Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سینا راستگو قصد دارد «تردمیل» را که شامل ۱۱ مونولوگ برتر از نمایشنامه‌های شناخته شده جهان است به صورت اجراخوانی به صحنه ببرد. این اجراخوانی شنبه ۹ مردادماه در ۲ نوبت ۱۶:۳۰ و ۱۸:۳۰ در مجموعه تئاتر دیوار چهارم اجرا خواهد شد.

این نمایش، پایان نامه هنرجویان و دانش آموختگان دوره سوم کارگاه «خوانش و اجرا» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه این اجراخوانی آمده است: «تردمیل» مجموعه ۱۱ مونولوگ از مونولوگ های برتر نمایشنامه‌های جهان است که در ۱۱ فرم با خلاصه‌ای از داستان هر کدام از مونولوگ ها به صحنه می‌رود.

بازیگران این نمایش به ترتیب حروف الفبا فائزه دادخواهی، فرزانه دادخواهی، الهه سرآبادانی تفرشی، امیرحسین شفیعی، هدیه صباح نو، محمد عباسی گراوند، آیسان عبداللهی، امیرپوریا مسعودنیا، مبینا معظمی، مونا مهدی پور کیانی، فاطمه نیاکان هستند. سینا افشار نیز طراح گرافیک این اجراخوانی است و تهیه و تولید این اجرا را نیز موسسه هنری آرتا برعهده دارد.

کد خبر 5267892 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: سینا راستگو تردمیل تماشاخانه دیوار چهارم تئاتر ایران تئاتر ایران فیلم کوتاه ویروس کرونا عکاسی شبکه پنج سیما برنامه تلویزیونی سینمای مستند موسیقی ایرانی برنامه رادیویی عید غدیر خم رادیو صبا موسیقی پاپ حضور هنر ایران در جهان فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۶۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچستریونایتد ۱-1 برنلی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)

تیم اریک تن هاخ حتی از بردن تیم در حال سقوط در خانه خودش، عاجز است.

دانلود (67MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی تاتنهام 2-3 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۱-1 برنلی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی وست هم 2-2 لیورپول (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • فروش نمایش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • آمار فروش و تماشاگران نمایش های در حال اجرا
  • فروش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • اعلام آمار فروش تماشاخانه‌های دولتی
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • گفتگو با نویسنده و بازیگر نمایش‌های طنز رادیو