Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اصفهان گفت: حق قطعی، شرعی و قانونی مردم اصفهان که در تمام صحنه‌ها حضور باشکوه دارند، برخورداری از خدمات بهینه است و در این راستا هر روز باید شاهد تلاش، نوآوری و خلاقیت مسئولان باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا عباس رضایی عصر امروز (پنج‌شنبه) در آئین بهره برداری از پروژه میدان شهدای هسته‌ای و خیابان‌های منتهی به آن و کلنگ زنی تقاطع غیرهمسطح شهید فخری زاده ضمن تبریک عید سعید غدیرخم اظهار کرد: پاسداشت اعیاد اسلامی تنها به ارسال پیام‌های تبریک نیست بلکه باید فرصتی برای آشنایی با کلام و سیره بزرگان دین باشد تا بتوانیم پس از شناخت در آن مسیر اقدام و عمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه زندگی ما باید طبق سیره امیرالمونین (ع) ادامه داشته باشد، افزود: باید از فرصت‌ها به نحو مطلوب استفاده کرده و دقایقی از زندگی خود را برای تفکر به سیره زندگانی حضرت علی (ع) و دیگر بزرگان اسلام اختصاص دهیم البته دادن تذکر به یکدیگر در این ارتباط ضروری است.

استاندار اصفهان با تقدیر از اقدامات شهرداری و شورای شهر در اجرای پروژه‌های کوچک و بزرگ عمرانی در شهر تصریح کرد: به همه خادمان مردم در شهرداری دست مریزاد گفته و امیدوارم اقدامات آنها ذخیره آخرتشان باشد.

وی تأکید کرد: حق قطعی، شرعی و قانونی مردم اصفهان که در تمام صحنه‌ها حضور باشکوه دارند، برخورداری از خدمات بهینه است و در این راستا هر روز باید شاهد تلاش، نوآوری و خلاقیت مسئولان باشند.

استاندار اصفهان اظهار کرد: به عنوان نماینده عالی دولت در استان از تمام خدمات شهرداری و شورای شهر قدردانی می‌کنم البته این تلاش‌ها را فقط در شهر اصفهان نمی بی نم چرا که در تیران و کرون ۶۴۰ گلخانه در ۲۱۰ هکتار ظرف مدت یک سال و نیم احداث شده است.

وی با بیان اینکه روزانه ۵۰۰ نفر کارگر از سایر نقاط برای انجام کار به شهرستان تیران و کرون می‌روند، زیرا این شهرستان با کمبود کارگر مواجه است، ادامه داد: فعالیت در زمینه صنایع تبدیلی که یکی از خواسته‌های مردم روستای مبارکه در شهرستان تیران و کرون بود نیز احرا شده است.

رضایی با اشاره به مشکلات ناشی از کم آبی اظهار کرد: همه باید برای حل مشکلات با هماهنگی و همدلی تلاش کنیم که شهرداری اصفهان فعالیت‌های خوبی انجام داده و بعضی دیگر از کارها نیز برای اعضای شورای منتخب باقی می‌ماند که باید به آن عمل کنند.

وی ادامه داد: برخی افراد در فضای مجازی و حقیقی همراه با رسانه‌های معاند به مردم ناامیدی تزریق می‌کنند که جنایت بزرگی است. مردم باید بدانند علی رغم تحریم‌ها و خشکسالی که بنا به گفته وزیر نیرو در ۵۳ سال گذشته بی نظیر بوده، اقدامات زیادی انجام شده است و درصدد رفع مشکلات سامانه دوم آبرسانی هستیم.‌

کد خبر 510701

منبع: ایمنا

کلیدواژه: عباس رضایی استاندار اصفهان استانداری استانداری اصفهان پروژه هاي عمراني ميدان شهداي هسته اي شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۴۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاوردهای ذوب آهن اصفهان در خدمت توسعه کشور است

تیرآهن های بال پهن تولیدی ذوب آهن اصفهان نقطه عطف ساختمان سازی ایمن به ویژه در بلند مرتبه ها برای کشور محسوب می شوند که این دستاورد بزرگ، به واقع قابل تقدیر است. - اخبار بازار -

محمد دهقان معاون حقوقی رییس جمهور ضمن حضور در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو و بازدید از دستاوردهای ذوب آهن اصفهان شامل انواع مقاطع فولادی و ریل در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت : بر اساس اطلاع رسانی های انجام مطلع شدم، تیرآهن های بال پهن تولیدی ذوب آهن اصفهان نقطه عطف ساختمان سازی ایمن به ویژه در بلند مرتبه ها برای کشور محسوب می شوند که این دستاورد بزرگ، به واقع قابل تقدیر است.
وی در ادامه ورود ذوب آهن اصفهان به عرصه تصفیه پساب را اقدامی شاخص عنوان کرد و اظهار داشت : با توجه به شرایط جوی کشور، بهره گیری از پساب در خطوط تولیدی می تواند بسیار به تداوم تولید و کاهش مصرف آب خام کمک کند.
معاون حقوقی رییس جمهور در ادامه به تولید ریل در ذوب آهن اصفهان پرداخت و تصریح کرد : بنده به عنوان یک ایرانی به این تولید ملی که بسیار در کشور با استقبال مواجه شده، افتخار می کنم. محصولی که همه بخش های مختلف کشور را به یکدیگر متصل نموده و توسعه را در عمل به منصه ظهور رسانده است.
دهقان با بیان اینکه دستاوردهای ذوب آهن در خدمت توسعه کشور است، اظهار داشت : تولید آرک معدن جهت استفاده در سقف تونل های معدنی نیز اقدامی قابل تقدیر است و توسعه ایمن معادن را در پی دارد.
وی تصریح کرد : این شرکت در کنار تامین نیاز بازار داخل در عرصه صادرات و تامین ارز نیز موفق عمل کرده است.

دیگر خبرها

  • اعتبارات مولدسازی باید به صورت بهینه استفاده شود
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • دستاوردهای ذوب آهن اصفهان در خدمت توسعه کشور است
  • فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان
  • اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
  • اعتبار ۱۷ میلیارد ریالی برای نگهداری سالانه از آبنماهای منطقه ۵ اصفهان
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • تلاش ۲۴ ساعته سازمان خدمات موتوری اصفهان در حوادث شهری
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود