Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در جلسه شورای اداری شهر اروندکنار از راه اندازی بخش سونوگرافی در بیمارستان حضرت زینب(س) این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، شکر الله سلمان زاده در جلسه شورای اداری و بررسی مشکل های شهر اروندکنار که با حضور حجت الاسلام محمدی پور(امام جمعه)، سید محمد مولوی(نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی)، مسوولین حوزه سلامت، بخشدار، دهیاران، اعضای شورای شهر و مدیران برخی از اداره های مرکزی آبادان و اروندکنار در محل روستای الطلیب از توابع این شهر برگزار شد، اظهار کرد: به مناسبت عید سعید غدیر خم و دهه ولایت و امامت و به منظور رفاه حال شهروندان منطقه اروندکنار به ویژه زنان باردار از هفته آینده بخش سونوگرافی در بیمارستان حضرت زینب(س) راه اندازی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: یک دستگاه سونوگرافی خریداری و در این بیمارستان نصب شده و از هفته آینده با حضور پزشک متخصص رادیولوژی بر اساس برنامه زمان بندی به شهروندان این منطقه خدمات ارایه خواهد داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در پایان با اشاره به ۱۸ ماه نبرد کارکنان بخش بهداشت و درمان با ویروس کرونا افزود: اکنون وارد مرحله مهمی از این مبارزه شده ایم و آن هم آغاز واکسیناسیون سالمندان، میانسالان و افراد بالای ۴۵ سال و برخی مشاغل در مقابل این بیماری است، بنابراین از مردم درخواست می کنیم تا این گروه از جامعه را به مشارکت در این امر مهم ترغیب و تشویق کنند چرا که در حال حاضر علاوه بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی، مؤثرترین راه پیشگیری از شیوع بیماری واکسینه کردن عموم جامعه در برابر این بیماری است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سونوگرافی زنان باردار کرونا ویروس بیمارستان حضرت زینب س اروندکنار دانشگاه علوم پزشکی آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۴۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، مسابقه دو تیم صنعت نفت آبادان – مس رفسنجان به جای یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر تغییر کرد
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • تجهیز اتاق عمل بیمارستان زرقان به میکروسکوپ چشم پزشکی
  • پیش بینی افزایش دما و وزش باد در آبادان و خرمشهر
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست