Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، دکتر فریدون رحمانی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اظهار داشت: متاسفانه عادی انگاری‌های قبلی منجر شد تا امروز وضعیت عمده شهرستان‌های استان قرمز شود.

او افزود: روز به روز شمار بیماران بستری کرونایی افزایش می‌یابد به نحوی که پیش بینی می‌شود ظرفیت بیمارستان‌های استان تکمیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

راه اندازی بیمارستان صحرایی برای بیماران کرونایی در شهرکرد

رحمانی اضافه کرد: درحال حاضر ظرفیت بیمارستان های، ولی عصر (عج) بروجن، تکمیل و ظرفیت مراکز آموزشی و درمانی آیت الله کاشانی و هاجر (س) شهرکرد در حال تکمیل است.

او ادامه داد: در مرکز آموزشی درمانی آیت الله کاشانی شهرکرد بیمارستان صحرایی برپا شده و از امروز به بیماران سرپایی خدمات ارائه می‌کند.

رحمانی گفت: با توجه به مراجعه بیماران از شهرستان لردگان به بیمارستان بروجن و وجود امکانات و فضای مناسب در شهرستان لردگان برای ارائه خدمات و بستری بیماران به مردم شهرستان لردگان توصیه می‌شود در شهرستان خودشان خدمات را دریافت و از مراجعه به شهرستان بروجن خودداری کنند.

او افزود: بیماران در شهرستان‌های کوهرنگ و فارسان نیز به بیمارستان سیدالشهدا فارسان مراجعه و از مراجعه به بیمارستان‌های مرکز استان خودداری نمایند چرا که به علت تکمیل ظرفیت بیمارستان‌ها احتمال مواجه شدن با درب‌های بسته برای آن‌ها وجود دارد.

رحمانی اضافه کرد: امیدواریم با پذیرش بیماران سرپایی در بیمارستان صحرایی بخشی از ترافیک بیماران در بیمارستان‌های مرکز استان را کاهش دهیم.

او ادامه داد: اگر شرایط با این روند پیش برود احتمال سخت‌تر شدن شرایط برای هم استانیان در روز‌های آتی وجود دارد.

رحمانی گفت: کسانی که طی روز‌های گذشته در مراسم عروسی و عزا شرکت داشته اند، احتمال ابتلا آن‌ها به بیماری وجود دارد لذا شرایط خود مراقبتی را رعایت و مراودات خود با دیگران به حداقل برسانند.

او افزود: تشخیص بیماری و درمان خانم‌های باردار سخت‌تر است لذا این افراد طی دو هفته جاری از منزل خارج نشوند و با افراد در معرض خطر یا مشکوک به بیماری مراوده نداشته باشند.

رحمانی در پایان گفت: واکسیناسیون خبرنگاران استان از دیروز آغاز شد و به مدت یک هفته ادامه دارد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی بیماران کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۴۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره‌ای به مدت چند ساعت بوده است.

به گزارش «عربی ۲۱»، ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد
  • افزایش ابتلا به سرطان در افراد کمتر از پنجاه سال
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی