Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمد قانعی‌نژاد روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: رانندگان ۹۵۰ دستگاه خودرو غیربومی نیز ظرف همین مدت توسط پلیس از ورودی شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی به مبدا حرکت خود برگردانده شدند.
وی ادامه داد: ماموران پلیس راه خراسان رضوی همچنین ظرف ۲۴ ساعت اخیر به رانندگان هزار و ۱۰۰ راننده خودرو غیربومی در همین ارتباط تذکر داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جانشین رییس پلیس راه خراسان‌ رضوی همچنین به رخدادهای رانندگی اشاره و بیان کرد: دو فقره تصادف رانندگی منجر به فوت ظرف این مدت در مسیرهای جاده‌ای این استان رخ داد که سه نفر طی آنها جان باختند.

وی گفت: شش فقره تصادف جرحی نیز ظرف ۲۴ ساعت گذشته در جاده‌های خراسان رضوی اتفاق افتاد که در مجموع ۱۰ مجروح برجای گذاشتند. 

استان شش میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی با گستره‌ای معادل هفت درصد مساحت کشور، ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر جاده دارد که شش هزار و ۴۲۳ کیلومتر آن بین‌شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر راه روستایی است. 

هم‌اینک در خراسان رضوی شهرهای مشهد، سبزوار، تربت‌جام، قوچان، کاشمر، سرخس، درگز، بینالود و چناران در شرایط قرمز کرونایی قرار دارند.
بر این اساس هم‌اینک از مجموع ۳۳ شهرستان خراسان رضوی ۹ شهر شامل گناباد، بردسکن، نیشابور، فیروزه، فریمان، تربت‌حیدریه، تایباد، خواف و خلیل‌آباد نیز در وضعیت نارنجی و شهرهای مانند باخرز، زاوه، رشتخوار، مه‌ولات، بجستان، خوشاب، جوین، جغتای، داورزن، ششتمد و کلات در وضعیت زرد شیوع ویروس کرونا قرار دارند. 

بنابر اعلام دانشگاه علوم پزشکی مشهد رونده روزافزون تعداد مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در موج پنجم طغیان سویه دلتای این ویروس همچنان در حال افزایش است لذا اگر برای روزهای آتی چاره‌اندیشی فوری و مناسب صورت نگیرد کادر درمانی این استان در خدمات‌رسانی به بیماران دچار چالش خواهد شد. 

به همین خاطر نهادهای مختلف متولی بهداشت و درمان همچون سازمان نظام پزشکی مشهد خواستار تعطیلی کامل این کلانشهر شده‌اند.  

هم‌اینک روزانه ۵۰۰ بیمار جدید کرونایی در بیمارستانهای خراسان رضوی بستری می‌شوند. این در حالی است که هزار و ۸۱۵ نفر به همین خاطر هم‌اکنون در بیمارستانهای این استان هستند. تعداد بیماران بدحال کرونایی بستری در بخشهای مراقبت‌ ویژه بیمارستانی خراسان‌ رضوی نیز ۳۸۵ نفر اعلام شده است. 
بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون سه میلیون و ۸۵۱ هزار و ۱۶۲ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. بیماری کووید ۱۹ جان ۹۰ هزار و ۳۴۴ نفر را نیز تاکنون در کشورمان گرفته است. همچنین سه میلیون ۳۴۸ هزار و ۳۶۳ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در ایران تاکنون بهبود یافته‌اند.  

وزارت بهداشت اعلام کرد هم‌اینک ۲۸۵ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۱۰ شهرستان در شرایط نارنجی و ۵۲ شهرستان در وضعیت زرد شیوع ویروس کرونا قرار دارند.

همچنین تاکنون ۹ میلیون و ۳۶۶ هزار و ۲۹۰ شهروند ایرانی دوز نخست واکسن کرونا و دو میلیون و ۶۵۲ هزار و ۳۸۵ نفر دوز دوم آن را تزریق کرده و واکسینه شده‌اند. بر این اساس مجموع واکسنهای تزریق شده در ایران به ۱۲ میلیون و ۱۸ هزار و ۶۴۸ دوز رسیده است.

"پاندمی کرونا" در سطح جهان ۱۹۸ میلیون و ۱۰ هزار و ۹۶۷ نفر را بیمار کرده و جان چهار میلیون و ۲۲۴ هزار و ۱۲۴ نفر را در ۹۷۸ کشور گرفته است. ۱۷۸ میلیون و ۹۰۷ هزار و ۶۳ نفر از افراد مبتلا به ویروس کرونا هم تاکنون در سطح جهان درمان شده‌اند.

آمریکا در این میان با ۳۵ میلیون ۶۸۸ هزار ۵۰۶ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ و همچنین ۶۲۹ هزار و ۶۴ قربانی ویروس کرونا، بیشترین آمار ابتلا و تلفات ناشی از پاندمی کرونا را در جهان به خود اختصاص داده است. پس از آمریکا کشورهای هند، برزیل و روسیه بیشترین شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا را دارند.

ایران بر اساس آخرین آمارهای رسمی جایگاه دوازدهم را در جدول بیشترین جمعیت مبتلایان به کرونا در میان کشورهای جهان دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا مشهد پلیس راهور ناجا پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مشهد پلیس راهور ناجا ویروس کرونا مشهد پلیس راهور ناجا پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی محدودیت های کرونا ویروس کرونا خراسان رضوی هم اینک شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۵۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدرضا اسدنژاد اظهار کرد: سوانح رانندگی شبانه روز گذشته در مشهد منجر به مرگ یک موتورسوار و مصدوم شدن ۶۹ نفر شد.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: دیروز در حادثه برخورد موتور سوار با خودرو پژو و اتوبوس، راکب موتور جان باخت.

وی اضافه کرد: همچنین دیروز ۶۵ فقره تصادف جرحی و ۳۱ فقره تصادف خسارتی در این کلانشهر رخ داد.

اسدنژاد گفت: مرتکبان هشت هزار و ۸۷۵ فقره تخلف راهور هم دیروز در مشهد جریمه شدند که هزار و ۸۳۸ فقره از این تعداد مربوط به تخلفات حادثه ساز است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی افزود: ۵۶ دستگاه خودرو حادثه ساز نیز دیروز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

کد خبر 6094192

دیگر خبرها

  • جاده‌های خراسان رضوی همزمان با افزایش ترددها بارانی و لغزنده است
  • لغزندگی جاده‌های خراسان رضوی در پی بارش باران
  • جاده‌های خراسان رضوی در پی بارش باران لغزنده است
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه
  • سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت
  • ۵۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟