Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- جمعی از اساتید علوم پزشکی و پزشکان مشهدمقدس خواستار برخوردی قاطع‌تر با جولان کووید ۱۹ در مشهد شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، جمعی از اساتید علوم پزشکی و پزشکان مشهدمقدس در نامه‌ای سرگشاده خواهان تعطیلی شهر مشهد شدند.

در متن این نامه آمده است: مدت‌هاست که هشدار می‌دهیم که اگر ‌شهر به صورت کامل تعطیل نشود، فاجعه‌ای در راه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عادی‌انگاری کاذب در شهر کاملا مشهود است.برگزاری مجالس شلوغ عروسی و عزا، دورهمی‌های خانوادگی، رستوران‌های شلوغ، بازارهایی که تا دیروقت پذیرای خیل مشتریان هستند، سفرهای تابستانی و بدتر از همه عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح جامعه سبب انفجار بیماری کووید در شهر مشهد شده است.

چطور باید بگوییم که ظرفیت تخت‌های بیمارستانی مشهد در حال اتمام است و به زودی حتی فضای بستری و بیمارستانی کافی برای پذیرش سیل عظیم بیماران را نخواهیم داشت. کادر درمان خسته و فرسوده شده‌اند و جانی در رمق نمانده است.چرا هیچکس تصمیم نمی‌گیرد؟چرا هیچکس گوش نمی‌دهد؟!چرا همه فکر می‌کنند که تنها باید با فشار بر سیستم درمان در آخرین حلقه از این زنجیره معیوب کار را مدیریت کرد؟!

طغیان کرونا در استان گیلان / ایرانی‌ها از سفر به خطه شمال خودداری کنند‌جدیدترین اخبار کرونا در ایران|طغیان کرونا با گونه دلتا / 285 شهر در وضعیت قرمز / وضعیت بیمارستان‌ها وخیم شد + نقشهشوم‌ترین روز کرونایی در هرمزگان /20 نفر دیگر قربانی کرونا شدند

نزدیک به یک سال و نیم از شروع این بلا می‌گذرد و بسیار آموخته‌ایم؛ بسیار آزموده‌ایم!عزیزان؛ آزموده را آزمودن خطاست!تا کی باید شاهد از دست دادن عزیزان و همکاران‌مان باشیم!تاکی باید نظاره‌گر داغ و ضجه‌های فرزند و مادر و پدر و خواهر و برادر و همسرانی باشیم‌ که می‌شد امروز در کنار عزیزان‌شان باشند!

خیابان‌ها، مغازه‌ها، ادارات، بانک‌ها، باشگاه‌ها و باغات عروسی و مساجد و همه و همه به گونه‌ای در روند معمول و حتی بیش از معمول خود فعالند که گویی هیچ خبری از بیماری نیست و هیچ اتفاقی نیفتاده.سکوت مسئولین به قدری عمیق است که گویی شنیدن خبر درگذشت روزانه بیش از 300 نفر از مردم عزیزمان، جزئی از اخبار روزانه‌ای است که دیگر هیچ حساسیتی در ایشان ایجاد نمی‌کند.

اگر امروز شهر را تعطیل نکنید؛ فردا خیلی دیر است.

انتهای پیام/282/ش

 

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۶۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه مشهد صحنه محکومیت خشونت آمریکا علیه حامیان فلسطین

به گزارش قدس خراسان، دانشجویان دختر و پسر از ۲ پردیس شهید بهشتی و شهید هاشمی نژاد مشهد به همراه اساتید خود در این تجمع اعتراضی حضور داشتند و شعارهایی علیه رژیم صهیونیستی و حامی اصلی آن ایالات متحده آمریکا در محکومیت جنایات اسرائیل غاصب سر دادند.

همچنین این اساتید در سخنانی رفتار دوگانه مقامات آمریکایی در خصوص آزادی بیان و فعالیت‌های آزاد دانشجویان را محکوم کردند؛ در ادامه بیانیه جامعه بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان در محکومیت خشونت پلیس آمریکا علیه اساتید و دانشجویان در مراکز علمی این کشور را محکوم کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: اساتید دانشگاه فرهنگیان مشهد ضمن حمایت از همه حرکت‌های آزادی خواهانه و عدالت طلبانه در سراسر جهان، حمایت خود را از حرکت اعتراضی دانشگاهیان در مراکز آموزش عالی این کشور اعلام کرده و انزجار خود را نسبت به رفتار دوگانه دولت و هیات حاکمه آمریکا در سلب آزادی‌های معترضان به جنایات رژیم صهیونیستی اعلام می‌دارد.

در حاشیه این تجمع یک دانشجوی دانشگاه فرهنگیان مشهد اظهار کرد: دولتمردان آمریکایی که در هر ماجرایی در جهان سریع وارد شده و به اظهار نظر و دخالت در امور دیگران می‌پردازند، در خصوص سلب آزادی بیان دانشجویان خود پاسخگو باشند.

زینب صابری افزود: به ظاهر گفته اند امکان انجام هر حرکت اعتراضی در کشورهای غربی و به خصوص آمریکا فراهم است، اما وقایع اخیر نشان داد فقط رویدادهایی که با دیدگاه هیات حاکمه هم جهت باشد امکان بروز دارد و فقط قشری که با سیاست‌های رژیم صهیونیستی همراه هستند امکان اظهار نظر دارند.

همچنین در این تجمع برخی دانشجویان با در دست داشتن پلاکاردهایی از رفتار سلبریتی ها و افراد مشهور هنری و ورزشی کشورمان که بر خلاف آشوب‌های پاییز ۱۴۰۱، در برابر خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها سکوت کرده‌اند انتقاد کردند.

دیگر خبرها

  • نامه سرگشاده قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • دانشگاه مشهد صحنه محکومیت خشونت آمریکا علیه حامیان فلسطین
  • حمایت دانشگاهیان مشهد از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • دانشجویان مشهدی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی تجمع کردند
  • تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 
  • تجمع دانشگاهیان مشهدی در محکومیت جنایات آمریکا
  • تجمع جامعه دانشگاهیان مشهد مقابل دانشگاه فردوسی مشهد
  • نامه رئیس دانشگاه فردوسی مشهد به روسای دانشگاه‌های آمریکا‌
  • نامه رئیس دانشگاه فردوسی به روسای دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از تجمعات ضداسرائیلی دانشجویان
  • رییس دانشگاه فردوسی مشهد به روسای دانشگاههای آمریکا نامه اعتراضی نوشت