Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های آمریکا گزارش داده‌اند دونالد ترامپ ممکن است بر خلاف وعده‌ای که برای بخشیدن تمام حقوق ریاست‌جمهوری‌اش داده بود این کار را در ۶ ماه پایانی دوران حضورش در کاخ سفید انجام نداده باشد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یک گزارش جدید می‌گوید «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا ممکن است بر خلاف آنچه وعده داده بود حقوق ۶ ماهه پایان دوران ریاست‌جمهوری‌اش را نبخشیده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ در تبلیغات انتخاباتی‌اش در سال ۲۰۱۶ برای به رخ کشیدن ثروت خود و همچنین برای نشان دادن اینکه مانند سیاستمداران نمی‌شود او را با پول خرید گفته بود که همه حقوق دوران ریاست‌جمهوری خود را خواهد بخشید.

ترامپ، هر بار که می‌خواست حقوقش را ببخشد این کار را با هیاهو و غوغای زیاد انجام می‌داد. مثلاً فوریه ۲۰۱۸، وزیر حمل و نقل وقت آمریکا چک مربوط به حقوق ترامپ را در یک نشست خبری کاخ سفید دریافت کرد. مارس همان سال، ترامپ با لحنی مفتخرانه، گفت مبلغ حقوقش که «پول بسیار زیادی» است را بخشیده است.

اما روزنامه واشنگتن‌پست روز جمعه گزارش داده مشخص نیست این روند تا پایان ریاست‌جمهوری ترامپ ادامه پیدا کرده باشد.

این روزنامه نوشته است: «کاخ سفید ترامپ هیچ‌گاه نگفت که آن ۲۲۰ هزار دلار حقوق مربوط به ۶ ماه پایان حضورش در کاخ سفید را به کجا بخشید و آیا اصلاً این کار را انجام داد یا نه.»

طبق گزارش واشنگتن‌پست آخرین باری که ترامپ حقوقش را بخشیده ۲۳ جولای ۲۰۲۰ بود که مبلغ آن به سازمان ملی پارک‌ها بخشیده شد.

رسانه‌های آمریکا می‌گویند اینکه آیا ترامپ حقوقش را در ۶ ماه پایانی بخشیده یا نه یک معما است. بیش از دوازده سازمان فدرال درباره اینکه آیا چنین پولی دریافت کرده‌اند یا خیر سکوت اختیار کرده‌اند.

یک سخنگوی نزدیک به ترامپ به روزنامه واشنگتن‌پست گفته به زودی پاسخ او را در این خصوص خواهد داد اما هنوز به وعده‌اش عمل نکرده است.

روزنامه واشنگتن‌پست نوشته ترامپ کسی نیست که یک کار خوب انجام دهد و آن را در بوق و کرنا نکند، بنابراین احتمال اینکه او این پول را بی‌سر و صدا بخشیده باشد اندک است.

ضمن آنکه روزنامه واشنگتن‌پست در گزارش روز جمعه نوشته دونالد ترامپ هنوز مستمری دولتی دریافت می‌کند که البته این پول را قول نداده بود ببخشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا ریاست جمهوری روزنامه واشنگتن پست ریاست جمهوری کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۲۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا ظهر شنبه درنشست مصوبات ریاست‌جمهوری به استان ایلام اظهار کرد: از مجموع ۱۴۵ مصوبه ابلاغ شده سفر ریاست محترم جمهوری به استان ایلام ۹۶ درصد از این مصوبات اجرایی شده است.

بهرام‌نیا گفت: این مصوبات شامل ۳۰۱ پروژه است که از این تعداد، ۹۸ درصد پروژه‌ها اجرایی شده‌اند.

وی ادامه داد: برای مصوبات سفر اول ریاست‌جمهوری ۶ هزار و ۱۸۷ میلیارد تومان مصوب شده که میزان چهار هزار و ۶۲۹ میلیارد تومان در قالب اعتبارات عمرانی و تسهیلات معادل ۷۵ درصد تخصیص داده شد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام یادآورشد: پیگیری مصوبات سفر رییس‌جمهور تا تکمیل همه طرح‌ها ادامه دارد و مدیران در جذب اعتبار برای تکمیل پروژه‌ها اهتمام جدی داشته باشند.

وی اضافه کرد: پروژه مصوب سفر رییس‌جمهور در حوزه نوسازی و تجهیز مدارس استان که بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند حداکثر تا ۴۵ روز آینده به بهره‌برداری خواهند رسید و پایگاه اورژانس انجیره که ۶۰ درصد پیشرفت دارد در اسرع وقت تکمیل شود.

بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: از ۲۳ پروژه دانشگاه علوم پزشکی ۱۸ پروژه به بهره‌برداری رسیده است و مابقی پروژه‌ها تا خردادماه باید تکمیل شود.

کد خبر 6090140

دیگر خبرها

  • درخواست آمریکا پس از کمک به اوکراین چیست؟
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • تداوم مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد
  • ادامه مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • مدودف از پاسخ مسکو به مصادره اموال روسیه از سوی واشنگتن گفت
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی