Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، با همکاری مشترک دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان یزد و هنرهای اسلامی ایرانی فرشچیان همایش کمیسیون تخصصی هنر و حکمت اسلامی در تاریخ ۱۲ مرداد از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ برگزار می‌شود.

در این همایش معصومه طباطبایی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد، ابوالفضل داودی، دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی، دبیر کمسیون تخصصی هنر و حکمت اسلامی همایش ملی حکمت اسلامی و علوم انسانی، حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه، استاد فلسفه و معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی، ولی‌الله شالی، مدیر دفتر مطالعات برنامه‌ریزی و تعالی علوم هنری دانشگاه آزاد اسلامی به سخنرانی می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنرانان علمی و ترویجی هم انشالله رحمتی، استاد فلسفه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی با موضوع موضوع «حکمت هنر اسلامی از منظر هانری کربن»، اسماعیل بنی اردلان، دانشیار پژوهش هنر دانشگاه هنر با موضوع «نسبت اخلاق و هنر در حکمت اسلامی»، رضا ابوئی، دانشیار مرمت معماری و شهری دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه یزد با موضوع «یزد، حکمت سنت معماری» و محمدرضا شریف‌زاده، دانشیار فلسفه هنر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی با موضوع «آیا هنر مدرن اسلامی وجود دارد؟» خواهند بود.

کمال خواجه‌پور، استادیار فلسفه دانشگاه آزاد اسلامی و حسین اردلانی، استادیار فلسفه هنر دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان به عنوان منتقد در این نشست به اظهارنظر خواهند پرداخت.

در بخش میزگرد علمی با موضوع «نظریه‌پردازی زیبایی شهر اسلامی محمدرضا شریف‌زاده، دانشیار فلسفه هنر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، محمدجواد مهدوی‌نژاد، استاد معماری دانشگاه تربیت مدرس، طاهره نصر، دانشیار شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز با یکدیگر به مباحثه می‌پردازند.
بستر مجازی برای ورود به همایش کمیسیون تخصصی هنر و حکمت اسلامی https://www.skyroom.online/ch/artyazd/art خواهد بود.

انتهای پیام/

ملیحه آدینه کد خبر: 1105045 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هنر دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۵۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیاتی از سهم 60 درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری

علی محمدی ترکاشوند سرپرست معاونت آموزش و نماینده تام‌الاختیار آزمون‌های سازمان سنجش دانشگاه آزاد اسلامی در واحد دانشگاهی شهرقدس اظهار کرد: چند وقتی است که خبر‌هایی در مورد کنکور‌های دو مرحله‌ای منتشر شده و آن هم این است که در سال ۱۴۰۳ کنکور در دو نوبت برگزار می‌شود، اما آیا این تاریخ‌ها و این تغییرات به نفع دانش‌آموزان است یا به ضرر آنها؟ باید اشاره کنم فرصت انتخاب و تلاش برای دانش آموزان در دو مر حله بازتاب بهتری خواهد داشت و با توجه به اینکه سهم سوابق تحصیلی در کنکور ۱۴۰۳، ۵۰ درصد قطعی و از نمرات امتحانات نهایی پایه دوازدهم است؛ از کنکور ۱۴۰۴ به بعد سهم سوابق تحصیلی ۶۰ درصد خواهد شد. این تغییرات تاثیر مثبتی در روند تحصیلی دواطلبان متقاضی تحصیلات عالیه خواهد داشت.

وی با توجه به اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی در برپایی آزمون سراسری در واحد شهر قدس افزود: امسال دانشگاه آزاد شهر قدس میزبان ۱۸۰۰ نفر داوطلب در گروه‌های علوم انسانی و علوم تجربی بود و به همت همکارانم این آزمون در روز‌های پنج شنبه و جمعه در تاریخ‌هایی که عرض کردم با موفقیت برگزار شد.

معاون آموزش دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس متذکر شد: پیشرفت علمی، اقتصادی، فرهنگی، توسعه کشور و توجه به ظرفیت بالای علمی مردم شهیدپرور و فهیم کشور اسلامی‌مان می‌تواند در گذر از بحران‌هایی مانند رکود اقتصادی، اشتغال و ناهنجاری‌های فرهنگی موثر باشد و امروز دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان با ورود به دهه چهارم فعالیت خود تلاش دارد زمینه رشد و شکوفایی علمی را با ایجاد مدارس عالی مهارتی، مراکز تحقیقاتی رشد، راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین توسعه فعالیت‌های تحقیقی، پژوهشی و مهارتی فراهم کند.

محمدی ترکاشوند تبیین کرد: برای دستیابی به این اهداف طرح‌هایی با مدیریت دکتر افشاری ریاست واحد پیش‌بینی شده و سعی داریم با تیم‌سازی‌هایی که انجام می‌شود در راستای اجرای تحقق شعار سال گام برداریم و برای رسیدن به این مهم در گام اول با ایجاد رویداد صدرا ابتدا گام‌هایی برای اهداف منطقه برداریم و سپس با همکاری صنایع منطقه‌ای برنامه‌های از پیش تعیین شده را اجرایی خواهیم کرد؛ بنابراین در این زمینه برنامه ریزی‌هایی در واحد شهر قدس صورت گرفته است.

وی افزود: در ایام برپایی آزمون خودم شاهد بودم که همکارانم و استادان مجموعه واحد شهرقدس از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نکرده و خالصانه در مسیر مدیریت صحیح ایام آزمون گام برداشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از سهم 60 درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری
  • نور فلسفه و حکمت، روشنی‌بخش مسیر نصف جهان شدن اصفهان
  • برگزاری ۱۱ کمیسیون تخصصی در همایش مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • حکمت الله ملاصالحی مؤسس فلسفه باستان شناسی است
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید