Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، واقعه غدیرخم یک رویداد تاریخی در دین اسلام است. نبی مکرم اسلام (ص) در بازگشت از آخرین سفر حج خود در روز ۱۸ ذی الحجه سال دهم قمری، امام علی (ع) را به عنوان خلیفه مسلمان معرفی کردند. این اتفاق مهم شروع یک مسیر شگفت انگیز و پر چالش برای دوستداران خاندان امامت و ولایت بود و آبستن حوادث تلخ و زیادی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شخصیت حضرت امیرالمومنین (ع) سرشار از خوبی‌ها و حسن هاست و هر کسی دوست دارد بتواند ذره‌ای از دریای معرفت و بزرگی امام علی (ع) را بچشد و در زندگی شخصی خود اعمال کند. مسلمانان جهان در بزرگترین عید خود که به عید الاکبر نیز معروف است، این رخداد تاریخی را جشن گرفته و تمایل دارند تا سیره امامان را به کودکان و جوانان نسل بعد انتقال دهند.

بیشتر بخوانید

شادی مردم در جوار مزار سردار دل‌ها به مناسبت عید غدیر

در روز عید سعید غدیرخم، کاربران فضای مجازی توئیت‌های انگلیسی و فارسی را با هشتگ #فقط_به_عشق_علی در حساب‌هایشان منتشر کردند که در ادامه گلچینی از این توئیت‌ها را مشاهده می‌کنید:

"علی و حسین عشق من هستند"


"علی و حسین از من هستند و من از آن‌ها هستم"


"آن‌ها یک عشق ابدی خلق کرده اند که ما لیاقت آن را نداریم، اما آن‌ها آن را ایجاد کرده اند. ما فقط به عشق علی خلق شده ایم. "

"ای علی.
اگر بگویم شما از عیسی مسیح برتر هستید، دین من
نمی‌تواند آن را بپذیرد!
اگر بگویم او از شما برتر است، وجدان من چنین نخواهد پذیرفت
قبول کن!‌
نمی‌گویم تو خدا هستی!
پس، خودت به ما بگو.‌ای علی.
شما کی هستید؟! "

"عید غدیر یکی از اعیاد بزرگ مسلمانان در جهان است، عید شما مبارک باد"


"علی نماد پیروزی در شکست هاست. ما همیشه پیروزی را در برنده شدن می‌دانیم، اما علی درس بزرگی به ما داد و این درس پیروزی بر سختی هاست"


"من فقط برای دوست داشتن علی به دنیا آمدم"

"با مردم طوری رفتار کنید که اگر در آن حالت در حال مرگ بودید، مردم بر سر مزار شما گریه کنند و اگر زنده می‌مانید، با اشتیاق به سراغ شما آیند. "

"حضرت علی بن ابوطالب (علیه السلام) چنین فرمود: گناهی که شما را ناخشنود کند از نظر خدا بهتر از فضیلتی است که باعث افتخار شما شود. "

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عید غدیر خم امام علی پیامبر اکرم دین اسلام خلیفه مسلمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۲۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت (ع)

آیت الله سید محمد سعیدی در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه (س) برگزار شد، گفت: برنامه‌های دهه کرامت امسال با رشد کمی و کیفی بیش‌تری برگزار خواهد شد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)  با اشاره به اینکه یکی از رویکرد‌های دهه کرامت باید اصلاح خانواده‌ها باشد، افزود: در دهه کرامت اقدامات مبلغین، نیرو‌های انتظامی و رسانه‌ها بسیار اثرگذار است.

آیت الله سعیدی با اشاره به اینکه بازتاب این اتفاقات یک اقدام الهی است، بیان کرد: امروز در دانشگاه‌های خاص آمریکا شاهد اتفاقاتی هستیم که سابقه نداشته و این به برکت اخلاص در امور است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با بیان اینکه دهه کرامت امسال ویژه است، عنوان کرد: امروز جریان فداکاری و شهادت‌طلبی حماس و مردم فلسطین در دنیا صدا کرده است.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه دشمن از راه‌های مختلف تلاش می‌کند به این نظام آسیب وارد کند، تصریح کرد: ما نیز باید از فرصت‌هایی مانند دهه کرامت استفاده کنیم تا این آسیب‌ها کاهش پیدا کند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)  با اشاره به اینکه دشمن برای برهم ریختن انسجام جامعه به عرصه عفاف و حجاب ورود پیدا کرده است، گفت: در این جریان مهم باید همه از نیروی انتظامی پشتیبانی کنیم.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه در دهه کرامت باید حق حریم‌داری اعتاب مقدسه رعایت شود، بیان کرد: باید مراقب انصاف، ساخت و سازها، عفاف و حجاب و ... در جوار کریمه اهل بیت (ع) باشیم.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه در دهه کرامت باید معرفت مردم به اهل بیت (ع) افزایش پیدا کند، گفت: این موضوع رمز زیارت مطلوب و بهای رسیدن به بهشت است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • نتانیاهو برای قدرت ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند
  • وحدت مسلمین از مهمترین رهاوردهای اجتماعی حج است
  • نیازمند تقویت اقناع در دولت هستیم
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت (ع)
  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • تاتنهام ۲ - ۳ آرسنال/ توپچی‌ها از رقابت با سیتی کنار نمی‌کشند+ فیلم
  • تجلی زندگی بر مدار مدیریت زمان
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • مهم‌ترین مانع اجرای عدالت، دنیاطلبی و دنیاگرایی است
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه