Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به همت نهاد امام جمعه شهرک طالقانی، موسسه خیریه انوار هدی صدیقین و مرکز نیکوکاری الغدیر، ۱۱۰ سری جهیزیه بین زوج‌های جوان شهرک طالقانی توزیع شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان ماهشهر برگزار شد، تعداد ۱۱۰ سری جهیزیه در قالب طرح ازدواج آسان (۳) که به نام شهید مدافع حرم میرزا احمد مکیان نام گذاری شده است، به زوج‌های جوان اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام سید سلمان هاشمی امام جمعه شهرک طالقانی گفت: در این طرح با کمک خیرین و نهاد امامت جمعه شهرک طالقانی و موسسه خیریه انوارالهدی صدیقین و مرکز نیکوکاری الغدیر بیش از ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جهت کمک به تامین این جهیزیه‌ها شده است.

او افزود: در این مراسم نیز به ۱۵ نفر از زوج‌های جوان به قید قرعه کمک هزینه دو میلیون تومانی سفر زیارتی به مشهد مقدس با همکاری فرماندار محترم بندرماهشهر اهدا شد.

حجت الاسلام هاشمی تصریح کرد: از مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی بند رامام و فن آوران که در این امر خیر ما را یاری نمودند تشکر و قدردانی می‌نمایم.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اهدای جهیزیه زوج های جوان شهرک طالقانی زوج های جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۶۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، جمعی از مسئولان، روحانیون و قشر‌های مختلف مردم مراسم معارفه امام جمعه شهر سردشت دزفول برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد  گفت: یکی از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  نماز جمعه است.

وی افزود:  هر کجا که امام جمعه وجود دارد، تلاش می‌کند که مشکلات منطقه خود را در حد توان خود برطرف کند و هر چقدر که فعال‌تر باشد مشکلات نیز کمتر هستند و اگر بنا بود مسأله‌ای مطالبه شود باید در چارچوب قانون و اختیارات باشد. 

در این مراسم  ضمن تقدیر از خدمات حجت الاسلام سید حسین علوی اصل،   امام جمعه پیشین، حجت الاسلام سید ابوالقاسم حسینی احمد فداله به عنوان امام جمعه جدید بخش سردشت دزفول معرفی شد.

 

دیگر خبرها

  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد
  • اهدا ۶۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کهگیلویه
  • اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • اهدای ۷ سری جهیزیه در شهرستان بستان آباد
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • اهدای یک هزار سند مالکیت در دو شهرک به مردم
  • اهدای جهیزیه به نو عروسان کمتر برخوردار