Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@17:00:50 GMT

صدور حکم متفاوت یک قاضی برای یک مزاحم

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۸۵۶۳

صدور حکم متفاوت یک قاضی برای یک مزاحم

شخصی که در یک مکان عمومی ایجاد رعب و وحشت کرده بود به ۲۰۰ ساعت خدمت عمومی برای شهرداری محکوم شد

مصطفی عرب قاضی شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان خواف گفت: متهم در پارک کوهستانی معراج خواف که یکی از شلوغ‌ترین مکان‌های تفریحی شهرستان است، با حرکات مخاطره آمیز، مارپیچ و نمایشی موجبات ناراحتی، ترس و وحشت مردم شهرستان شده بود و این رفتار نامبرده منجر به گزارش مرجع انتظامی علیه وی در دادسرا می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عرب در ادامه افزود: با توجه به اینکه متهم فاقد سابقه کیفری موثر بود و همچنین اظهار ندامت کرده بود، مرجع قضایی با رعایت مصلحت و به استناد ماده ۸۱ قانون آیین دادرسی کیفری موافقت خود را با قرار تعلیق تعقیب نامبرده را به مدت ۶ ماه صادر و اعلام نمود.

جانشین دادستان عمومی و انقلاب خواف در ادامه اظهار داشت: متهم مکلف شد ظرف ۳ ماه آینده در راستای ارائه خدماتی در جهت رفع یا کاهش آثار زیان بار مادی یا معنوی ناشی از جرم، اقدام به مراجعه به شهرداری خواف (متولی پارک معراج) و انجام ۲۰۰ ساعت خدمت عمومی رایگان در راستای حفظ و پاکیزگی محیط پارک و کاشت درخت و سایر اقدامات مد نظر شهرداری نموده و بعد از اتمام زمان مقرر نسبت به اخذ نامه از نهاد مزبور مبنی بر تایید اقدامات انجام شده ارائه کند.

عرب با تاکید بر اینکه اصلاح و تربیت متهمان اولویت دستگاه قضایی است اضافه کرد: چنانچه متهم از این کار استنکاف نماید مطابق قانون اقدامات مقتضی به عمل می آید.ایلنا

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۸۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ مشکوک قاضی دادگستری در آمل

به گزراش «تابناک» به نقل از ایرنا، خبری مبنی بر کشف پیکر قاضی شهرستان بابل در شهرستان آمل مازندران داغ شد که گفته شده به قتل رسیده است.

علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در همین خصوص اظهار کرد: این موضوع به‌عنوان مرگ مشکوک کالبدگشایی شده است.

وی افزود: بررسی‌های لازم در این زمینه درحال انجام است که درصورت رسیدن به نتیجه اطلاع‌رسانی می‌شود.

مرحوم مهران رحیمی قاضی سابق دادگستری، ۵۲ ساله اهل روستای دونه‌سر بابل، وکیل پایه یک دادگستری استان تهران و بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری دادگاه ولنجک تهران بوده که سال گذشته بازنشسته شده است.

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در آمل
  • رفع تصرف ۵ هزار متر مربع از زمینهای ملی خواف
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • متصدی واحد جمع‌آوری ضایعات در خواف به حبس محکوم شد
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع اخذ «سند کاداستری» / صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک در یک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع فرآیند اخذ«سند کاداستری»/صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک دریک سال
  • صدور حکم حبس برای متصدی غیرمجاز جمع‌آوری ضایعات