Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رحمانیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: موج پنجم کرونا در حال شکست رکورد موج‌های قبلی است و امروز پیمانیه یکی از سخت‌ترین روز‌های کرونایی را تجربه کرد.

او با بیان اینکه امروز ۳۹ نفر در بیمارستان پیمانیه جهرم بستری شدند که ۷ نفر از آن‌ها زیر ۳۰ سال سن دارند، افزود: اکثر این بیماران با درگیری شدید ریوی مواجه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانیان بیان کرد: امروز دو بیمار دیگر هم جان خود را از دست دادند که متاسفانه هیچکدام اقدام به تزریق واکسن نکرده بودند.

او ادامه داد: هر روز نزدیک به ۶۰ درصد نمونه‌ها مثبت می‌شود، در ۲۴ ساعت گذشته ۸۵ مورد جدید شناسایی شده و هر روز بر این تعداد افزوده می‌شود.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم  گفت: در حال حاضر اکثر بخش‌های بیمارستان به بیماران کرونایی اختصاص یافته بطوریکه ۱۲۴ بیمار کرونایی در بخش‌های مختلف بیمارستان بستری هستند و این در حالی است که خدمت رسانی به بیماران دیگر نیز ادامه دارد.

رحمانیان بیان کرد: تمام تخت‌های بیمارستان اشغال است و این موضوع باعث می‌شود، ارائه خدمات درمانی به دیگر بیماران تحت الشعاع قرار گرفته و جانشان به خطر بیفتد.

این مقام مسئول اظهار کرد: با توجه به اینکه اکثر نقاط کشور درگیر موج پنجم کروناست، ادامه این روند قطعا جهرم را با کمبود تخت و دارو‌های کرونایی مواجه خواهد کرد و روز‌های سختی را پیش رویمان قرار می‌دهد.

او با ابراز تاسف از اینکه درصد رعایت‌ها در شهر کمتر از ۳۰ و در روستا‌ها کمتر از ۱۰ درصد است، گفت: هیچ چاره دیگری نداریم جز اینکه از مردم بخواهیم تمام نکات بهداشتی را بدون کم و کاست رعایت کنند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی جهرم کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۳۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت پنجمین اهدای عضو در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رئیس مرکز پیوند دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: اعضای پیکر محمد امین افخمی ۲۷ ساله که به علت ضربه به سر دچار مرگ مغزی شده بود، به بیماران نیازمند اهدا شد.

دکتر محمد پورشمسی افزود: کبد و یکی از کلیه‌ها در بیمارستان شهید صدوقی یزد و کلیه دیگر این ایثارگر در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز به بیماران نیازمند پیوند شد.

دیگر خبرها

  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • شرایط وخیم بیماران بیمارستان کمال عدوان غزه
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • کمبود‌های دارویی و مشکلات بیماران
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • پس لرزه های گرانی و کمبود دارو در صحن مجلس /حاجی دلیگانی: سهم بیماران از پرداخت هزینه ها ۳۰ درصد بود نه ۵۰ درصد!
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان