Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج،رشید قربانی ظهر امروز در مراسم نمادین افتتاحیه مراکز واکسیناسیون استان، اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا و گذشت 19 ماه، بخش عمده آموزش دانش‌آموزان به صورت غیرحضوری و مجازی انجام و روند آموزش تعطیل نشده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تاکیدات صورت گرفته و سناریوهای پیش‌بینی شده، آموزش حضوری و بازگشایی مدارس، اولویت ستاد کرونای کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اذعان کرد:‌بر همین اساس واکسیناسیون فرهنگیان در اولویت ستاد کرونای قرار گرفت و مقرر شده تا پایان شهریور ماه همه فرهنگیان در بخش‌های مختلف، دو مرحله واکسن را دریافت نمایند.

قربانی با اشاره به طی شدن مراحل علمی و بالینی واکسن‌های تولید شده در سطح جهان و ارتقاء سطح ایمنی بدن با تزریق واکسن، از تمام فرهنگیان استان خواست در این برنامه شرکت و نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

وی با بیان اینکه نتایج گزارشات مختلف نشان می‌دهد، افرادی که واکسن کرونا را تزریق نمایند در صورت ابتلا دچار سختی نخواهند شد و تزریق واکسن اطمینان بالایی دارد، اظهار داشت: به گفته متخصصان، بعد از تزریق واکسن،  رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری، استفاده از ماسک و شستن دست ها هم چنان مورد تاکید است.

قربانی افزود: تعداد 16 مرکز تخصصی واکسیناسیون معلمان در استان پیش‌بینی شده است و 26 هزار و 578 نفر در بخش‌های آموزشی، اداری، رانندگان سرویس‌های دانش آموزی در نوبت تزریق واکسن هستند.

وی اظهار داشت: مطابق برنامه زمان بندی اعلام شده از طریق ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق، واکسیناسیون فرهنگیان انجام می‌شود، لذا از همکاران درخواست می‌کنیم بر اساس زمان بندی مدرسه‌ای در مراکز حضور یابند.

افشین خوشگوار معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان نیز در این مراسم گفت: با هماهنگی صورت گرفته در سطح کشور و با همکاری وزارت آموزش و پرورش و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، زمینه واکسیناسیون فرهنگیان فراهم و به صورت رسمی این طرح آغاز شده است.

وی افزود: با هماهنگی صورت گرفته در سطح استان نیز زمینه واکسیناسیون فرهنگیان فراهم و طی جلسات هماهنگی برگزار شده با دانشگاه علوم پزشکی استان، تعداد 16 مرکز در شهرستان‌ها و مناطق به صورت تجمیعی تعیین، تجهیز و آماده سازی و امروز به صورت همزمان فعالیت مراکز در سطح استان آغاز شده است.

خوش‌گوار با بیان اینکه واکسیناسیون معلمان از امروز آغاز و تا 25 مرداد ماه جاری همه مشمولین مرحله اول واکسن را دریافت خواهند کرد، گفت: حضور فرهنگیان در این مراکز به صورت نوبت بندی، مدرسه ای می باشد و معلمان و بخش آموزشی مدارس در اولویت اول قرار داشته و در ادامه کارکنان بخش اداری و ستادی نیز واکسن دریافت خواهند کرد تا ان شاء الله در مهر ماه 1400 شاهد بازگشایی مدارس باشیم.

وی افزود: در کنار تزریق واکسن، همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری مورد تاکید است.

گفتنی است؛همزمان با آغاز بکار این مرکز در ناحیه دو سنندج، فعالیت سایر مراکز تزریق واکسن فرهنگیان در سطح استان آغاز شد.       

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش کردستان واکسیناسیون فرهنگیان واکسیناسیون فرهنگیان آموزش و پرورش تزریق واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۸۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا

برخی همچنان بر این باور هستند که واکسن‌های ویروس کرونا، عوارض جبران ناپذیری را به همراه داشته است. 

فرانسوا ژاویه فومو تاموزو، فوتبالیست سابق اهل فرانسه و کنگو، علیه شرکت‌های فایزر و بیون‌تک به دادگاه شکایت کرده است. او معتقد است این شرکت‌ها که سازنده واکسن کووید-۱۹ هستند، بر حرفه او تأثیر گذاشته‌اند.

طرفداری | به گزارش اکیپ، فومو تاموزو در حالی که حالا در سن ۲۹ سالگی بازنشسته شده است، علیه شرکت‌های داروسازی فایزر و بیون‌تک به دادگاه شکایت کرده است. او می‌خواهد مشخص شود که آیا واکسن کووید-۱۹ نقش مهمی در مصدومیت‌های او داشته که به شدت بر حرفه وی تأثیر گذاشته است. فومو تاموزو که پیش از خداحافظی از فوتبال در تیم‌های اوسر، یو اس کویوی-روئن، ماریتیمو و استاد لاوال بازی می‌کرد، همچنین از فدراسیون فوتبال فرانسه به دلیل تحت فشار گذاشتن بازیکنان زیر نظر خود برای واکسینه شدن، شکایت کرده است.

به گفته‌ این بازیکن، از زمان واکسیناسیون، مصدومیت‌های پی در پی باعث آسیب به دوران حرفه‌ای او شده است: درد زانو (گونالژی)، تاندونوپاتی و پارگی تاندون آشیل، او را ماه‌ها از زمین دور نگه داشته‌ است. این مصدومیت‌ها اکنون بر زندگی روزمره او نیز تأثیر می‌گذارد:

راه رفتن طولانی مدت به سختی قابل تحمل است، از طرف دیگر دویدن هم برایم غیرممکن است. به محض اینکه می‌خواهم به خودم فشار بیاورم، مثلاً از پله‌ها بالا بروم یا چیزی از قفسه بردارم یا حتی پایین بیایم، درد شدیدی احساس می‌کنم.

دادگاهی برای تعیین ارتباط احتمالی بین واکسن و مصدومیت‌های فومو تاموزو در نظر گرفته شده است. دادگاه پاریس در تاریخ ۲ جولای جلسه‌ای برای این پرونده برگزار خواهد کرد تا در مورد لزوم تشکیل هیئت کارشناسان که وظیفه آن‌ها تعیین ارتباط (یا عدم ارتباط) بین دوزهای واکسن و مصدومیت‌های این بازیکن ۲۹ ساله است، تصمیم‌گیری کند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی