Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در چهارمین دوره جشنواره مالک اشتر و در جمع مسوولان اشراف یگان‌های اداره عقیدتی سیاسی این نیرو که در تهران و به صورت دور سخنی در تمامی نقاط کشور برگزار شد، گفت: نگاه به اشراف باید نگاه تعصبی و تعهدی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگاه تعهدی به اشراف این است که باید این موضوع مهم را بصورت نگاه به فروع دین دانست.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه اشراف از نگاه فرماندهی معظم کل قوا بسیار مهم است افزود: تمامی فعالیت‌ها و برنامه‌های تدوین شده در نیروی زمینی ارتش در قالب طرح‌های «لبیک یا امام خامنه‌ای» است و برابر مطالبات معظم‌له انجام می‌شود.

حیدری هماهنگی، همکاری و هم‌افزایی را از پایه‌های مهم مبانی اشراف خواند و گفت: رابطه فرهنگی فرماندهی با عقیدتی سیاسی موجب شده است که نیروی زمینی همواره در بالاترین سطح اشراف قرار گیرد.

وی تصریح کرد: یکی از طرح‌های مهم نزاجا طرح لبیک ۲۲ است که در این طرح به موضوع مهم سربازی و کارکنان وظیفه اختصاص داده شده است. از جمله دغدغه‌های فرمانده معظم کل قوا موضوع سربازی است که برنامه‌های مطلوبی را در این طرح تدوین کرده‌ایم که باید تلاش کنیم تا در حوزه سربازی آنچه را که مطالبه معظم‌له است برسیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه با اشاره به طرح انصار نزاجا خاطرنشان کرد: طرح انصار نیروی زمینی ارتش تنها مرجع حل مشکلات کارکنان در یگان‌های نیروی زمینی ارتش است. این طرح تدوین شده است تا کارکنان به‌راحتی بتوانند مشکلات خود را مطرح کرده و مسئولین نیز وظیفه دارند در جهت حل مشکلات کارکنان تمام توان خود را به‌کار گیرند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امیر حیدری ارتش جمهوری اسلامی ایران رهبر انقلاب نیروی زمینی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۱۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به رفح برای اسرائیل فاجعه‌بار خواهد بود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «اسرائیل زیو» سرلشکر ذخیره و رئیس سابق شعبه عملیات ارتش رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای حمله زمینی گسترده به رفح هشدار داد و تاکید کرد که چنین عملیاتی «بسیار خطرناک» است.

این مقام نظامی صهیونیست اذعان کرد که حماس در حال تدارک یک کمین راهبردی برای ارتش اسرائیل در صورت حمله زمینی گسترده به رفح است که برای اسرائیل فاجعه‌بار خواهد بود.

وی افزود: با توجه به این واقعیت که رفح علاوه بر حساسیت مصر و آمریکا نسبت به آن، مکان بسیار دشوار و شلوغی برای جنگیدن است، هر گونه عملیات زمینی گسترده در رفح دارای ریسک بالا و خطرناک‌تر از هر عملیاتی خواهد بود که ارتش تا کنون در نوار غزه انجام داده است.

اظهارات این مقام صهیونیست در حالی است که گروه‌های مقاومت فلسطین اعلام کرده‌اند که برای هرگونه سناریویی در صورت تجاوز مستمر رژیم اشغالگر به نوار غزه از جمله تهاجم زمینی به رفح آماده هستند.

کد خبر 6089048

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به «رفح»
  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • تشکیل شوراها اسباب تحکیم پایه‌های نظام را فراهم کرده است
  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • حمله به رفح برای اسرائیل فاجعه‌بار خواهد بود
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد