Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان همزمان با عید سعید غدیرخم و در آستانه 16 مرداد، فرارسیدن چهل و یکمین سالروز تأسیس جهاددانشگاهی، تندیس ملی نمادین فداکاری به خانواده اولین شهید مدافع سلامت در استان سمنان اعطاء شد.

در مراسمی با حضور دکتر حسن رهایی، رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان ، شاهمیری معاون فرهنگی این نهاد، رئیس بیمارستان کوثر سمنان و جمعی از مسوولین دانشگاه علوم پزشکی سمنان، بسیج دانشجویی استان سمنان و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. دهمین تندیس ملی نمادین فداکاری به خانواده شهید اکبر ناظری پور، اولین شهید مدافع سلامت استان سمنان اعطاء شد.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان در این مراسم با تجلیل از ایثار و فداکاری کلیه مدافعان سلامت، کادر درمان و... گفت: اثار و فداکاری از زیباترین جلوه های رشد و تعالی روح انسان است که در افرادی خاص و با این ویژگی بروز و تبلور پیدا می کند و از این رو باید این روحیه فداکاری مورد تحسین و تقدیر قرار گیرد.

حسن رهایی افزود: تندیس ملی فداکاری همه ساله و به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی به نخبگان و مؤثران علمی، پژوهشی، فرهنگی و دانشگاهی جامعه که رویکرد و نگاه فداکارانه دارند اعطاء می شود.

وی اضافه کرد: از این رو، در سالجاری در پاسداشت حریم انسانیت و نوع دوستی و به پاس تلاش در احیای ارزش های الهی و انسانی، ترویج فرهنگ از خودگذشتگی و دفاع از سلامت انسان ها در مقابله با همه گیری ویروس کرونا، تندیس ملی فداکاری به خانواده شهدای معظم مدافع سلامت اهدا می شود.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان همچنین گفت: اقشار مختلف مردم در مقابل این ایثار و از خودگذشتگی و رشادت های بزرگ مدافعان سلامت تعظیم و تکریم می کنند و قدردان این رشادت ها که برای نجات جان انسان های دیگر توسط کادر درمان انجام میشود، هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سمنان منطقه سمنان مدافعان سلامت جهاد دانشگاهی همه باهم علیه کرونا کروناویروس فداکاری به خانواده مدافع سلامت استان سمنان تندیس ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۷۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای محله کهنه دژ در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ این پایگاه سلامت در زمینی به مساحت ۳۴۵ متر مربع و ۲۲۰ متر بنا در یک طبقه به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به حدود ۸ هزار و ۵۰۰ نفر از ساکنان محله ناسارو اسفنجان در مدت ۱۸ ماه ساخته خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه
  • اهدای تندیس عباس خاکی به ۱۰ روحانی در قم
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای محله کهنه دژ در سمنان