Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@22:29:22 GMT

شوق و ذوق میرزایی برای قهرمانی سپاهان(عکس)

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۲۶۷۰

قهرمانی سپاهان به دست خودش نبود و برای رسیدن به جام علاوه بر شکست استقلال باید منتظر نتیجه گیری پیکان در برابر پرسپولیس می ماند.

به گزارش "ورزش سه"، این موضوعی بود که محرم نوید کیا سرمربی تیم سپاهان هم بدان اشاره کرده بود؛ با گفتن این جمله که شانس قهرمانی تیم پرسپولیس از ما بیشتر است. اما وی این را هم گفته بود که ما باید حرفه ای باشیم و بدون اطلاع از نتیجه بازی پرسپولیس به میدان برویم و با ارایه یک بازی خوب استقلال را شکست دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می رسد انتقال داده ها از سوی محرم نوید کیا به بازیکنان تیم سپاهان به خوبی صورت گرفت. بطوریکه وقتی رضا میرزایی دروازه تیم استقلال را باز کرد با شوق و ذوق خاصی توپ را به سمت نیمه زمین آورد تا بازی از نو شروع شود. اشتیاق به گلزنی در تیم سپاهان حتی در دقایقی که نتیجه بازی پیکان – پرسپولیس به سود سرخ ها بود مشهود بود بطوریکه سجاد شهباززاده در دقیقه 85 دروازه تیم استقلال را باز کرد در حالی که سجاد هم به خوبی می دانست که گل او کمکی به تیم سپاهان برای قهرمانی نخواهد کرد.

 

 

 

سپاهان قهرمان نشد اما رضا میرزایی به درستی بعد از باز کردن دروازه استقلال ذوق و شوق خود را نشان داد. سپاهان قهرمان نشد اما استقلال را شکست داد. سپاهان قهرمان نشد در حالی که می دانست برد در برابر استقلال هم بی فایده است این تیم را شکست داد تا یک نایب قهرمان برنده باشد تا بازنده. سپاهان قهرمان نشد اما تا دقیقه 90 بازی با استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر تلاش کرد و شاید همین برای محرم نوید کیا قانع کننده باشد. او شب گذشته پیش از آنکه پیکان را به خاطر عدم نتیجه گیری در برابر پرسپولیس سرزنش کند به خود و تیمش ایراد وارد می کند که در برابر پیکان دو امتیاز حساس از دست داد.

رضا میرزایی فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رضا میرزایی فولادمبارکه سپاهان تیم سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۲۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند

مدافع تیم فوتبال نساجی تاکید کرد، دو تیم مدعی قهرمانی لیگ برتر در مصاف با شاگردان ساکت الهامی کار دشواری پیش رو دارند. - اخبار ورزشی -

امیر هوشمند در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، وضعیت تیم فوتبال نساجی را مطلوب خواند و گفت: امسال نتایج خوبی برای تیم ما رقم نخورد، ولی در چند بازی اخیر توانستیم چند نتیجه خوب بگیریم تا حداقل شرایط نساجی در جدول بهتر شود. برد برابر تراکتور می‌تواند از لحاظ روحی در ادامه لیگ به ما کمک کند و حالا آماده بازی بعدی با ذوب‌آهن می‌شویم. ما اصلاً به سقوط فکر نمی‌کنیم و هدف تیم این است که در شش بازی آینده که همه آنها حکم فینال را دارند، بهترین نتایج ممکن را کسب کنیم.

زامهران: قرار گرفتن نساجی در انتهای جدول باورکردنی نیست

 

وی در پاسخ به این پرسش که چه دلایلی باعث شد تا نساجی در این فصل نتایج ضعیفی بگیرد، تصریح کرد: امسال اتفاقات فوتبالی علیه تیم ما بود و متأسفانه‌ فصلی آزاردهنده را پشت سر می‌گذاریم. خیلی‌ها در ابتدای فصل تصور می‌کردند با بازیکنانی که در اختیار داریم، جزو تیم‌های بالای جدول خواهیم بود، ولی فوتبال روی خوشی به ما نشان نداد. دلایل مختلفی هم وجود داشت که نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم، ولی الان زمان مناسبی نیست تا در موردش صحبت کنیم.

مدافع تیم فوتبال نساجی در مورد اینکه آنها باید با استقلال و پرسپولیس دو مدعی اصلی قهرمانی در قائمشهر روبه‌رو شوند، اظهار داشت: استقلال و پرسپولیس در حال حاضر بهترین تیم‌های ایران هستند که برای قهرمانی با یکدیگر رقابت می‌کنند. هر دو تیم باید با نساجی در قائمشهر روبه‌رو شوند و شک نکنید که برابر تیم ما کار سختی دارند. ما شرایط سختی در جدول داریم و برابر استقلال و پرسپولیس محکوم به گرفتن امتیاز هستیم. این شش بازی برای ما حکم مرگ و زندگی را دارد و باید تلاش کنیم تا هواداران نساجی را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • میرزازاد: فصل تلخی را پشت سر می‌گذاریم
  • پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم