Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@02:38:33 GMT

خانه طب کار سیاهبند بومهن به شبکه بهداشت تحویل شد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۳۲۹۲

خانه طب کار سیاهبند بومهن به شبکه بهداشت تحویل شد

«حسین موسوی» روز شنبه در حاشیه افتتاح و واگذاری مرکز طب کار به شبکه بهداشت و درمان به خبرنگاران گفت: این مرکز با صرف اعتباری در حدود ۷۵۰ میلیون تومان ساخته و به عنوان اولین مرکز طب کار در سطح شهر خدمات رسانی خواهد کرد.

وی ادامه داد: در محدوده شهرک کارگاهی سیاهبند بومهن در حدود ۷۰۰ واحد کارگاهی مستقر  شده که ۷۹ هکتار عرصه این محدوده است و برای ۵ هزار و ۵۰۰ کارگر شاغل در این ناحیه صنعتی تاکنون مرکز طب کار و بهداشت راه اندازی نشده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرداربومهن با اشاره به وظایف این مرکز، اظهار داشت: بررسی وضعیت سلامت جسمی نیروهای کارگری، آموزش مسائل بهداشتی محیط کار بخشی از وظایف این مرکز است و علاوه برآن ساکنان این منطقه می توانند از خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده در این مرکز نیز استفاده کنند.

موسوی ضمن تقدیر از زحمات «حمید زائدی» رئیس شورای اسلامی شهر بومهن، اظهار داشت: پی گیری های زیادی برای راه اندازی این مرکز انجام شد و پس از تایید اقدامات مورد نیاز در کمیته انطباق فرمانداری، پیمانکار واجد شرایط در مناقصه انتخاب و ساخت این مرکز آغاز شد.

وی ادامه داد: ساختمان مرکز برای تجهیز به شبکه بهداشت و درمان شهرستان تحویل داده شد تا پس از تجهیز،  ساکنان از خدمات درمانی و بهداشتی این مرکز استفاده کنند.

به گزارش ایرنا، ساختمان مرکز بهداشت ۴۰ سال پیش توسط مرحوم «فرامرز زاهدی» به شبکه بهداشت هبه شد و بعد از گذشت سالها  از هبه این ملک، سال گذشته بنا به دستور «عبدالعظیم رضایی» فرماندار کار ساخت ملک آغاز و به شبکه بهداشت و درمان شهرستان تحویل شده است.

اولین مرکز طب کار شهرستان در سیاهبند راه اندازی می شود

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پردیس در این مراسم اظهار داشت : در این شهرستان با وجود بیش از چهار هزار و ۵۰۰ کارگاه و کارخانه و بیش از ۲۵ هزار کارگر فعال، محلی برای معاینات کارگری و مرکز طب کار نداشتیم.

«سعید آسیایی» گفت: در ناحیه صنعتی بومهن یک هزار کارگاه و بیش از هشت هزار کارگر فعال هستند که پس از تجهیز این مرکز طی ۲ ماه آینده با کمک وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از خدمات این مرکز استفاده می کنند.

وی با اشاره به اثر بخشی پی گیری ساکنان برای راه اندازی مرکز بهداشت و طب کار در سیاهبند، اظهار داشت: ساخت این مرکز با  حمایت «عبدالعظیم رضایی» فرماندار، کمک «حسین موسوی» شهردار بومهن، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بومهن و پی گیری ساکنان ساخته شد.

انتقاد از مسئولان پیشین درست نیست

امام جمعه شهرستان پردیس در این آیین گفت: باید انصاف را رعایت کنیم و هر جا، هر کس خدمتی انجام داده قدر خدمت را بدانیم، مسئولان امروز، مسئولان دیروز را می کوبند و این کار درست نیست.

حجت الاسلام سید «حسین حسینی» در این آیین، اظهار داشت: بنا بر منویات مقام رهبری در این دولت ثابت شد که اعتماد به غرب نتیجه ای نداد و اگر به جای لبخند به غرب با مشت بر دهان دشمن کوبیده بودیم تعداد پروؤه های افتتاحی به جای هر پنجشنبه هر روز بود.

وی ادامه داد: دولت در سایه ولایت و به برکت انقلاب خدمات رسانی می کند و امید داریم که دولت های آینده این خلا را پر و اشکالات را رفع کنند.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: اعضای شورای اسلامی بعد از پایان دوره مسئولیت بازهم پی گیر مشکلات مردم باشند، هر قدر به مردم خدمت کنیم کم است، مردم ولی نعمتان ما هستند و ما باید این حرف را در عمل ثابت کنیم.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدد ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

برچسب‌ها شهرستان پردیس دانشگاه شهید بهشتی افتتاح طرح وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بومهن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان پردیس دانشگاه شهید بهشتی افتتاح طرح شهرستان پردیس دانشگاه شهید بهشتی افتتاح طرح وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بومهن شبکه بهداشت و درمان شبکه بهداشت شهرستان پردیس مرکز طب کار راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۳۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با هفته ملی سلامت با حضور مسؤولان تالش صبح پنجشنبه ۲ خانه بهداشت در روستاهای مسجد قاباقی چوبر و بره پشت و تنگاب افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

«ایرج مؤذن» فرماندار تالش به تشریح جزئیات این طرح‌ها اشاره کرد و افزود: این خانه‌های بهداشت به مساحت ۱۴۴ متر مربع با اعتبار هر خانه ۴۶ میلیارد ریال افتتاح شد تا به مردم و خانوارهای تحت پوشش این مناطق خدمات رسانی کند.

حضور پزشکان عمومی برای ویزیت رایگان در خانه‌های بهداشت

«سعید رستمی» مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش با بیان اینکه امکانات اولیه برای ارائه خدمات کنترل بهداشت و سلامت مادران باردار و امکانات لازم برای واکسیناسیون اطفال نیز در این خانه‌های بهداشت قرار دارد، گفت: یک روز در هفته پزشکان عمومی برای ویزیت رایگان اهالی روستا نیز در خانه بهداشت مستقر هستند.

کد خبر 6088304

دیگر خبرها

  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • مرکز متخلف خدمات زیبایی در خرمشهر مهروموم شد
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر