Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سایپا به همراه استقلال، پرسپولیس، سپاهان و ذوب آهن تیم هایی بودند که در همه ادوار ۲۰ گانه لیگ برتر حضور داشتند، اما این تیم با پذیرفتن شکست مقابل تراکتور در هفته پایانی لیگ بیستم، این طلسم ۲۰ ساله را شکست و برای اولین بار طعم سقوط به لیگ دسته اول را چشید تا مجموعه باشگاه سایپا اعم از مدیریت، کادرهای فنی گذشته و کنونی و بازیکنان این تیم دست به یک تاریخ سازی در این مجموعه زده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نارنجی پوشان در حالی که با توجه به شکست ذوب آهن در خانه این فرصت را داشتند تا حتی با کسب یک امتیاز از یک مساوی در لیگ برتر باقی بمانند، در طول ۹۰ دقیقه ۵ بار تسلیم تراکتور شدند تا سنگین‌ترین شکست فصل را در مهم‌ترین بازی تاریخ خود پذیرا باشند و همراه با ماشین سازی راهی لیگ دسته اول شوند.

سعید اخباری مربی جوان سایپا که تنها در ۳ هفته پایانی به این تیم پیوسته بود، در همان شهری با سایپا سقوط کرد که استارت سرمربیگری‌اش را در آنجا با ماشین سازی زده بود؛ تا او که از تبریز آغاز کرده بود، در تبریز هم سقوط نماید.

در پایان فصل بیستم دو تیم ماشین سازی و سایپا با لیگ برتر خداحافظی کردند و وجه اشتراک این دو تیم در حضور سعید اخباری در نقش سرمربی در مقاطعی از فعالیت این تیم‌ها در این فصل بود؛ تا این مربی در سقوط هر دو تیم سقوط کرده به لیگ یک به اندازه خودش سهیم باشد. اخباری فصل را با ماشین سازی آغاز و با سایپا تمام کرد و هر دو تیم از گردونه رقابتهای لیگ برتر به لیگ یک سقوط کردند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه تراکتورسازی تبریز تیم فوتبال سایپا تهران فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران ماشین سازی لیگ برتر دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۳۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ آلمریا به سگوندا دیویژن سقوط کرد

آلمریا تنها دو فصل در لالیگا دوام آورد.

طرفداری | آلمریا پس از دو فصل در لالیگا، دوباره راهی سگوندا دیویژن شد.

آلمریای قعرنشین در هفته 33 لالیگا به مصاف ختافه رفت و با نتیجه 3-1 شکست خورد تا در فاصله پنج هفته به پایان لیگ، سند سقوط خود به سگوندا دیویژن را امضا کرده باشد. آلمریا در 33 بازی فصل جاری لالیگا، تنها یک پیروزی کسب کرد، 11 بار به تساوی رضایت داد و 21 بار شکست خورد تا فقط 14 امتیاز کسب کند. آن ها که ضعیف ترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارند، 67 گل دریافت کردند تا با وجود داشتن خط حمله ای بهتر از تیم هایی چون آلاوز و رایو وایکانو که در رده های چهاردهم و پانزدهم قرار دارند، طعم تلخ سقوط را بچشد.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • شاید لورکوزن به لطف داور بی‌شکست ماند!
  • سقوط بدترین تیم تاریخ از لالیگا!
  • رسمی؛ آلمریا به سگوندا دیویژن سقوط کرد
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • شهید آمریکایی راه مشروطه کیست؟! + فیلم
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکار‌های مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می‌آیند
  • مسی: این مربی تنها کسی بود که به من ایمان داشت
  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال