Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-29@04:15:40 GMT

آقای پر ادعا از آخر سوم شد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۸۳۴۵

آقای پر ادعا از آخر سوم شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز؛ احسان حدادی در مرحله مقدماتی رشته پرتاب دیسک با رکورد 58.98 در میان 16 شرکت کننده در رده چهاردهم قرار گرفت و از دور مسابقات حذف شد.

در روزهایی که تمام ورزشکاران یا بهتر بگوئیم مردم ایران کم و بیش با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم میکنند، دقیقا همان روزهایی که بسیاری از المپین های ایران از داشتن ابتدایی ترین امکانات حرفه ای محرومند، تافته جدا بافته ورزش ایران حسابی فدراسیون دومیدانی را دوشید و با این نرخ ارز و هزینه های بالا به صورت اختصاصی در آمریکا تمریناتش را دنبال کرد و در پایان شاخ غول را شکست و از آخر سوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید در شان آقا نبود در ایران ورزش کند یا اصلا آب و هوای ایران با روحیات لطیفش نمی ساخت، شاید هم قرار بود برایمان تخم طلا بگذارد و خبر نداشتیم. به هر حال هر چه که بود حدادی حاضر نبود در جائیکه امثال حسن یزدانی، سهراب مرادی، کیانوش رستمی و جواد فروغی تمرین میکنند، تمرین کند. چند سالی در آمریکا بود و اصلا معلوم نبود در آنجا تمرین میکرده یا به اسم تمرین در حال تفریح بوده که چنین نتیجه فاجعه ای را کسب کرد.

دیده بودیم مربی خارجی بیاورند اما ندیده بودیم بازیکن را خدمت مربی بفرستند. بی شک آب و هوای خوب و زندگی در آمریکا در طرح این معادله بی تاثیر نبوده است. اصلا معلوم نیست که مسئولین فدراسیون دومیدانی چه آتویی به حدادی داده اند که مجبورند اینگونه به او باج دهند و سکوت کنند. حدادی چه گلی بر سر این ورزش زده که امثال کیانوش رستمی نزده اند؟ چرا چنین امکاناتی در اختیار رستمی و مرادی قرار نمیگیرد؟ فدراسیون دومیدانی مسئول پاسخگویی به این سوالات است.

 شاید بیراه نباشد اگر بگوئیم که حدادی سالهاست با هزینه فدراسیون به آمریکا مهاجرت کرده و تنها از نام ایران برای کسب جواز حضور در رقابتهای بین المللی و المپیک استفاده میکند. اگر خودمان را گول نزنیم حدادی سالهاست که در سطح میادین جهانی نیست و تنها در میان پرتابگران ضعیف و سطح پائین آسیایی حرفی برای گفتن دارد. جالب است که حدادی پس از این عملکرد فاجعه بار، دم از المپیک پاریس در صورت موفقیت در آسیا میزند. 

آقای حدادی خیالت راحت، شما در آسیا نتیجه خواهی گرفت، باز هم بدوش...

انتهای پیام

هومن جعفری کد خبر: 1104951 برچسب‌ها المپیک توکیو احسان حدادی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: المپیک توکیو احسان حدادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۸۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، تیم‌های ملی ساندا و تالو کشورمان پس از اتمام مسابقات انتخابی جام ‌جهانی که با قهرمانی مقتدرانه کشورمان همراه بود؛ جهت برپایی اردوی آماده‌سازی وارد کمپ تمرینی تیم‌های ملی چین در شهر خوخات شدند.

قرار است تیم‌های ملی کشورمان در این کمپ تمرینی با ووشوکاران چینی تمرینات آماده‌سازی را دنبال کنند.

تیم‌ ملی ووشو کشورمان خود را برای ۳ رویداد بین‌المللی شامل: بازی‌های بریکس کازان روسیه در خردادماه، جام بین‌المللی پارس ایران در مردادماه و مسابقات قهرمانی آسیا ماکائو در شهریورماه مهیا می‌کند.

همچنین پس از ورود به محل این کمپ تمرینی، رئیس انجمن ووشو چین، با اعضای تیم‌ ملی کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این راستا تیم تالو کشورمان به همراه تالوکاران چینی ضمن حضور در مدرسه راهنمایی “خوخات” چین اقدام به آموزش نمادین ووشو به هنرجویان حاضر در این مدرسه کردند که این دیدار با استقبال پرشوری از سوی دانش‌آموزان این مدرسه همراه بود.

دیگر خبرها

  • ادعای کاخ سفید؛ اسرائیل پذیرفته که قبل از حمله به رفح، نگرانی‌های آمریکا را در نظر بگیرد
  • خاخام صهیونیست: ما جلوی موشک‌های ایران را گرفتیم!
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها
  • خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است
  • تیر و کمان در زمین‌های تنیس شیرودی! / فدراسیون تماشاگر حراج کورت‌های تنیس
  • حقایقی درباره خوابیدن که شاید نمی‌دانید (فیلم)
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران