Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: فکر نمی کردم لوپز کوبایی به کشتی برگردد اما خیلی خوب برگشت و فینالیست می شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به توکیو، محمد بنا پس از شکست علیرضا نجاتی و امین میرزازاده در نخستین روز رقابت‌های کشتی فرنگی بازیهای المپیک توکیو  بیان کرد: آغاز رقابتها که برای ما که خوب نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصلا فکر نمی کردم لوپز به کشتی برگردد اما  خیلی خوب بر گشت و به احتمال قوی  فینالیست شود. به نظرم  رقابت با رضا کایالپ راحت تر از این غول بی شاخ و دم باشد.

او در مورد انتظار پیروزی از  نجاتی گفت: طبیعتا ما هم انتظار داشتیم. امروز وزن کم کرد پس از آن با دکتر امیر ساسان و مربیان صحبت کردیم اما شرایطش برنمی گشت. یک مقدار هم بد غذا است و هر چیزی نمی تواند بخورد و بدنش دچار بهم ریختگی شد. ان‌شاءالله فردا نتایج بهتری بگیریم.  شرمنده مردم شدیم.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمد بنا المپیک ۲۰۲۰ توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۴۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا و نشان دادن رگه‌هایی از تیکی تاکا پس از مدت‌ها + عکس

شاگردان ژاوی نمایش هماهنگ و خوبی برابر والنسیا ارائه کردند

طرفداری | شب گذشته و در دیداری از هفته سی و سوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، بارسلونا با نتیجه ۲-۴ والنسیا را شکست داد و به رتبه دوم جدول بازگشت.

بارسلونا 4-2 والنسیا؛ هت‌تریک لوانگُلفسکی بلای جان خفاش‌های 10 نفره!

گل نخست آبی و اناری پوشان در این دیدار، توسط فرمین لوپز و در دقیقه ۲۲ به ثمر رسید. بر اساس داده‌های آماری، بازیکنان بارسلونا تا پیش از رساندن توپ به فرمین، ۲۴ پاس متوالی بین یکدیگر رد و بدل کردند.

24 پاس متوالی تا پیش از گل فرمین لوپز

آخرین باری که بازیکنان بارسلونا، این تعداد پاس یا بیشتر را تا پیش از به ثمر رساندن یک گل لالیگایی ثبت کرده بودند، به فوریه ۲۰۲۱ و تقابل با آلاوز بازمی‌گردد. در آن مسابقه، گل ترینکائو به حریف پس از ۳۵ پاس متوالی به ثمر رسید.

گل فرمین لوپز به والنسیا  

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • غریق‌نجاتی که به سمت شما پرواز می‌کند
  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • بارسلونا و نشان دادن رگه‌هایی از تیکی تاکا پس از مدت‌ها + عکس
  • گل فرمین لوپز به والنسیا (بارسلونا 1-0 والنسیا)
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد