Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-02@03:06:50 GMT

تلاش برای ارتقای برق‌رسانی به جعفرآباد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۸۰۴۸

به گزارش جام جم آنلاین لرستان: نماینده شهرستان بروجرد در مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید مدیرعامل توزیع برق لرستان از روستاهای جعفرآباد گفت: این روستاها به دلیل همجواری با استان همدان و دوری از خط انتقال لرستان، در سنوات گذشته با مشکلاتی مواجه هستند.
 
فاطمه مقصودی تصریح کرد: خوشبختانه در یکسال گذشته و با تلاش‌های مدیریت توزیع برق لرستان و همکاری توزیع برق استان همدان، اقدامات گسترده‌ای در جهت ارتقای برق‌رسانی به این روستاها انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان نیز گفت: در حال حاضر برق مورد  نیاز ۷ روستای استان از همدان تامین می‌شود و مردم برای دریافت هر خدماتی به استان همجوار مراجعه می‌کنند.
 
فریدون خودنیا افزود: بیش از ۲۵ میلیارد ریال برای رفع مشکلات این روستاها هزینه شده و بزودی با مجزا کردن خطوط انتقال، روستاهای یاد شده از طریق خطوط انتقال برق استان خدمات دریافت می‌کنند.
 
وی تصریح کرد: پس از تفکیک این خطوط انتقال، کارهای گسترده دیگری باید در راستای برق‌رسانی و تجهیز شبکه و تبدیل خطوط به کابل خودنگهدار عملیاتی می‌شود.
 
 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: توزیع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۸۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه‌های کشور در سال گذشته

ارسلان رحیمی مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در نشست خبری گفت:سرقت از خطوط لوله مخابرات همیشه معضل اصلی بوده است ولی خوشبختانه اقدامات و فعالیت‌های تجهیزاتی در دستور کار است و اقداماتی که انجام شده نشان دهنده عملکرد موفق ما است به طوری که در سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۴۷ مورد انشعاب غیر مجاز داشتیم که ۳۵ مورد به برداشت رسیده بود در حالی که در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ از ۴۷ مورد انشعاب غیر مجاز به ۴۱ مورد رسیده است که ۲۵ مورد انشعاباتی بوده که به برداشت نرسیده است.

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با اشاره به سوخت‌رسانی به نیروگاه‌های کشور در سال گذشته گفت: در سال گذشته ۳میلیارد و ۸۵۰ میلیون لیتر سوخت به نیروگاه‌های کشور انتقال داده شده است.

در حال تکمیل...

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • سرقت از خطوط لوله نفت ایران کاهش یافت​
  • افزایش یک‌هزار کیلومتری طول خطوط لوله انتقال نفت در سال جاری
  • طول خطوط لوله انتقال نفت ایران ۱۰۰۰ کیلومتر افزایش می‌یابد/ انتقال ۱۳۷ میلیارد لیتر نفت و فرآورده در ۱۴۰۲
  • صادرات نفت خام با خط لوله نداریم
  • سختی کار نفتی‌ها
  • انتقال ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه‌های کشور در سال گذشته
  • ۲۵ فقره سرقت موفق از خطوط لوله نفت در سال ۱۴۰۲
  • صادرات نفت با خط لوله نداریم
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند