Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قزوین گفت: امروز همه ما سوار یک کشتی هستیم و تخریب یکدیگر و تفرقه افکنی موجب آسیب رساندن به کشتی انقلاب و خوشحالی دشمنان می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ چهاردهمین جلسه شورای معادن استان ظهر شنبه به ریاست هدایت الله جمالی پور استاندار و با حضور لطف الله سیاهکلی عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، ابوالفضل یاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، علی فرخزاد معاون عمرانی و افضلی رئیس سازمان صمت در استانداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایت الله جمالی پور در این نشست با اشاره به اهمیت وحدت در جامعه اظهارداشت: اعیاد مذهبی بهترین فرصت برای تقویت انسجام و وحدت جامعه است و باید بپذیریم تنها با دوری از تفرقه و چند دستگی می توانیم به موفقیت برسیم.

استاندار قزوین بیان کرد: متاسفانه فضای کشورگاهی غبار آلود است و منافع فردی و سیاسی بر منافع ملی غلبه می کند و بازنده می شویم و فرصت می دهیم دشمنان سوء استفاده کنند.

وی اضافه کرد: امروز همه سوار یک کشتی هستیم و اگر کاری کنیم این کشتی از مسیرش خارج شود یا آسیب ببیند همه متضرر می شوند اما گاهی فکر می کنیم فقط یک گروه را با تصمیم خود آسیب می زنیم یا از گردونه خارج می کنیم اما تجربه تاریخی نشان داده در دراز مدت همه متضرر می شوند.

جمالی پور بیان کرد: نمی توانیم بگوییم با رفتن یک مجموعه و آمدن یک گروه دیگر حتما و بسرعت بهار دل انگیز ایجاد می شود زیرا امروز دشمنان زیادی داریم که همواره برای آسیب زدن به ما تلاش می کنند لذا باید دانست تدبیر امور با وحدت و همدلی و انسجام محقق می شود.

وی گفت: البته همیشه دولتها با چالش و سختی مواجه بوده اند لذا باید موفقیت ها را بزرگ جلوه دهیم و اقدامات خوب را برجسته کنیم تا دولت آینده هم به موفقیت برسد.

وی گفت: باید از اختلافات پرهیز کرده و از اشتباهات درس بگیریم و از نقد استقبال کرده و تلاش شود تا از تهدیدات برای اداره کشور یک فرصت ایجاد کنیم و از تصمیمات اشتباه گذشته درس بگیریم.

استاندار قزوین یادآورشد: ساختن کشور در سایه همکاری جمعی و ایجاد ظرفیت برای همه گروهها محقق می شود و تاریخ و تجربه نشان داده هر جا از همه ظرفیتها استفاده کرده ایم موفق شدیم.

وی اضافه کرد: دولت آینده با کسب تجربه ۴۰ سال گذشته باید گام های خوبی را برای کشور بردارد و همه ما هم وظیفه داریم کمک کنیم تا مردم به آینده امیدوار شوند و عزت کشور تقویت شود.

استاندار قزوین تصریح کرد: با تبلیغات دشمن گاهی در تقابل با هم قرار میگیریم و یاس و نا امیدی ایجاد می کنیم و در این ایام حفظ هوشیاری یک ضرورت است.

معادن ظرفیت ارزشمندی است که خوب استفاده نشده

جمالی پور در ادامه با اشاره به اهمیت معادن اظهارداشت: معادن در توسعه ظرفیت بزرگی هستند که از آن بخوبی استفاده نکردیم لذا توصیه می شود ابتدا اشکالات خود در گذشته را در نحوه صدور مجوزها،  برداشت و بهره برداری بازنگری کنیم و از آن درس بگیریم و فرصت بیشتری برای استان ایجاد کنیم.

وی گفت: ایران می تواند با اتکا به دانش نیروی انسانی و ظرفیتهای خدادادی و انسجام و تدبیر جایگاه والایی در منطقه کسب کند.

استانداریادآورشد: واگذاری کارها در بخش معادن به بخش خصوصی از مفسده جلوگیری می کند و ما از آن استقبال می کنیم تا ابعاد اجرایی را واگذار و نظارت را بیشتر کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری قزوین استاندار قزوین جمالی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۹۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار زنجان: به آموزش و پرورش بی‌توجه بود‌ه‌ایم

استاندار زنجان با اشاره به غفلت از آموزش و پرورش گفت: سهم آموزش ‏و پرورش و مدارس در پیشگیری آسیب‌های اجتماعی کشور بیشتر است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، آیین گرامیداشت مقام معلم با حضور محسن افشارچی استاندار زنجان ظهر امروز در سالن همایش بین‌المللی روزبه زنجان برگزار شد؛ در این برنامه از معلمان نمونه کشوری و استانی تقدیر شد.

محسن افشارچی استاندار زنجان در این مراسم ضمن ادای احترام به معلمان و فرهنگیان شهید دفاع مقدس اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که باید روی آن متمرکز شویم بحث آسیب‌های اجتماعی است و به شرطی که روی آموزش و پرورش به درستی سرمایه‌گذاری شود، می‌تواند در پیشگیری از آسیب‌ها نقش موثرتری داشته باشد.

وی ادامه داد: هم حوزه آموزش و هم حوزه پرورش مهم است ولی متأسفانه سال‌های گذشته به آن اندازه که باید به پرورش پرداخته می‌شد، پرداخته نشده است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه تنوع محتواها و توسعه مدارس زیاد شده است، گفت: در این راستا می‌طلبد که ما هم نسبت به مسایل پرورشی در کنار آموزش متفاوت کار کنیم.

وی با بیان اینکه استان زنجان در اکثر شاخص‌ها نسبت به استان‌های دیگر پیشرو و رتبه زیر 10 را دارد، افزود: باید نسبت به عدالت آموزشی در استان تمرکز کنیم، مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان دارای استعدادهای برتری هستند منتهی باید روی مدارس عادی سرمایه‌گذاری انجام شود.

وی با بیان اینکه رسالت مهم این است که سطح دانش‌آموزان مدارس عادی را هم بالا ببریم،‌ گفت: تابستان امسال باید تمرکز روی مسایل پرورشی باشد و در این راستا اگر اعتباراتی لازم باشد تامین می شود.

افشارچی با بیان اینکه شریف‌ترین قشر جامعه ما معلمان ما هستند، افزود: هیچ شغلی مثل معلمی نیست چرا که معلم‌ها هر سال با یک استعداد و با یک اخلاق متفاوت روبرو می‌شوند که این خود به تنهایی یک انگیزه برای ادامه کار است.

به گزارش تسنیم، در پایان مراسم از معلمان نمونه کشوری و استانی تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کردستان دارای ۱.۱ دهم میلیارد تُن ذخایر معدنی است
  • سرپرست فرمانداری البرز منصوب شد
  • بهزیستی آسیب‌های اجتماعی نوظهور را شناسایی کند‌
  • بهزیستی باید آسیب‌های نوظهور و پررنگ را شناسایی کند
  • کردستان دارای ظرفیت‌های مهم و ارزشمند اقتصادی است
  • دو طبقه‌شدن آزادراه کرج ـ قزوین ‌۶۰ هزار میلیارد ‌می‌خواهد
  • سند آمایش و نقشه راه معادن مازندران تدوین شود
  • توسعه فراوری معدنی عامل تحقق رشد اقتصادی ۵.۷ درصدی در استان سمنان
  • استاندار زنجان: به آموزش و پرورش بی‌توجه بود‌ه‌ایم
  • آغاز مسابقات کشتی پهلوانی در شهرستان خاتم