Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-02@13:29:12 GMT

ماجرای ناراحتی باقری در جشن قهرمانی پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۵۹۷۷

ماجرای ناراحتی باقری در جشن قهرمانی پرسپولیس

خبرگزاری میزان – تیم فوتبال پرسپولیس در روز هشتم مرداد ماه سال جاری بعد از پیروزی مقابل پیکان توانست پنجمین قهرمانی خود را به دست بیاورد؛ اما غیبت باقری در جشن قهرمانی پرسپولیس یکی از حواشی مهم این مسابقه بود.

پرسپولیسی‌ها بعد از پایان مسابقه به رختکن رفتند و لباس ویژه قهرمانی را برتن کردند تا هر چه زودتر و هماهنگ‌تر در جشن قهرمانی حاضر شوند، منتها کریم باقری وسایلش را جمع کرد و به سمت اتوبوس پرسپولیسی‌ها رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند بعضی از اعضای تیم وساطت کردند که باقری در جشن حاضر و دلگیری‌اش را فراموش کند، اما وی نپذیرفت.

بررسی‌ها حاکی از آن است که در حین بازی پرسپولیس و پیکان، حامد لک در یکی از صحنه‌ها با بازیکن پیکان صحبت‌هایی را انجام داد و نزدیک بود کم کم کار به داور مسابقه هم کشیده شود. بلافاصله بعد از این قضیه مدافعان پرسپولیس وارد عمل شدند و جلوی دروازه‌بان تیمشان را گرفتند.

کریم باقری که معمولا حساسیت زیادی روی مسائل انضباطی بازیکنان پرسپولیس دارد این صحنه را به خاطر سپرد و در کولین بریک به لک تذکر جدی داد که مراقب رفتارش باشد. به ویژه که لک بعد از حواشی بازی ماشین‌سازی در ۵ مرداد ماه سال جاری توسط کمیته انضباطی به جریمه مالی و یک جلسه تعلیقی محکوم شده است.

با این وجود واکنش لک نسبت به صحبت‌های انضباطی مربی‌اش طوری بود که باعث ناراحتی کریم باقری شد. عده‌ای معتقدند باقری به شدت از این موضوع ناراحت است و احتمالاً این موضوع را جدی‌تر در باشگاه دنبال خواهد کرد. بیشتر بخوانید:   درخشان: خیلی‌ها نمی‌خواستند پرسپولیس گلات کند/ نوراللهی و ترابی بهترین بازیکنان فصل بودند

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس کریم باقری حامد لک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۵۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

مسابقات آزاد دارت کارگران کشور در دو بخش مردان و زنان ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت به میزبانی کمیته دارت فدراسیون ورزش کارگری در بوستان سئول تهران برگزار می‌شود.

بر همین اساس برنامه زمان‌بندی مسابقات به شرح زیر است:

زمان مسابقه بانوان: جمعه ۱۴۰۳/۰۲/۱۴

زمان مسابقه مردان: شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۵

دیگر خبرها

  • مورایس برای اورونوف من تو من گذاشته بود
  • ماجرای قطعی آب از زبان ساکنان شهرک ۲۳ شهر پرندک
  • ببینید | دلخوری و ناراحتی رامین رضاییان از هواداران پرسپولیس
  • جدال شهرداری گرگان با الریاضی لبنان برای قهرمانی
  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • حزباوی دوباره برای قهرمانی برگشت! (عکس)
  • به بهانه الکلاسیکوی ایران؛ بریس نیکبخت و ضربه سر کریم باقری مقابل سپاهان / فیلم
  • عدو شود سبب خیر؛ این تیم بدون مسابقه قهرمان لیگ شد
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • ماجرای گردن‌بند خاص شمسایی در جام ملت‌ها | عکس