین الان، شبکه صهیونیستی «کان» اعلام کرد طی جنگ اخیر نوار غزه موشک‌های نقطه‌زن مقاومت زیر ساخت‌های خدماتی در شهرک صهیونیست نشین «عسقلان» را هدف قرار دادند و باعث تنگی نفس شهرک‌نشینان و سوزش در گلو و چشم آنان شدند.

این شبکه در ادامه اعلام کرد: همه این اتفاقات جدا از موشکی است که به مخزن سوخت در عسقلان اصابت کرده و موجب آتش‌سوزی در آن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسد که حجم خسارت‌های وارده به رژیم صهیونیستی بسیار بیشتر از حجمی است که در رسانه‌های این رژیم اعلام می‌شود و تمام شدن زودهنگام جنگ ۱۲ روزه در مقایسه با جنگ‌هایی که در سال‌های گذشته به غزه تحمیل شد، می‌تواند گواه این مسئله باشد.

ظهر امروز نیز منابع صهیونیستی از وقوع آتش‌سوزی در شهرکی «سدیروت» خبر دادند، خبرگزاری‌های عبری زبان احتمال دادند این آتش‌سوزی‌ها می‌تواند بر اثر بالن‌های آتش‌زایی باشد که از سوی غزه به سمت اراضی اشغالی ارسال شده است.

پیش از این به دنبال پذیرش آتش‌بس، مقامات و رسانه‌های صهیونیستی به صراحت اعلام کردند که تل آویو بازنده این جنگ بوده است. روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» اعلام کرد تجاوز فعلی تل آویو علیه غزه تحت محاصره، به لحاظ برنامه‌ریزی و آمادگی بدترین عملیات نظامی رژیم صهیونیستی تاکنون بوده، این تصور که حماس می‌تواند پیروزی خود را اعلام کند برای صهیونیست‌ها غیر قابل باور است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحولات فلسطین رژیم صهیونیستی مقاومت فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۶۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۸ هزار و ۵۰۵ فلسطینی در کرانه باختری طی ۲۰۶ روز

به گزارش قدس آنلاین، باشگاه حمایت از اسیران فلسطینی اعلام کرد که از روز یکشنبه تاکنون، ۱۲ نفر در کرانه باختری بازداشت شدند.

به گزارش این باشگاه، رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر۲۰۲۳ و همزمان با آغاز عملیات طوفان‌الاقصی تا امروز، ۸ هزار و ۵۰۵ نفر را در کرانه باختری بازداشت کرده است.

همچنین وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در طی مدت یاد شده، ۴۹۱ فلسطینی در کرانه باختری به ضرب گلوله صهیونیست ها به شهادت رسیده اند.

همزمان با جنگ ویرانگر در نوار غزه که تاکنون ده‌ها هزار شهید بر جای گذاشت، مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری نیز در بخش های مختلف این منطقه از جمله نابلس، طولکرم، جنین و الخلیل به مقابله با نظامیان رژیم صهیونیستی برخاسته‌اند و کرانه باختری شاهد موجی از تنش ها و درگیری های میدانی بین فلسطینیان و نظامیان ارتش رژیم اشغالگر و یورش به محله ها و بازداشت فلسطینیان توسط صهیونیست ها است.

کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد اخیرا اعلام کرد که بازداشت های خودسرانه دسته جمعی، بازداشت های غیرقانونی و موارد شکنجه گزارش شده و سایر اشکال بدرفتاری با زندانیان فلسطینی را در کرانه باختری ثبت کرده است.

این خبر در حالی منتشر می شود که جنگ علیه نوار غزه تاکنون به شهادت ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر و زخمی شدن ۷۷ هزار و ۶۴۳ نفر منجر شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • هدف قرار گرفتن کشتی مرتبط با اسرائیل در دریای سرخ
  • بازداشت ۸ هزار و ۵۰۵ فلسطینی در کرانه باختری طی ۲۰۶ روز
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • خودرو یک وزیر صهیونیست دیگر واژگون شد
  • بیمارستان شفاء، حافظه ی جنایات رژیم صهیونیستی
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟/آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر رسید
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح
  • فیلم| اعتراف دانشجوی یهودی: دفاعم از صهیونیست ها اشتباه بود!