Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@03:07:29 GMT

محکومیت وکیل متخلف به پرداخت جزای نقدی

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۹۸۷۳

محکومیت وکیل متخلف به پرداخت جزای نقدی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مجید فرهمند زاده رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری کل استان یزد گفت: با دریافت گزارش‌های واصله و اعلام شکایت شکات خصوصی، برخورد با وکیل متخلف کانون وکلای دادگستری استان در دستور کار قرار گفت.

او افزود: این وکیل متخلف در لوایح تقدیمی به دادگاه با الفاظ نامناسب به مقام قضائی به دلیل انجام وظیفه و اعمال قانون توهین کرد که سبب به خدشه دار شدن شأنیت و جایگاه وکلا و قضات شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری کل استان یزد تصریح کرد: با صدور کیفرخواست و رسیدگی در محاکم صالحه و با اعمال مقررات تخفیف این وکیل متخلف به پرداخت مبلغ بیست میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم و حکم صادره قطعی است.

فرهمند زاده اضافه کرد: از کانون وکلای دادگستری استان نیز انتظار می‌رود به صورت جدی در این حوزه ورود کرده و با هدف حفظ شأن جایگاه وکالت و کانون وکلا با متخلف برخورد قاطع تری داشته باشند.  

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضائیه وکلای دادگستری حقوق شهروندی وکیل متخلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۹۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنو و پرداخت مبلغ محکومیت سنگین!

به گزارش بورس تابناک به نقل از  نبض بورس، الیاس طهماسبی | در تاریخ ۱۰ بهمن‌ماه ۱۳۹۷ قراردادی با موضوع ارائه خدمات کارگزاری بیمه فی‌مابین شرکت بیمه تجارت نو و کارگزاری رسمی بیمه مهرآفرینان‌اسطوره‌بین‌الملل منعقد می‌گردد که در ۲۰ اسفندماه ۱۳۹۷ نیز الحاقیه‌ای درخصوص چگونگی اجرای تعهدات بیمه‌گر با توافق طرفین ضمیمه قرارداداصلی می‌شود. پس از گذشت چندین سال دو طرف بر سر تعهدات قراردادی از قبیل کارمزد خدمات انجام شده به اختلاف رسیدند که موضوع منجر به دعوی حقوقی و صدور حکم مرجع قضایی شد. پس از یک سال اجرائیه حکم صادر گردید؟ ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J2r

دیگر خبرها

  • شکارچی کل وحشی در کامیاران به ۷۵۰ میلیون ریال جریمه شد
  • شکارچی «کل وحشی» در کامیاران به ۷۵۰ میلیون ریال جریمه شد
  • بنو و پرداخت مبلغ محکومیت سنگین!
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • اجاره وثیقه برای زندانی با وکیل پایه یک دادگستری
  • ماموریت ویژه دادگستری البرز برای شناسایی مدیران شهری متخلف
  • واکنش محمد مهاجری به زندانی شدن یک وکیل دادگستری /یکسوی دعوا سعیدمرتضوی است و یکسو وکیلی شریف!
  • مراسم تجلیل از وکلای معلم قزوین
  • شکایت فعالان حقوق بشر از مقامات صهیونیست به دادگاه لاهه
  • قاچاقچی سوخت در امیدیه محکوم به پرداخت جزای نقدی شد