Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@14:37:52 GMT

واکسیناسیون خبرنگاران گلستانی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۵۲۵۲

واکسیناسیون خبرنگاران گلستانی آغاز شد

گروه استان‌ها - مدیر خانه مطبوعات گلستان از آغاز واکسیناسیون خبرنگاران استان خبر داد و گفت: در مرحله نخست خبرنگاران عضو خانه مطبوعات واکسن کرونا دریافت می‌کنند. - اخبار استانها -

وحید عرب احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  گرگان  اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان، همزمان با سراسر کشور واکسیناسیون خبرنگاران استان گلستان نیز از امروز آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با دعوت از همه خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان برای عضویت در خانه مطبوعات خاطرنشان کرد: در مرحله نخست، اعضای خانه مطبوعات و رسانه‌های استان گلستان واکسن کرونا دریافت می‌کنند.

عرب احمدی اعلام کرد: امروز ( شنبه) خبرنگاران عضو خانه مطبوعات استان گلستان که ساکن شهرستان‌های گرگان، آق قلا، بندرگز، کردکوی،گمیشان و بندرترکمن هستند می‌توانند با مراجعه به مرکز واکسیناسیون در گرگان واکسن خود را دریافت کنند.

واکسیناسیون معلمان و فرهنگیان از امروز در قزوین آغاز می‌شودآغاز واکسیناسیون کارکنان بانک‌ها از شنبهکرونا در اروپا| از تهدید و تشویق دولت‌‍ها برای واکسیناسیون شهروندان تا شرایط حاد صنعت خودروسازی در انگلیس

وی اضافه کرد: خبرنگاران از ساعت 10 صبح الی 14 امروز می‌توانند با همراه داشتن کارت ملی و کارت خبرنگاری به سالن قابوس واقع در جرجان جنب جایگاه سی ان جی مراجعه کنند.

مدیر خانه مطبوعات استان درباره واکسیناسیون خبرنگاران در سایر شهرستان‌های استان هم گفت: واکسیناسیون خبرنگاران شرق استان نیز فردا (یکشنبه) در آزادشهر انجام خواهد شد که اطلاع رسانی لازم در این زمینه انجام می‌شود.

وی یادآور شد: براساس هماهنگی صورت گرفته با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، واکسن دیگر خبرنگارانی که عضو خانه مطبوعات نیستند نیز در چند روز آینده انجام خواهد شد.

انتهای پیام/581/س

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واکسیناسیون خبرنگاران خانه مطبوعات استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۵۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام پنج هزار گلستانی به سفر معنوی حج تمتع

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، سید علی میرقاسم پور، مدیر کل حج و زیارت گلستان سه شنبه ۴ اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: در سال جاری پنج هزار زائر گلستانی در قالب ۳۹ کاروان به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه سه هزار گلستانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند،‌ افزود: اعزام حجاج گلستانی از ۱۲ خرداد آغاز خواهد شد و تا هجدهم خرداد ادامه دارد و همه زائران گلستان مدینه بعد هستند.

میرقاسم پور گفت: برای بهره‌مندی مناسب حجاج از این فرصت معنوی برای حجاج ۱۲ کلاس آموزشی در نظر گرفته شده و این کلاس‌ها در حال حاضر در حال برگزاری است. که در استان گلستان ۳۰ هزار نفر فیش ثبت‌نامی حج تمتع با اولویت‌های مختلف دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • پیش بینی کشت ۲۰ هزار هکتار پنبه در گلستان
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • درباره سرخک و واکسیناسیون آن چه می‌دانید؟
  • واکسیناسیون کودکان هرمزگان علیه بیماری پُنوموکوک
  • اعزام پنج هزار گلستانی به سفر معنوی حج تمتع