Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:39:21 GMT

مدرسه تابستانه فلسفه ذهن برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۰۴۹۱

مدرسه تابستانه فلسفه ذهن برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی،مدرسه تابستانه فلسفه ذهن بصورت مجازی از هشتم شهریور ماه آغاز و به مدت چهار روز ادامه دارد.

در مدرسه تابستانه فلسفه ذهن، دوازده موضوع همچون« علیت ذهنی »،«استدلال معرفت»،«نظریات این همانی»،«دیدگاه فلسفه اسلامی در مسئله ذهن – بدن»، «نظریات دوگانه انگاری جوهری و رفتارگرایی»و «نظریات محاسباتی ذهن و بدن مندی » توسط اساتید علوم شناختی و فلسفه تدریس و تشریح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر مهدی هما زاده مجری این رویداد آموزشی گفت: مدرسه تابستانه فلسفه ذهن با هدف ایجاد انگیزه و علاقمندی میان دانشجویان و پژوهشگران در ارتباط با دانش علوم شناختی و فلسفه ذهن و هوش مصنوعی برگزار می شود که امید است سبب تقویت همکاری های بین رشته ای در این دو حوزه شود.

وی ادامه داد: براساس تفاهم مابین ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی و وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در تیرماه ، ۱۰ نفر از ظرفیت این مدرسه آموزشی برای دانشجویان رشته های پزشکی در نظر گرفته شده است.

به گفته وی در نیمه دوم سال جاری نیز مدرسه پاییزه فلسفه ذهن برای دانشجویان و علاقمندان به حوزه دانش علوم شناختی و فلسفه ذهن نیز برگزار خواهد شد.

کد خبر 5269451 میترا سعیدی کیا

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد علوم شناختی مغز مدرسه تابستانه حاکمیت سایبری طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی شرکت دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تحقیقات علمی فناوری فضایی ایالات متحده امریکا توییتر باتری لیتیومی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات علوم شناختی همراه اول روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۰۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون کنکوری‌های شهرستان زیرکوه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: آزمون مجدد برای کنکوری‌های شهرستان زیرکوه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدعلی آخوندی با بیان این مطلب به پیگیری‌های استاندار مبنی بر رفع دغدغه بازماندگان از کنکور در شهرستان زیرکوه اشاره کرد و تصریح کرد: بعد از پیگیری‌های استان، سازمان سنجش در اطلاعیه‌ای جزییات برگزاری آزمون مجدد از داوطلبان شهرستان زیرکوه در گروه‌های آزمایشی علوم ‌ریاضی و علوم‌انسانی نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 را اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: کارت شرکت در آزمون این داوطلبان از روز سه‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه 1403 از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده و پرینت است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی اظهار داشت:  آزمون از ساعت 8:00 صبح روز جمعه به تاریخ 21 اردیبهشت 1403 شروع خواهد شد.

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • آزمون کنکوری‌های شهرستان زیرکوه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • تأثیر باور‌های فراشناختی بر میزان سازگاری فردی و اجتماعی
  • تاثیر باور‌های فراشناختی بر میزان سازگاری فردی و اجتماعی
  • ۴۵ واحد آموزشی در بردسکن بازسازی و احداث شد
  • تولید و تجهیز ۱۰۰ آزمایشگاه شناختی با فناوری ایرانی
  • حمایت از طراحی و ساخت ابزار‌های شناختی توسط ستاد علوم شناختی
  • ماجراهای نوه آیت‌الله مدرس، معلم انشاء احمد مسجدجامعی
  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان
  • کنکور در این شهر دوباره برگزار می‌شود
  • گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند