Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، در نشستی با حضور مسئولان جزیره کیش، نماینده وزارت امور خارجه و نمایندگان بخش خصوصی، امکانات کیش و راهکارهای معرفی ظرفیت‌های این جزیره و میزبانی از تیم‌های حاضر در جام جهانی 2022 قطر در این منطقه آزاد بررسی شد.

با توجه به تلاش سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت‌های تابعه در جهت رونق اقتصادی و گردشگری منطقه و با توجه به زیرساخت‌های اقامتی و هتل‌های متعدد، تشابه شرایط آب و هوایی کیش با قطر و همچنین صدور ویزای فرودگاهی، ارزان بودن خدمات به لحاظ ارزش ریال در مقابل دلار و برنامه‌ریزی برای توسعه امکانات ورزشی در جزیره کیش از جمله نکات انعقاد تفاهم‌نامه ایجاد کمپ تیم‌های ملی فوتبال در این جزیره با حمایت وزارت ورزش و جوانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری رویداد جهانی 2022 قطر فرصت ارزشمندی برای کسب سهمی شایسته از این رویداد و میزبانی از تیم‌های ورزشی و هواداران این تیم‌ها در جزیره زیبای کیش است.

شرکت عمران، آب و خدمات کیش نیز با بهینه‌سازی امکانات و فضاهای ورزشی، تکمیل زیرساخت‌های لازم در مجموعه ورزشی المپیک از جمله احداث دو زمین فوتبال جدید، استانداردسازی فضاهای ورزشی و همچنین توسعه مبلمان شهری و ارائه خدمات مطلوب در حوزه خدمات شهری برای کسب آمادگی لازم و میزبانی از تیم‌های حاضر در این رقابت جهانی تلاش می‌کند.

سفیر کشور قطر در ایران به‌همراه هیاتی از جمله نمایندگان وزارت ورزش و جوانان، وزارت نیرو و وزارت میراث فرهنگی و گردشگری قرار است طی روزهای آتی برای بازدید و بررسی ظرفیت‌های ورزشی و گردشگری کیش به جزیره خلیج فارس سفر کنند.

‎انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جزیره کیش فضای های ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۵۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان در این جلسه رضا غیاثی زاده رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرگان با بیان مطلب که  راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند  از  برخورد جدی و قاطع با فعالیت تورهای غیرمجاز خبر داد و گفت : بازدیدهای مستمر و هفتگی تیم بازرسی  متشکل از کارشناسان اداره ميراث فرهنگی، گردشگری و صنایع شهرستان گرگان، انجمن حرفه ای دفاتر خدمات مسافرتی استان و صنعت و معدن از دفاتر خدمات مسافرتی صورت گرفته و  راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور بوده و در صورت تخلف به کمیسون مربوطه ارجاع و سپس در مورد نامبرده تصمیم گیری خواهد شد. غیاثی زاده افزود :  مقرر شد حداقل ده بسته  سفر توسط انجمن دفاتر استان تهیه و در اختیار اداره میراث فرهنگی شهرستان گرگان و علاقمندان جهت بهره برداری قرار گیرد. 

 

دیگر خبرها

  • رشد ۵۰ درصدی گردشگری در بخش «کَن»
  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی
  • بافت تاریخی بوشهر یکی از ظرفیت‌های مهم گردشگری ایران است
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخهشای گردشگری و کشاورزی
  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • نمایشگاه کتاب و ظرفیت «گردشگری ادبی»
  • حذف سفر از سبد خانوار صحت ندارد/ اتفاقاً حال مردم خوب است و بیشتر هم سفر می‌روند
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • جومونگ در جزیره، آشوراده چوسان شد/ دستور رییس‌جمهور وتو می‌شود؟