Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام رضا سعادت فر، امام جمعه بافق در خطبه نماز جمعه این هفته بافق با اشاره به آخرین دیدار اعضای هیات دولت با رهبر انقلاب، گفت: اعتماد به غرب باطل است چرا که آن ها در هر فرصتی برای لطمه به کشور استفاده می کنند.

او افزود: عبرت تاریخ شدن دولت یازدهم و دوازدهم به خاطر اعتماد به غرب بود و منفعت طلبی برخی‌ها باعث شد مشکلات زیادی برای کشور پیش بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بافق تصریح کرد: وقایع خوزستان، قطعی بی برنامه و مکرر برق و برجام اگر با مدیریت و برنامه ریزی صحیح صورت گرفته بود، امروز این مشکلات را نداشتیم.

حجت الاسلام سعادت فر بیان کرد: مسئولانی که این اوضاع و مشکلات را برای کشور فراهم کردند باید در برابر رهبری و پیشگاه مردم عذر خواهی کنند و قوه قضائیه به تخلفات آنان رسیدگی کند.

امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه خانواده در مدیریت فرزندان و تربیت اسلامی آنان، افزود: خانواده‌ها اجازه دهند فرزندانشان تجربه رویارویی با مشکلات را داشته باشند و با نظارت خود آنان را در برابر مشکلات قرار دهند.

حجت الاسلام سعادت فر بیان داشت: اگر می‌خواهید فرزندانتان در آینده طعم موفقیت و سربلندی را بچشند باید توانایی مدیریت در سختی‌ها را آموزش دیده باشند.

او افزود: امروز شبکه‌های ماهواره‌ای بلای جان خانواده‌ها شده است و خطر بزرگی برای انحطاط خانواده محسوب می‌شود.

امام جمعه بافق گفت: دشمن از طریق همین شبکه‌های گسترده ماهواره برای نابود کردن جامعه اسلامی می‌کوشد و سعی دارد نام مقدس خانواده را که از واژه مادر و حیا تشکیل شده بی مفهوم سازد.

حجت الاسلام سعادت فر تصریح کرد: مسئولان پاتوق‌های شهر را مدیریت کنند و نگذارند فساد و فحشا در آن رسوخ کند چرا که زیبنده شهر دارالشجاعه نیست.

تشریح شاخصه‌های جوان طراز انقلاب، گرامیداشت روز مباهله و میلاد با سعادت حضرت امام موسی کاظم (ع) از مهمترین موضوعاتی بود که امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز این هفته به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه تربیت فرزند امام جمعه بافق حجت الاسلام سعادت فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۹۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد

دریافت 237 MB

به گزارش خبرنگار مهر، روسای اتحادیه های صنفی چهارمحال و بختیاری امروز دوشنبه با امام جمعه شهرکرد دیدار داشتند.

کد خبر 6092388

دیگر خبرها

  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • تسهیل واگذاری کودکان در شیرخوارگاه مشهد به خانواده‌های متقاضی
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم