Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن تفتیان دونده سرعت ایران در گروه ششم مقدماتی با رکورد 10.19 چهارم شد و از صعود به مرحله بعد بازماند

به گزارش طرفداری، حسن تفتیان عضو تیم دو و میدانی کشورمان در گروه خود چهارم شد و نتوانست به دور بعدی صعود کند. حسن تفتیان که در مرحله مقدماتی در گروه ششم قرار گرفته بود، با ثبت رکورد 10.19 و با توجه به قرارگیری در رتبه چهارم، نتوانست بین صعودکننده ها به مرحله نیمه نهایی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رتبه اول این گروه دونده آفریقای جنوبی قرار گرفت و دونده های ساحل عاج و برزیلی هم به ترتیب دوم و سوم شدند. حسن تفتیان بعد از این سه دونده، با رکورد 10.19 در رتبه چهارم قرار گرفت.

در ابتدای این مسابقه دونده توگویی که کنار حسن تفتیان قرار داشت به دلیل رعایت نکردن قانون استارت از دور مسابقات کنار رفت و اخراج او باعث شد لاین کنار تفتیان خالی باشد.

قانون مسابقات مقدماتی المپیک به این شکل است که سه نفر برتر از هر گروه به مرحله بعد می روند و سه نفر برتر از لحاظ زمانی در گروه های هفتگانه که به صورت مستقیم از گروه خود صعود نکردند، کنار 21 دونده برگزیده راهی مرحله نیمه نهایی می شوند. حسن تفتیان در گروه خود چهارم شد اما در 5 گروه قبلی، بیش از پنج دونده رکوردی بهتر از رکورد 10.19 حسن تفتیان داشتند. با این حساب دونده ایرانی شانس حضور در مرحله نیمه نهایی را از دست داد. تفتیان برای صعود باید نفر سوم گروه می شد، او نسبت به نفر سوم گروه شش، فقط 0.02 ثانیه عقب ماند. در مجموع هفت نفر از نفراتی که بین سه نفر برگزیده نبودند، رکوردی بهتر از حسن تفتیان داشتند.

ناگفته نماند این بهترین رکورد فصل حسن تفتیان بود.

 

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس کاشف جام، حتی اگر در ثریا باشد | افسانه ای به نام پرسپولیس نامه تمجید خبرنگار سعودی از رکوردهای پرسپولیس توییتر بایرلورکوزن انتقال سردار آزمون را با چند ایموجی تایید کرد هامس رودریگز: نمی دانم فصل بعد در کدام تیم هستم؛ باید جایی باشید که شما را بخواهند تعجب و نارضایتی هواداران رم از انتقال الدار شاه مرادف

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حسن تفتیان رکورد 10 19 چهارم شد گروه خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۰۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت سازمان لیگ، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴ در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار می‌شود.

تیم‌های سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، گل‌گهر سیرجان، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و هوادار تهران از لیگ برتر و تیم چادرملوی اردکان، از لیگ یک به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.

کد خبر 6089989

دیگر خبرها

  • اعلام زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • تاریخ سازی دونده ایرانی در آسیا
  • واکنش یک چهره‌ی سیاسی به تاریخ‌سازی دختر دونده ایرانی
  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا
  • زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد
  • ۸ تیم مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به دختر دونده ایران رسید
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به بانوی دونده ایران رسید
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • مريم طوسى قهرمان مسابقه معتبر SAC آمريكا