Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@09:10:33 GMT

جیره بندی برق در کشور تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۶۵۱۱

جیره بندی برق در کشور تکذیب شد

روزانه در سایت "نبض انرژی" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون انرژی، صنعت برق، محیط زیست تهیه و منتشر می‌گردد.

گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض انرژی» ( https://nabzeenergy.ir ) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

جیره بندی برق در کشور تکذیب شد ۱.۵ درصد برق کشور در نیروگاه سد گتوند تولید می شود تکلیف وزارت نفت برای هزینه حداقل ۱۰۰۰ میلیارد تومان در خوزستان هند برای ارزان کردن نفت ذخایر استراتژیک خود را روانه بازار می‌کند برق مشترکان پرمصرف زیر ذره‌بین توانیر/ نصب کنتور هوشمند برای پرمصرف‌ها اجباری شد قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ صعود نفت درپی کاهش ذخایر آمریکا نفت هیچ دخل و تصرفی در حوزه آب هورالعظیم ندارد برق ۵۴ اداره همدان قطع شد حجم آب مصرفی بخش کشاورزی کمتر از ۷۰ میلیارد مترمکعب است ونزوئلا علی‌رغم تحریم‌های آمریکا صنعت نفت خود را احیا می‌کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا جواد فروغی نازنین ملایی طرح ساماندهی فضای مجازی نبض انرژی برق سد گتوند وزارت نفت خوزستان هند توانیر قیمت جهانی نفت آمریکا هورالعظیم همدان کشاورزی ونزوئلا المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا جواد فروغی نازنین ملایی طرح ساماندهی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۶۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه محصولات صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو در حالی امروز آغاز به کار کرد که صنعتگران و تولیدکنندگان قمی در خوشه و بخش‌های صنعتی کفش ماشینی، سنگ‌های تزیینی، محصولات کشاورزی، فرش دستبافت و محصولات بهداشتی و آرایشی ظرفیت‌های صنعتی، معدنی، تولیدی و کشاورزی قم را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو امروز برای ششمین دوره گشایش یافت. این نمایشگاه تا دوازدهم اردیبهشت ماه از ساعت ۹ تا ۱۶ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاست.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • شروع طوفانی هفته دوم معاملات برق در بورس انرژی
  • پرشدگی کامل ۱۱ سد کشور در پی بارش‌های بهاره+جدول
  • بازدید هیأت تجاری هرمزگان از نمایشگاه بین‌المللی صنعت شیشه چین
  • عرضه محصولات صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ضرورت استعدادیابی و پرورش دانش آموزان نخبه با هدف پرورش مدیران نسل نو جهادی
  • شصت‌ودومین شماره مجله تصویری نفت و انرژی (متنا)
  • قصد امارات برای ساخت نیروگاه هسته ای جدید
  • تیغ شدت مصرف انرژی روی گلوی اقتصاد ایران
  • قصد امارات برای ساخت نیروگاه هسته‌ای جدید
  • تابستان چقدر کمبود برق داریم؟