Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی امام جمعه مراغه و عضو مجلس خبرگان رهبری  گفت: کمک به ایتام و نیازمندان با پیروی از رفتار مولای متقیان، منش شیعیان در طول تاریخ بوده است.

او افزود: بانوان نیز همگام با برادران دینی خود در مسیر کمک به نیازمندان گام برداشته‌اند که یکی از نمونه‌های بارز آن در کهن‌شهر مراغه همین بانوان فعال در مسجد امام حسن مجتبی (ع) هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد:طی سال‌های اخیر نزدیک به ۳۰ سری جهیزیه با تلاش این بانوان و هیات امنای مسجد جمع‌آوری به نوعروسان نیازمند اهدا شده و امروز نیز ۱۴ سری جهیزیه آماده توزیع است.

 امام جمعه مراغه  بیان کرد: کمک این خیران به نیازمندان به شیوه‌های مختلف از جمله بهسازی منازل نیازمندان، خرید خانه، کمک‌هزینه تحصیلی و معیشتی و ... ادامه دارد.

«سیده نایده یثربی» از بانوان فعال در این مسجد نیزگفت: فعالیت‌های خیریه و قرآنی این منطقه از بدو افتتاح این مسجد آغاز شده است.

او با تاکید بر اینکه جهیزیه‌ها به نیازمندان واقعی و نوعروسان همین محله که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند، اهدا می‌شود، بیان کرد: نخستین وظیفه شعیه پیروی از امام علی (ع) و رسیدگی به نیامندان است و ما نیز در این مسیر گام بر می‌داریم و امیدواریم بقیه افراد دارای توان مالی نیز در همین مسیر گام بردارند.

مومنان در روز عید غدیر به رسم اهل بیت (ع) به نیازمندان رسیدگی می‌کنند و بر همین اساس امروز و همزمان با عید غدیر خم جای‌جای ایران اسلامی به صحنه انفاق و کمک به محرومان تبدیل شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوعروسان نیازمند جهیزیه عروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۴۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی ساخت هزار و ۶۸۰ واحدمسکونی به همت قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی (ع) در زمینی به مساحت  ۳۶ هکتار در مراغه آغاز شد.

 دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی در این مراسم گفت: ساخت دومیلیون واحد مسکونی در قالب طرح‌های نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده و ۵۰۰ هزار واحد به بهره برداری رسیده است.

 اکبری افزود: دولت با تمام مشکلات مصمم به ساخت سالانه یک میلیون مسکن در کشور است و تا پایان دولت به ۴ میلیون خواهد رسید.

وی اضافه کرد: همزمان با حضور وزیر راه و شهرسازی در آذربایجان شرقی ساخت ۱۰ هزار واحد از امروز در استان آغاز شده است.

دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی بر سرعت بخشیدن به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در مراغه تاکید کرد و افزود: امسال سال ساخت و بهره برداری از واحد‌های نهضت ملی مسکن در کشور است.

امام جمعه مراغه در این مراسم گفت: مسکن نیاز اساسی جوان برای ازدواج است.

حجت الاسلام والمسلیمن پورمحمدی افزود: اقدام دولت برای تامین مسکن بویژه برای جوانان جای قدردانی دارد.

وی اضافه کرد: مسکن مهمترین وسیله برای ترغیب جوانان به ازدواج است.

فرماندار مراغه گفت: چهار طرح ملی مسکن در سه نقطه شهر مراغه برای تامین مسکن جوانان در حال ساخت است.

مینویی افزود: تامین مسکن برای جوانان در الویت برنامه‌های دولت است.

گفتنی است ۲۰ هزار نفر در مراغه برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند.

دیگر خبرها

  • مرقد هانی بن عروه از یاران خاص امام علی(ع) مسجد کوفه
  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • اهدا جهیزیه به نوعروسان کهگیلویه
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی