Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر بهروز کاویانی در حاشیه بازدید از ۲ پروژه احداث ساختمان کلانتری در محله جعفریه و ضلع جنوبی چهارراه محمدآباد شهریار اظهار داشت: ایجاد احساس امنیت برای شهروندان، از مهمترین مقوله‌های مدیریت شهری است لذا با توجه به توسعه محدوده شهری و تراکم جمعیتی در شهر شهریار، ضروری است زیر ساخت‌های امنیتی نیز افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاویانی در ادامه بر افزایش رشد فیزیکی پروژه تاکید کرد و افزود: ردیف‌های اعتباری برای ساخت این ۲ پروژه مهیا است لذا سرعت عملیات عمرانی باید افزایش یابد تا رضایت مندی نسبی شهروندان از بدنه شهرداری بیش از پیش محقق شود.

وی اعتبار فاز اولیه هر پروژه را ۳۷ میلیارد ریال عنوان داشت و گفت: پیش بینی می‌شود، تکمیل و تجهیز هر کدام از پروژه‌ها بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال هزینه در بر داشته باشد، که مابقی اعتبار در فاز دوم با مصوبه شورای اسلامی شهر تأمین اعتبار خواهد شد.

شهردار شهریار با اشاره به اینکه هر ۲ پروژه در حال حاضر فعال است، عنوان داشت: ساختمان هر ۲ پروژه در ۳ طبقه؛ زیرزمین، همکف و طبقه اول و همچنین ساختمان نگهبانی، در زیربنایی حدود ۷۵۰ مترمربع، در حال اجرا است.

کاویانی از روند عملیات اجرایی در احداث ساختمان کلانتری محمدآباد ابراز رضایتمندی نمود و اظهار داشت: با تکمیل و تحویل هرچه سریع‌تر این پروژه‌ها، علاوه بر انجام وظیفه، دعای خیر مردم را نیز برایتان به همراه خواهد داشت.

شهردار شهریار در پایان به جانمایی ساختمان‌های کلانتری اشاره کرد و بیان داشت: کلانتری ناحیه محمدآباد، عباس‌آباد و کرشته، می‌تواند محله‌های شرق شهر شهریار، روستای رضی‌آباد و محدوده شرقی شهرداری شهریار را پوشش دهد و کلانتری ناحیه جعفریه، به طور کلی محله‌های غربی بلوار طالقانی در فاز یک اندیشه و همچنین «آ. اس.پ، زمرد» و تمامی محدوده غربی شهرداری شهریار را پوشش دهد.

کد خبر 5269461

منبع: مهر

کلیدواژه: بهروز کاویانی شهرداری شهریار پروژه عمرانی ویروس کرونا عید غدیر خم آمار کرونا کرمانشاه واکسن کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه عکس استانها گرگان اردبیل شیوع کرونا ایلام شیراز جشن عید غدیر ۲ پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۸۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از الگوهای نوین مشارکتی در پروژه‌های شهری اصفهان

در نشست رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان و مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان، بر تحقق عملی شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و استفاده از الگوهای نوین مشارکتی در پروژه‌های شهری اصفهان تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مصطفی نباتی‌نژاد در نشستی با مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به تأکید شورای اسلامی شهر بر حمایت از برنامه‌هایی که امکان رونق و توسعه پایدار شهر اصفهان را فراهم می‌سازد، گفت: تقویت روندهای کارشناسی و فرایندهای تصمیم‌گیری‌ها در دستور کار مرکز پژوهش‌های شورای شهر قرار دارد و این مرکز از توسعه شبکه نخبگانی شهر حمایت می‌کند.

وی افزود: تلاش می‌کنیم موضوع مشارکت‌محوری و داده‌محوری را در شهرداری پُررنگ کنیم و انتظار داریم که سایر دستگاه‌ها نیز در این زمینه به این مرکز کمک کنند، چرا که این نگاه باعث جلوگیری از اتلاف منابع و افزایش میزان بهره‌وری در پروژه‌های شهری می‌شود.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به استقبال شورای اسلامی شهر از توسعه پروژه‌های مشارکتی افزود: استفاده از سپرده‌های راکد خرد و کلان مردم، مستند سازی با شاخص‌های ترکیبی و ایجاد مشوق‌های سرمایه‌گذاری در پروژه‌های شهرداری اصفهان از جمله اتفاقاتی است که می‌تواند محرک توسعه سرمایه‌گذاری در شهر اصفهان باشد.

نباتی‌نژاد تصریح کرد: همچنین ضرورت دارد با استفاده از ظرفیت‌های گسترده شهر اصفهان، برنامه‌هایی مدون همچون بازدید از نمایشگاه‌های سرمایه‌گذاری بین‌المللی را دستور کار قرار دهیم تا با شناخت بیشتر امکان جذب سرمایه‌گذاران خارجی در پروژه‌های شهر اصفهان فراهم شود.

از پیشنهادهای مشارکت‌کنندگان در زمینه تعریف پروژه‌های توسعه شهری، استقبال می‌کنیم

در ادامه این نشست مسعود حیدری مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان نیز با اشاره به موضوعات تبیین شده و برنامه‌های مدون سازمان در سال جاری گفت: تبیین راهکارهای عملی شعار سال در دستور کار سازمان قرار دارد و در نظر داریم با استفاده از الگوهای نوین مشارکتی امکان مشارکت حداکثری شهروندان و توسعه فضای سرمایه‌گذاری در پروژه‌ها را فراهم سازیم.

وی تاکید کرد: سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی برای افزایش مشارکت مردمی و ورود بخش خصوصی، خود را متوقف به پروژه‌های موجود خویش نمی‌کند و از پیشنهادهای مشارکت‌کنندگان در زمینه تعریف پروژه‌های توسعه شهری، استقبال می‌کند.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان اضافه کرد: به‌منظور افزایش مشارکت شهروندان تعریف پروژه‌های جدید و جذاب را در دستور کار قرار داده‌ایم و امیدواریم با تسهیل فرایندهای اداری و تلطیف بعضی قوانین و مقررات میزان مشارکت مردم را در پروژه‌های مختلف شهر افزایش دهیم.

کد خبر 747496

دیگر خبرها

  • کلنگ بی‌قرار شهرداری؛ بیخ گوش سنگلج
  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • استفاده از الگوهای نوین مشارکتی در پروژه‌های شهری اصفهان
  • پروژه «خانه شهر» تاریخچه و گذشته تهران را به تصویر می‌کشد/ احیای بافت میدان امام‌خمینی
  • ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل خانه بلدیه نیاز است | تغییرات جدید در سبزه میدان بازار
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابرفرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابر فرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود
  • میراث فرهنگی به سنگلج کمک کند/بی‌اعتنایی به طرح توسعه تئاتر قدیمی