Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@23:57:12 GMT

فینال تمام ایرانی مسابقات تنیس در بخش دو نفره

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۷۸۰۳

فینال تمام ایرانی مسابقات تنیس در بخش دو نفره

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در ادامه برگزاری رقابت های تور جهانی زیر ۱۸ سال در اصفهان ، تنیسورها، خود را برای رساندن به مرحله نیمه نهایی بخش انفرادی و فینال بخش دونفره محک زدند.

در بخش پسران ، “علی یزدانی” با نتیجه (۲-۶ و ۱-۶) مقابل “پارسا افسری” به برتری رسید ، “امیر علی قوام” با نتیجه ۲ بر یک “تونکای” از ترکیه را برد ، “آریو جوادی” با نتیجه ( ۳-۶ و ۴-۶) مقابل تنیسور ترک شکست خورد ، و در آخرین دیدار “سامیار الیاسی” با نتیجه ( ۴-۶ و ۴-۶) “کسری رحمانی” را مغلوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش انفرادی دختران ، مشکات “الزهرا صفی” (۰-۶ و ۱-۶) ادا از ترکیه را شکست داد، “ایپک” تنیسور ترک با نتیجه (۴-۶ و ۱-۶ ) مغلوب “پرنیا رکن آبادی” شد، “رومینا زینالی” با نتیجه (۲-۶ و ۲-۶ ) دیگر تنیسور ترکیه را از پیش رو برداشت ، “ماندگار فرزامی” با نتیجه (۲-۶ و ۳-۶ ) “فاطمه سادات زنجانی” را برد.

در بخش دو نفره پسران تیم های “کسری رحمانی – امیر علی قوام” ، “سامیار الیاسی- علی یزدانی” موفق به حضور در دیدارهای پایانی شدند و در بخش دختران نیز تیم های “رومینا زینالی – ماندگار فرزامی” و نمایندگان ترکیه پس از برتری مقابل حریفان خود امروز برای کسب عنوان قهرمانی با هم دیدار می کنند.

این مسابقات امروز نیز با انجام ۶ مسابقه پیگیری تا تکلیف تیم های قهرمان و فینالیست های بخش انفرادی مشخص‌شود.

مسابقات تور جهانی زیر ۱۸ سال از ۲ مرداد در زمین های مجموعه ورزشی ۲۲ بهمن اصفهان آغاز شده است و فردا با معرفی برترین ها پایان می یابد.

حسن لاچینانی سرداور نشان سفید بین المللی کشورمان به عنوان سرداور در این مسابقات حضور دارند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اصفهان اصفهان تنیس فدراسیون تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۷۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تمام کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات مرحله اول کاپ جهانی در مرحله حذفی در شانگهای چین برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

فائز محمدی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از ترکیه رفت و با نتیجه ۶ بر صفر به برتری رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۳ مقابل نماینده اندونزی شکست خورد.

رضا شبانی در مسابقات ریکرو در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از اسلوونی رفت و با نتیجه ۶ بر صفر شکست خورد.

محمدحسین گلشنی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از جزیره ویرجین رفت و با نتیجه ۶ بر ۵ به پیروزی رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۳ مقابل کمانداری از فرانسه شکست خورد.

صادق اشرفی در مسابقات ریکرو در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از آلمان رفت و با نتیجه ۷ بر یک شکست خورد.

مبینا فلاح در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از قزاقستان رفت و با نتیجه ۶ بر ۴ به برتری رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب کمانداری از کره جنوبی شد.

یسنا پورماهانی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از ژاپن رفت و با نتیجه ۶ بر صفر شکست خورد.

کد خبر 6089006

دیگر خبرها

  • جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • چشمک یوزهای ایرانی به قهرمانی شماره ۱۳
  • تنیسور‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شدند
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • نادال: با آلکاراس می‌توانیم در المپیک بازی کنیم
  • قهرمانی دختران ایران در تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • شکست تمام کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • پسران یک قدم تا فینال/ دختران در آستانه قهرمانی