Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، باشگاه رعد پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایرانی در رشته‌های مختلف ورزشی سالهاست که فعالیت دارد. یکی از این رشته‌ها، دوچرخه‌سواری است. رضا قلیچی، سرپرست این تیم در گفت‌وگو با ایرنا درباره سابقه این رشته در باشگاه رعد پدافند اظهار داشت: ما چندین سال است که در رشته دوچرخه سواری فعالیت داریم و این رشته از همان ابتدای تشکیل نیروی پدافند هوایی در کنار ما بوده و حدود ۱۲ سال از این ماجرا می‌گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ۲ بخش جاده و پیست حضور مستمری در لیگ برتر و لیگ یک داشته‌ایم.

وی در ادامه راجع به عملکرد تیم دوچرخه سواری جاده خاطرنشان کرد: ما در بخش جاده سکوهای تیمی و انفرادی قابل توجهی را  در این سال ها به دست آورده‌ایم و قهرمانی لیگ دسته یک را در کارنامه داریم. سابقه حضور در لیگ برتر هم داشته‌ و در بخش انفرادی روی سکو رفته‌ایم. اینقدر توانایی رعد پدافند بالاست که همزمان در دسته یک و در لیگ برتر حضور داشته‌ایم ولی امسال در لیگ یک حضور خواهیم داشت. البته که سهمیه لیگ برتر را هم داریم و ممکن است در سطح اول هم حضور داشته باشیم.

سرپرست تیم دوچرخه‌سواری رعد پدافند همچنین درباره تیم پیست بیان داشت: در بخش پیست هم مانند جاده در سال‌های گذشته در دسته یک انواع مقام‌ها را مال خود کرده‌ایم. گریزی به لیگ برتر هم زدیم و آنجا هم موفق شدیم به عناوین متعددی در حوزه‌های مختلف برسیم. در تیم اسپرینت عنوان دومی به دست آوردیم.  در لیگ یک قهرمانی تیمی را از آن خود کردیم و در لیگ برتر تیمی مقام‌های چهارمی و پنجمی را به دست آوردیم. با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته قرار است در این فصل در لیگ برتر پیست و دسته یک جاده شرکت داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: نفرات ما متشکل از کارکنان وظیفه هستند. در بخش پیست فرزاد روح‌اللهی در تیم ملی عضویت دارد. عباس زارع‌زاده نیز در همین بخش به ما کمک خواهد کرد که جزو شناخته‌شده‌ترین‌های این رشته محسوب می‌شود. در قسمت پیست چون لیگ برتری هستیم نفرات شناخته شده‌تری کنار ما حضور دارند. وضعیت‌مان فعلا خیلی خوب است و تیم باتجربه‌ای را در اختیار داریم که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

قلیچی درباره زمان آغاز لیگ برتر و همچنین وضعیت تمرینی تیم رعد پدافند گفت: با توجه به شرایط کرونایی فعلا زمان دقیقی برای شروع فصل جدید به ما اعلام نشده است. با این وجود هر زمانی که اعلام بشود ما آمادگی خود را به اطلاع فدراسیون رسانده‌ایم. تمریناتمان هم آغاز شده و به صورت منظم پیگیری می‌شود. منتظر این هستیم تا رقابت‌ها آغاز شود.

وی درباره رقابت‌های ارتش‌های جهان که در شهریورماه برگزار می‌شود اذعان داشت: بحث مسابقات ارتش‌های جهان هم هست که در شهریورماه برگزار می‌شود و تیم دوچرخه‌سواری  قرار است اعزام بشود. از نفرات ما هم علیرضا صالحی‌فرد و علیرضا زهری دعوت شدند که در اردوی تیم نیروهای مسلح هستند. 

سرپرست تیم دوچرخه‌سواری رعد پدافند در ادامه تصریح کرد: می‌خواهم از حسین زرین‌فر یاد کنم. او سرمربی تیم دوچرخه‌سواری رعد پدافند در هر دو بخش جاده و سرعت است و چندین سال است که کنار ما حضور دارد و برای مجموعه بدون چشم‌داشت تلاش می‌کند. ما ممنون‌دار او هستیم که با وجود اتمام دوران سربازی و خدمتش در کنار رعد پدافند ماند و به تیم‌های مختلف دوچرخه‌ساری ما در این سال‌ها کمک کرده است. به عنوان سرپرست تیم دوچرخه سواری و همچنین از طرف سرهنگ محمد صانعی، مدیرکل باشگاه رعد پدافند هوایی ارتش قدردان او هستیم.

وی در ادامه به نقش مهم باشگاه رعد پدافند هوایی در ورزش کشور اشاره کرد و گفت: باشگاه رعد پدافند نه تنها در دوچرخه‌سواری بلکه در بقیه رشته‌هایی هم که فعالیت دارد بازوی فدراسیون‌ها به شمار می‌رود چرا که در این مجموعه شرایطی را فراهم کردیم تا ورزشکاران و قهرمانان ملی بتوانند دوران خدمت سربازی خود را به گونه‌ای بگذرانند که کوچک ترین خللی در فعالیت‌های حرفه‌ای‌شان به وجود نیاید و بتوانند در کنار گذراندن دوران مقدس سربازی به فعالیت ورزشی خود ادامه دهند. 

قلیچی در پایان گفت: روز دهم شهریورماه سالروز گرامیداشت پدافند هوایی است. ما همه ساله همایش دوچرخه سواری از حرم تا حرم داریم. دوچرخه‌سواران ما از حرم امام خمینی تا حرم امام رضا(ع) رکاب می‌زنند. این همایش هم تمرین خوبی برای ورزشکاران خواهد بود و هم یک کار فرهنگی است. با این حال به خاطر شرایط کرونایی همایش را نتوانستیم در دو سال اخیر برگزار کنیم ولی منتظریم تا اگر شرایط بهتر شد بار دیگر این کار زیبا را اجرا کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه رعد پدافند ارتش جمهوری اسلامی ایران باشگاه رعد پدافند حرم امام رضا فدراسیون دوچرخه سواری باشگاه رعد پدافند تیم دوچرخه سواری پدافند هوایی لیگ برتر دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۲۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،فاطمه عباسی عضو باشگاه دوچرخه سواری بیشاپور کازرون، عنوان قهرمانی مسابقات دوچرخه سواری کشوری را از آن خود کرد.
عباسی در رده سنی امید در این دوره از مسابقات توانست با کسب مدال طلا، عضو اصلی تیم ملی بزرگسالان بانوان کشور شود و در مسابقات قهرمانی آسیا که اواخر اردیبهشت در مالزی برگزار می‌شود، شرکت کند.
مسابقات دوچرخه سواری کوهستانی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، دوم اردیبهشت در پارک جنگلی چیتگر تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی